خدمات سایت


متن کامل خبر

تراکتور صدر نشین جدید لیگ / جدول و نتایج هفته هشتم

آرشیو
پرسپولیس در تهران به نفت قعرنشین نباخت/شانس با درخشان یار بود! / استقلال نفت سوز شد
1393/06/21 10:30:22 ب.ظ

ذوب آهن اولین برد خود را دشت کرد /صدرنشینی مقتدرانه تراکتورسازی با رسول خطیبی

ذوب آهن اصفهان که تا این هفته نتوانسته بود پیروزی به دست آورد، بالاخره پیکان را شکست داد تا طلسم را بشکند. مصطفی شجاعی بازیکن تعویضی یحیی گل محمدی در دقیقه 77 بازی، دروازه پیکان را گشود تا ذوبی ها برنده این دیدار شوند.

بد نیست بدانید مسئولان ذوب آهن بابت نتایج اخیر این تیم، در هفته گذشته جلسه مهمی با گل محمدی برگزار کردند که احتمالا برد امروز ذوبی ها، بی ارتباط به آن جلسه نیست.  دردیگر بازی همزمان ، صمد مرفاوی و شاگردانش درنیمه مربیان  بازی برده را با باخت عوض کردند. احمد حسن زاده که گل تیم میزبان را در دقیقه 4 زده بود ، در نیمه دوم یک پنالتی از دست داد و کاری کرد تا مرفاوی بازی را با باخت به پایان برساند. در این بازی و در نیمه دوم در دقیقه 58 میثم مجیدی و 78 ایمان با صفا وارد دروازه طهماسبی کردند تا استقلال خوزستان به یک برد شیرین برسد.

در مهمترین بازی امروز در شهرستان ها هم تراکتورسازی نشان داد می خواهد قهرمان یا مدعی اصلی لیگ امسال باشد . آنها بعد از 3 تایی کردن پرسپولیس دایی ، این بار شکست سنگینی را هم به استیلی تحمیل کردند. رسول که حتی برای دست دادن به سمت استیلی نرفته بود با درخشش لوسیانو ادینهو  و محسن دلیر 4 گل به راه آهن زد و حالا آنها با 19 امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند.

گل ادینهو ، دو گل از محسن دلیر و یک گل به خودی جشن صدرنشینی تبریزی ها را تکمیل کرد و تک گل عظیمی کم سن و سال کاری برای یاران استیلی نکرد

قلعه نویی حریف کاپیتان نشد / منصوریان بعد از 5 هفته استقلال را شکست داد
نفت تهران حریف جوان و باانگیزه آبی پوشان در همان ثانیه 42 بازی به گل رسید. گلی که به خاطر اشتباه فاحش امیرحسین صادقی و انگیزه های بالای وحید امیری مهاجم نفت رقم خورد. در ادامه وضعیت بازی دچار افت شد. نفت خیلی زود عقب کشید تا با استفاده از تاکتیک دفاع - ضد حمله کار را مدیریت کند و استقلالی ها که بسیار عصبی به نظر می رسیدند، به غیر موقعیت سازی از بازی مستقیم، کار خاصی انجام ندادند. در نیمه اول، استقلال یک تعویض زودهنگام داشت. آنها خسرو حیدری را در دقیقه 37 بیرون کشیدند تا به علیرضا رمضانی جوان بازی برسد. همچنین نفتی ها نیز در دقیقه 44 نیمه اول مجبور به تعویض اجباری شدند تا امیرارسلان مطهری جانشین علی قربانی شود. در دقیقه 1+45 استقلالی ها روی یک کرنر و ضربه سر هاشم بیک زاده به تیر دروازه نفت هم زدند اما این بازی با همان نتیجه برتری یک بر صفر نفت تمام شد. در نیمه دوم، شرایط دچار تغییر شد و بازی جان تازه ای گرفت. بازیکنان جوان نفت، شجاعت بیشتری نشان دادند و با پاس های کوتاه در میانه زمین و استفاده از تکنیک خود، بازی را مدیریت می کردند. استقلال نیز عطش زیادی برای برگرداندن نتیجه داشت ولی سانتر از جناحین مقابل تیمی که مدافعان سرزن و باهوشی دارد، تاکتیک موثری واقع نشد. شاگردان قلعه نویی دو، سه موقعیت عالی در نیمه دوم داشتند که هیچ کدام به گل بدل نشد تا بازی به دست نفت بیفتد. در آخرین دقایق، باز هم این نفت بود که به گل رسید. روی غافلگیری خط دفاع متزلزل استقلال، این بار امیرارسلان مطهری مهاجم تعویضی نفت گلزنی کرد. در دقیقه 88 و با افزایش فشار روی دروازه استقلال توانست گل دوم نفت را در موقعیتی تک به تک وارد دروازه آبی پوشان کند. 
با این نتیجه استقلالی ها بعد از 5 هفته شکست خوردند. این شکست مقابل تیم علی منصوریان، کاپیتان فراموش نشدنی استقلال بود.

پرسپولیس در تهران به نفت قعرنشین نباخت/شانس با درخشان یار بود!
حمید درخشان که بعد از دعوایی عجیب به سرمربیگری پرسپولیس رسیده ، چیزی نمانده بود شروعی کابوس وار با پرسپولیس داشته باشد. او و تیمش در دقیقه 4 بازی اسیر گل زیبای چراغی شدند و اندک هواداران حاضر در ورزشگاه تا می توانستند به حمید درخشان اعتراض کنند. درخشان هم که در تیمش خیلی غریبه است فقط سعی می کرد با آرامش بازیکنان و سکوها را تحمل کند. هم شعارها را و هم بازیکنانی که وقت تعویض گلایه داشتند. تعویض های او اما خیلی اتفاقی زود جواب داد. اینکه یک ضربه کاشته را هادی نوروزی در ثانیه دهم بازی ، مستقیم درون دروازه فرستاد. این گل حداقل پرسپولیس را از باختن بازی نجات داده بود . شرایط بعد از گل ها در بحث فنی تغییر چندانی نداشت. تیم قعر نشین از مسجد سلیمان البته چند بار توانست به دروازه حریف نزدیک شود و بداقبال بودند که ضد حمله های شان بی نتیجه ماند. جمعیت حاضر در ورزشگاه هم که شرایط را این طور دیدند ، بعد از پایان بازی حسابی از خجالت همه در آمدند.

ملوان صفر - سایپا 2 / برد نارنجی در بندر بحرانی

دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی مقابل سایپا کرج که از ساعت 17 در ورزشگاه تختی بندرانزلی برگزار شده بود، با حساب 2 بر صفر به سود سایپایی ها به اتمام رسید. در این بازی حامد شیری در دقیقه 10 از روی نقطه پنالتی و حکیم نصاری در دقیقه 15 برای تیم مهمان گل زدند تا سایپایی ها در همان نیمه اول کار را تمام کند. 

ملوانان که مدتی است دچار افت شده اند، در بندر تنها یک پیروزی به دست آورده اند که همان یک برد نیز مقابل پرسپولیس بود! سایپا نیز با درخشش پویا نزهتی مهاجم سابق ملوان موفق شد از بندر که شرایط بحرانی دارد، با کسب سه امتیاز خارج شود. در حاشیه این دیدار، باز هم شنونده شعارهایی علیه نصرت ایراندوست سرمربی ملوان بودیم که روزهای سختی را تجربه می کند. 

حاجی فرکی با برد استارت زد

 سپاهان اصفهان موفق شد با حساب یک بر صفر در مشهد از سد پدیده بگذرد. این اولین دیداری است که حسین فرکی به همراه سپاهان در لیگ حضور پیدا کرده و صاحب پیروزی شده است. البته او در این دیدار روی نیمکت تیمش ننشست و از جایگاه ویژه شاهد و ناظر بازی بود ولی تیمش توانست در نیمه مربیان، از پدیده که در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشت، 3 امتیاز بگیرد. 

در نیمه اول، بازی تعادل داشت ولی در نیمه دوم و درست در دقیقه 53، محمدرضا خلعتبری برای سپاهانی ها گلزنی کرد تا بالاخره سپاهان پس از چند هفته ناکامی و از دست دادن سرمربی خود، به پیروزی برسد. 

نکته جالب این دیدار، حضور بیش از 30 هزار هوادار مشهدی در ورزشگاه ثامن (ع) بود که هیجان زیادی را به لیگ آوردند. 


سایر نتایج:

فولاد خوزستان  1  گسترش فولاد تبریز 0

صبای قم 1   استقلال خوزستان 2

تراکتور 4 راه آهن 1


به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 789

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2561

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4074