خدمات سایت


متن کامل خبر

گران ترین گوشی های دنیا

آرشیو
در این بخش گوشی موبایل هایی را به شما معرفی می کنیم که برای خرید آنها باید حساب بانکی تان را به طور کامل خالی کنید.
1393/10/07 05:35:48 ب.ظ

این گوشی از آلیاژ بسیار محکم تیتانیوم ساخته شده که اغلب در صنایع جوی (aerospace industry) و برای تولید ایمپلنت های پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. لوگوی در جلوی این گوشی هوشمند وجود دارد که جنس آن از تیتانیوم سفید یا تیتانیوم معمولی طلایی ساخته شده است. سخت افزار این گوشی زیاد تاثیر گذار نیست، پردازنده چهار هسته ای SoC تنظیم شده بر روی فرکانس 1.2 گیگاهرتز، دوربین 8 مگاپیکسلی، پشتیبانی از 2 سیم کارت که البته برای دستگاه ای در این سبک تولید کاملا معمولی است. قیمت این گوشی از 2500 تا 3000 دلار بستگی به جنس لوگوی آن متفاوت است.

Lamborghini Antares از فلزی ضد زنگ و در برخی محل ها چرم ساخته شده و با سخت افزار چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی SoC، دو گیگا بایت حافظه رم و ساخته شده در آمپلی فایر های یاماها عرضه شده است. جعبه ای که این دستگاه در آن قرار دارد نیز با طراحی فوق العاده زیبا و هنری کار شده است. گوشی هوشمند  Tonino Lamborghini Antares  با قیمت 4000 دلار قابل تهیه است، دلیل این قیمت پایین! استفاده نشدن از الماس در ساخت این تلفن است.

این دستگاه عجیب با یک لایه فتوولتائیک بر روی صفحه نمایش همراه شده است که تمام نور های طبیعی و مصنوعی را تبدیل به شارژ برای گوشی می کند. این ویژگی بسیار جالب و کارآمد است. گوشی Meridiist Infinite از تیتانیوم، لایه ای لاستیکی مانند و کربن ساخته شده است. تنها 1911 واحد از این دستگاه جالب و نفیس تولید شده که با برداشتن هزینه ای به اندازه 5000 دلار شما را دارای یک گوشی با 2.4 اینچ صفحه نمایش، 5 مگاپیکسل دوربین و 8 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی می کند.

مواد به کار رفته در این تلفن ترکیبی از چند چوب و سنگ های گران قیمت است، از جمله آن ها می توان به چوب درخت آبنوس، سنگ مرمر و گرانیت نام برد. برای مکانیزم ایجکت کردن و جایگذاری سیم کارت در این دستگاه تحسین بر انگیز است. دستگاه لوکس و زیبای Mobiado با قیمتی در حدود 5000 دلار دوست دارد حسابی جیب شما را خالی کند و قطعا شما را از دستگاه هایی مثل سامسونگ و آیفون دور کند

در ساخت بدنه پشتی این دستگاه از دندان یک تی رکس واقعی استفاده شده و خود بدنه پشتی از سنگ کمیاب meteoritic ساخته شده است. هر دو بخش یعنی دندان و سنگ میتوریتیک از آریزون بدست آمده اند و 65 میلیون سال قدمت دارند. لایه ای از الماس گرداگرد در کناره های این آیفون به کار رفته در حالی که لوگوی خود اپل در پشت دستگاه از پلاتین و الماس خالص طراحی و ساخته شده است. تنها 10 واحد از این گوشی تولید شده که هر کدام از آن ها 67,200 دلار قیمت دارد.

Nardin Chairman توسط شرکت ساعت ساز معروف سوئیسی ساخت شده که متخصص ساخت ساعت های لوکس و بسیار گران مکانیکی است. همانطور که در تصویر نیز مشخص است دکمه های این گوشی نیز از ساعت ها الهام گرفته شده و این ساعت مکانیکی سه دکمه زیبا در کناره ها دارد. در بخش سخت افزاری نکته ای جالب وجود ندارد، این گوشی هوشمند به پردازنده ای از I.MX مجهز شده و یک نسخه غیر اختصاصی از اندروید را اجرا می کند. جالب است که این گوشی هوشمند از یک سنسور اثر انگشت خوان نیز بهره می برد. این گجت لوکس در چندین نسخه متفاوت وجود دارد که گران ترین آن 100,000 دلار قیمت دارد چرا که از 3000 الماس با دست برش داده شده پوشیده شده است.

قیمت را درست خواندید این گران ترین دستگاه لیست ما است و در حقیقت گران ترین گوشی سفارشی از آیفون است که تاکنون وجود داشته است. قیمت این دستگاه در حدود 16.7 میلیون دلار است، اما چرا؟ دکمه خانگی این آیفون 5 با الماس سیاه 26 قیراط جایگزین شده، الماس سیاه را اگر بشناسید به آن “carbonados” نیز گفته می شود و به این نام نیز شهرت دارد و یکی از کمیاب ترین و سخت ترین مواد معدنی در سیاره ما است. در کنار این صفحه خانگی بسیار مجلل، در این گوشی هوشمند فوق لوکس از 600 قطعه الماس دیگر و 135 گرم طلای 24 عیار استفاده شده است.



منبع : سایت نمناک
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد image شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد 1402/12/02

ایلان ماسک از موفقیت اولین آزمایش انسانی نورالینک خبر داد و اعلام کرد به‌لطف تراشه این شرکت، بیمار نوعی توانایی ابرانسانی پیدا کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! image سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! 1402/11/24

یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی‌تبار ناسا به همکارانش در ایستگاه فضایی بین‌المللی قورمه سبزی تعارف کرد و ظاهرا آن‌ها هم طرفدار این غذا شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد image ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد 1402/11/15

پلیس نیویورک سرانجام رباتی را که قرار بود به نظارت در مترو شهر بپردازد، بازنشسته کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد image اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد 1402/10/26

فناوری QDEL تلویزیون شارپ مزیت‌های OLED را با برخی ویژگی‌های جذاب دیگر یکجا ارائه می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 95

این دستگاه عجیب، از هوا آب می‌گیرد image این دستگاه عجیب، از هوا آب می‌گیرد 1402/10/19

کمپانی Genesis System در خلال رویداد CES 2024 از یک دستگاه عجیب رونمایی کرد که قادر است از رطوبت هوا آب تولید کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 168

سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد image سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد 1402/10/18

تلویزیون‌های 2024 سامسونگ با فناوری‌های OLED و QLED و رزولوشن‌های 4K و 8K روانه بازار می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

رونمایی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی با نمایشگر شفاف‌تر و پردازنده سریع‌تر image رونمایی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی با نمایشگر شفاف‌تر و پردازنده سریع‌تر 1402/10/13

مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی در خانواده‌های LG M4، G4، C4 و B4 با تکنولوژی‌های روز، پردازنده‌های جدید و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی رونمایی شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 83