خدمات سایت


متن کامل خبر

جایگزین سریال مهران مدیری مشخص شد/علی پروین با "آخرین سلطان" در تلویزیون

آرشیو
پس از مسائلی که برای سریال مهران مدیری مبنی بر بازنویسی فیلمنامه پیش آمد،سریال" آخرین سلطان" به زودی پخشش‌ از شبکه تهران آغاز می‌شود.
1393/10/14 02:45:17 ب.ظ

عزیز علیزاده - تهیه‌کننده مجموعه طنز «آخرین سلطان» - توضیحاتی را درباره‌ی فشردگی ساخت مجموعه «آخرین سلطان» و همچنین اعلام پخش آن از تلویزیون به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا ‌ارائه داد.

وی با بیان این مطلب که تصمیم‌گیرندگان برای پخش مجموعه «آخرین سلطان» مسئولان تلویزیون هستند، گفت: از ابتدا بنا بود این سریال امسال پخش شود، اما شاید به خاطر «اتاق عمل» مهران مدیری، پخش آن به سال آینده موکول شد. اما در نهایت به خاطر

 مسئله‌ای که برای سریال مهران مدیری پیش آمد

، پخش سریال «آخرین سلطان» را اعلام کردند.

تهیه‌کننده «آخرین سلطان» در عین حال اعلام کرد: این مجموعه طنز از همین دی‌ ماه پخش خود را به صورت هر شبی از شبکه تهران آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه ساخت «آخرین سلطان» با شتاب طی می‌شود، در عین حال گفت: این مجموعه در حال نگارش است، هر چند مشکلاتی را به دلیل شرایط سختی که دارد، فراهم می‌کند، اما چاره‌ای نیست و ما سعی می‌کنیم کار را هدایت کنیم.

علیزاده درباره قصه «آخرین سلطان»‌ که عنوان می‌شد، ادامه «سه، پنج، دو» در حوزه‌ی فوتبال است، اظهار کرد: این مجموعه ادامه آن سریال نیست. در حوزه فوتبال هر کاری ساخته می‌شود شبیه به هم نمی‌شود و هر سریالی ساخته می‌شود قصه خاص خود را دارد. در این سریال در قالب طنز به برخی از کاستی‌های ورزشی پرداخته شده است و شباهت زیادی به قصه «سه‌، پنج، دو» ندارد. فقط یکی از شخصیت‌هایی که در مجموعه «سه، پنج، دو» بوده است، در این قصه هم حضور دارد؛ به خاطر اینکه یکسری از مشکلات فوتبال را بیان کنیم سعی کردیم از آن شخصیت استفاده کنیم.

تهیه‌کننده «آخرین سلطان» درباره چینش بازیگران این مجموعه به خبرنگار ایسنا، گفت: آقای سهیلی‌زاده وقتی کار پیش‌تولید را آغاز کرد، بر اساس کاراکترهای قصه شخصیت‌هایی را انتخاب کرد که نزدیک به این کاراکترها باشند. از چهره‌های شناخته شده تا حضور بازیگران جدید از جمله مانی نوری و مهران ضیغمی که پیش از این در دوران کودکی‌شان کارهای ماندگاری را ایفا کرده‌اند.

عزیز علیزاده در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا از حضور رضا توکلی به عنوان بازیگر جدید در مجموعه «آخرین سلطان» خبر داد و در عین حال گفت: این مجموعه 80 درصد از تصویربرداری خود را به سرانجام رسانده است.

تیتراژ پایانی مجموعه «آخرین سلطان» نیز با آهنگسازی و خوانندگی فرزاد فرزین آماده شده است.

در خلاصه داستان این مجموعه تلویزیونی آمده است: قباد که در رویاها و توهمات خودش زندگی می‌کند و آرزو دارد که یک شبه ره صد ساله را برود و به ستاره‌ای مشهور تبدیل شود، تصمیم می‌گیرد که وارد دنیای فوتبال شود اما پس از پیوستنش به یک تیم لیگ برتر... .

امیر حسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی، آتش تقی پور، زویا امامی، مانی نوری، مهران ضیغمی، ساعد هدایتی، فاطیما بهارمست ، سیامک اشعریون، علی زندی، مهرداد نظری، غزال وکیلی، فاطمه مرتازی، علیرضا احتشام، بابک جهانگیر، سعید شریف، لادن پروین با حضور رضا توکلی و با هنرمندی مهدی سلوکی از جمله بازیگرانی هستند که در سریال «آخرین سلطان» به ایفای نقش می پردازند.

«آخرین سلطان» با نگاهی طنز و شیرین مسائل فوتبال کشورمان را مورد بررسی قرار می‌دهد؛ در این سریال مانند همه سریال‌هایی که درباره فوتبال ساخته می‌شود، مسائل و مناسبات دنیای حرفه‌ای فوتبال مورد توجه قرار گرفته، اما سعی شده یک قصه مستقل به دور از حواشی فوتبال برای تماشاگران روایت شود.

از جمله عوامل دیگر این سریال می‌توان به مجری طرح: محمد مناجاتی ، نویسنده :سعید جلالی، مدیر تصویربرداری : محمد افسری، تدوین : رضا بهارانگیز، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، مدیر تولید: نعمت الله یمینی، طراح صحنه و لباس: سهیل میرسپاسی، طراح چهره پردازی : نوید فرح مرزی، مدیر برنامه ریزی : سعید عباسی، دستیار اول کارگردان : امین محمودی آهنگساز : فرزین قره قزلو، منشی صحنه : آرزو قربانی ، مشاور ورزشی :محمد رجبی، عکاس : سمیرا بختیاری و مدیر روابط عمومی : آیدین نادری اشاره کرد.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 160

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 130

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 320

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 310

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 346

فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه image فعالیت در فضای مجازی زیر ذره‌بین کمیته انضباطی دانشگاه 1401/09/07

توییتر تلگرام شیوه‌نامه‌ی انضباطی جدید دانشجویان با تبصره‌هایی که فعالیت‌های آن‌ها را به‌ویژه در فضای مجازی محدودتر و جرم‌انگاری کرده ابلاغ شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 318

سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ image سوال مهم قبل از پرواز خارجی/ چگونه متوجه شویم که ممنوع‌الخروج هستیم؟ 1401/08/02

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا توضیحاتی درباره نحوه اطلاع از ممنوع‌الخروج بودن از کشور ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 200

وزیر علوم: آموزش در سال تحصیلی جدید کاملا حضوری است image وزیر علوم: آموزش در سال تحصیلی جدید کاملا حضوری است 1401/06/22

در سال تحصیلی جدید بر اساس برنامه آموزشی برگزاری کلاس‌ها به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 422