خدمات سایت


  • مسیر جاری:

متن کامل خبر

شارژ بی سیم برای تبلت ها سال آینده می آید .

آرشیو
شارژ بی سیم دیوایس ، کار مار را بسیار ساده و آسان میکنند پیش تر نیز گوشی ها از این دست تولید شده بودند که برای شارژ کردن دیگر احتیاجی به کابل نبود و از طریق وایرلس و بدون سیم شارژ می شدند مثله لومیا ۹۲۰
1393/12/26 01:47:10 ب.ظ

شارژ بی سیم دیوایس ، کار مار را بسیار ساده و آسان میکنند پیش تر نیز گوشی ها از این دست تولید شده بودند که برای شارژ کردن دیگر احتیاجی به کابل نبود و از طریق وایرلس و بدون سیم شارژ می شدند مثله لومیا ۹۲۰ . اما تلاش شرکت ها برای جایگزین کردن این فناوری برای دیوایس ها خود در حاله انجام هست به طوری که لنوو  و دل می خواهند برای تبلت ها و لپ تاپ های خود از این فناوری استفاده کنند.

شرکت Freescale ، یک شرکت آمریکایی است که در حوزه الکترونیک ، نیم رسانا ، ریزپردازنده ها فعالیت می کند . این شرکت می گوید قصد دارد این فناوری را گسترش دهد و اعلام کرده است که محصولی جدید و قوی برای شارژ بیسیم انواع گجت بزرگ ، دستگاه های پزشکی قابل حمل و تبلت ها سال آینده تولید می کند.

قبلا نیز این تکنولوژی وجود داشت اما مشکلی که داشت بسیار کند بود و خیلی طول می کشید تا دیوایس شارژ شود . این شرکت می گوید محصول جدید سه برار سرعت بیشتر خواهد داشت !

باید منتظر ماند و دید که این شرکت برای سال آینده میلادی چکار انجام میدهد

منبع : نیو نارنجی
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha