خدمات سایت


متن کامل خبر

نگاهی نزدیک به کنترلر وایرلس Elite ایکس باکس

آرشیو
برای بسیاری از گیمر ها کنترلر یا دسته اصلی کنسول ایکس باکس وان یک معجزه کوچک است که کاملا آرگونومیک و یک طراحی منحصر به فرد دارد و همچنین یک تجربه فوق العاده را نسبت به کنترلر ایکس باکس ۳۶۰ به ارمغان می آورد.
1394/03/31 01:52:14 ب.ظ

رای بسیاری از گیمر ها کنترلر یا دسته اصلی کنسول یاکس باکس وان یک معجزه کوچک است که کاملا آرگونومیک و یک طراحی منحصر به فرد دارد و همچنین یک تجربه فوق العاده را نسبت به کنترلر ایکس باکس ۳۶۰ به ارمغان می آورد. اما با توجه به اینکه گیمرهای حرفه ای به دنبال کنترلری جذاب تر بودن شرکت مایکروسافت در طی برگزاری کنفرانس خود در نمایشگاه E3 2015 از کنترلر جدیدی به نام Xbox Elite Wireless Controller رونمایی کرد و درباره ویژگی های آن چیزهایی را بیان کرد.

در ادامه با ورد آی تی همراه باشید تا نگاهی نزدیک به کنترلر وایرلس Elite داشته باشیم.

مایکروسافت می گوید که کنترلر وایرلس Elite برای پاسخگویی به دنیای رقابتی گیمرهای حرفه ای ساخته شده است، برای کسانی که مدت زمان طولانی از کنسول های بازی مایکروسافت استفاده می کنند. با طراحی زیبا و آرگونومیکی که دارد گیمر در مدت زمان های طولانی خسته نخواهد شد و از عرق کردن بیش از حد دست جلوگیری می کند. مایکروسافت معتقد است که گیمر با این کنترلر مهارت های حرفه ای خود را در بازی افزایش خواهد داد.

به نقل از دنیای فناوری اطلاعات : کنترلر elite به شما اجازه می دهد تا دکمه هایی ازقبیل استیک ها را به طور دلخواه و متناسب بازی که انجام می دهید بچینید. کنترلر elite یک کنترلر منحصر به فرد محسوب می شود. جنس آن از استیل بوده که در دستان گیمر بهتر جای می گیرد و استفاده از پدهای گوناگون در آن باعث بر افزایش استحکام آن نیز شده است.
مایکروسافت در ادامه اظهارات خود درباره این کنترلر اعلام کرد که گیمر کنترل بهتری را در بازی های FPS و تجربه با کیفیت تری را در بازی های مسابقه، جنگ، و یا ژانرهای دیگر کسب می کند. علاوه بر تعویض استیک ها شما نیز می توانید که پدال های پشتی کنترلر ها را به راحتی تعویض کنید و تجربه ای متفاوت را در بازی های مختلف برای خود ایجاد کنید.
البته قابلیت های منحصر به فرد این کنترلر در زمان انجام دادن بازی های حرفه ای به نمایش در می آید و گیمر باید آن را تجربه کند و از نظر خود مایکروسافت غیرقابل توصیف است. مایکروسافت با انتشار نرم افزار ویندوز ۱۰ به گیمر اجازه می دهد تا پد های موجود را به صورت سفارشی تنظیم کند و عمل شخصی سازی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد.
همچنین کاربر می تواند که تنظیم های شخصی سازی شده پد های کنترلر را روی خود دسته ذخیره کند. یعنی کنترلر قابلیت ذخیره کردن پروفایل شخص را در خود دارد.
گفته شده است که این کنترلر در ماه اکتبر روانه بازار می شود که اکنون در برخی از فروشگاه های آنلاین برای پیش خرید در دسترس قرار دارد. البته قیمت این کنترلر چندان ارزان نیست و برچسپ ۱۴۹ دلاری روی آن زده شده است. شما با خرید Elite Wireless Controller یک مجموعه چهارتایی از پدها، ۶ عدد استیک که کاربردهای مختلفی در بازی ها دارند ، دو عدد D-pad و یک کابل USB دریافت خواهید کرد. لازم به ذکر است که باتری AA و یک هدفون ۳٫۵ میلی متری نیز همراه با آن عرضه می شود. نظر شما در مورد این دسته ی بازی (کنترلر) چیست؟نظرات خود را با ورد سایت آی تی در میان بگذارید. پوشش کامل کنفرانس ها و نمایشگاه های شرکت های بزرگ با ورد آی تی همچنان همراه باشید.
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید image بیلی آیلیش به بازی فورتنایت می‌آید 1403/02/04

طرفداران بیلی آیلیش به‌زودی آهنگ خواننده‌ی محبوبشان را در قالب بازی فورتنایت می‌شوند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 14

کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 59

تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید image تلویزیون 4K پیشرفته جدید A4E با قیمت باورنکردنی از راه رسید 1403/01/14

تلویزیون‌های جدید Skyworth با ویژگی‌های جذاب مثل نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و قیمت رقابتی در ابعاد متنوع از راه رسیدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 51

عرضه بازی GTA 6 احتمالاً تا سال 2026 به‌ تعویق می‌افتد image عرضه بازی GTA 6 احتمالاً تا سال 2026 به‌ تعویق می‌افتد 1403/01/05

هدف اصلی راکستار گیمز همچنان عرضه این بازی در سال 2025 است، اما مسائلی در توسعه بازی احتمالاً مانع این امر شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

سرقت خودرو در جی تی ای ۶ بسیار سخت‌تر و واقع‌گرایانه‌تر می‌شود image سرقت خودرو در جی تی ای ۶ بسیار سخت‌تر و واقع‌گرایانه‌تر می‌شود 1402/12/02

احتمالاً شاهد ویژگی‌های واقع‌گرایانه، تجربه‌ی بازی بسکتبال و سرقت سخت‌تر خودروها در GTA 6 خواهیم بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 84

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 92

این کنسول بازی به اندازه کف دست است! image این کنسول بازی به اندازه کف دست است! 1402/11/29

مدل بسیار کوچک کنسول بازی Game Boy، ظرفیت‌های رزبری پای را برای انجام پروژه‌های خلاقانه نشان می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 90

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132