خدمات سایت


متن کامل خبر

توقف خانهای استقلال / پیروزی پرگل سایپا

آرشیو
لیگ برتر در هفته ماقبل پایانی نیم فصل با انجام چهار دیدار پیگیری شد .
1394/09/23 12:42:01 ب.ظ

دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در ورزشگاه یادگار امام و در دمای زیر صفر این شهر بازی خود را از ساعت 15:00 آغاز کردند. 

پیش از شروع این مسابقه همه استقلالی‌ها غیر از مهدی رحمتی سمت نیمکت تراکتورسازی رفتند و از امیر قلعه نویی سرمربی جدید این تیم رخصت گرفتند. 

نیمه اول بازی جذابی را شاهد بودیم و بیشتر دقایق بازی پشت محوطه‌های جریمه دو تیم دنبال می‌شد. روند کلی بازی سرعت خوبی داشت و دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند. ابتدا تراکتور چند موقعیت مناسب را از دست داد و پس از آن نوبت استقلالی‌ها بود که به بازی مسلط بشوند و چند بار دروازه اخباری را به طور جدی تهدید کنند. عمق دفاع هر دو تیم آسیب پذیر نشان داده و باید دید در نیمه دوم تدابیر قلعه نویی و مظلومی چه نتیجه‌ای خواهد داشت. 

نیمه دوم بازی باز هم خوب شروع شد و دو تیم موقعیت‌هایی داشتند تا به گل برسند؛ حتی در دقیقه 66 ضربه سر کاردوسو را فقط عکس‌العمل دیدنی توانست دفع کند تا دروازه آبی‌های پایتخت باز نشود. 

از اواسط نیمه دوم کم کم بارش برف هم در تبریز آغاز شد. استقلال در این دقایق کاملا جلو کشیده است و اکثر بازیکنان این تیم پشت محوطه جریمه تراکتور سازی حضور دارند و سرخ‌پوشان تنها به ضد حملات چشم دوخته‌اند. در این ضد حملات البته موقعیت‌های خوبی هم برای تبریزی‌ها خلق شد که مهاجمان این تیم مانند همتایان آبی‌پوش خود در زدن ضربات آخر هوشیار نبودند. 

بازی در 15 دقیقه پایانی هم روندی مشابه 75 دقیقه قبلش داشت و دو تیم برای گل زنی تلاش می‌کردند، اما به آتش نمی‌زدند. در دقایق پایانی این گونه به نظر می‌رسید که تراکتوری‌ها به نتیجه 0 - 0 راضی هستند و یک امتیاز هم برای آن‌ها رضایت بخش به نظر می‌رسید. 

در دقایق پایانی دو صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تراکتور رخ داد که محسن قهرمانی از آن‌ها چشم پوشی کرد. 

در 4 دقیقه وقت اضافه این مسابقه این استقلالی‌ها بودند که در زمین تراکتور حضور داشتند؛ اما باز هم به جوابی نرسیدند و دروازه هر دو تیم تا پایان مسابقه بسته ماند. 

در دیگر بازی همزمان تیم‌های نفت تهران و  فولاد خوزستان در اهواز به مصاف هم رفتند. نیمه اول این بازی با یک گل به سود فولاد به پایان رسید اما در نیمه دوم نفت خیلی زود گل خورده را جبران کرد. در این مسابقه علیرضا بیرانوند به دلیل مصدومیت جای خود را به وحید شیخ‌ویسی داد. گل فولاد را دغاغله در دقیقه 17 و گل نفت را آلویز نانگ در دقیقه 51 به ثمر رساند. 

دو تیمی که تصور می‌شد این فصل از مدعیان کسب عنوان قهرمانی باشند نتوانستند تاکنون توقعات را برآورده کنند و در انتهای جدول به سر می‌برند. اما وحید امیری هم در دقیقه 79 گل دوم نفت را زد تا این مسابقه با نتیجه مساوی تمام نشود. شاگردان منصوریان با همین گل بازی را دو بر یک بردند.

گل‌باران استقلال اهواز توسط سایپا/ دایی، استیلی را شکست داد/ سپاهان باز هم متوقف شد

از ساعت 15:15 روز یکشنبه 3 مسابقه به طور همزمان از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شد. 

در این دیدارها تیم سایپا میزبان استقلال اهواز بود و حریفش را با یک برد پرگل بدرقه کرد. شاگردان مجید جلالی تیم علی حنطه را در کرج با نتیجه 4 بر یک شکست داد و به یک پیروزی شیرین رسید. سایپا در این مسابقه 23 دقیقه 10 نفره بازی کرد. 

علی دایی و حمید استیلی در قم به مصاف هم رفتند و  این شاگردان دایی بودند که با تک گل جلال الدین علی محمدی حریف خود را شکست دادند. اگر درخشش دروازه‌بان ملوان در این مسابقه نبود امکان داشت شاهد یک پیروزی پر گل از صبا برابر ملوان باشیم. 

سپاهان هم در اصفهان میزبان تیم سیزده جدولی راه‌آهن بود و نتوانست از سد شاگردان تارتار عبور کند. شاگردان استیماچ روی دور ناکامی هستند و چند هفته‌ای هست که به پیروزی نرسیده‌اند.

سایر دیدارهای این هفته دوشنبه 23 آذرماه برگزار میگردد که حساسترین ان دیدار تیمهای پرسپولیس تهران  و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه ازادی برگزار میگردد .


منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • مسابقات فوتبال,
  • لیگ برتر,
  • استقلال تهران,
  • تراکتورسازی تبریز,
  • پرسپولیس تهران,
  • سپاهان اصفهان,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1178

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 776

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2553

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2905

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3002

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4064