خدمات سایت


متن کامل خبر

۹ راه حل برای این که بتوانید تعادل درس و کار را نگه دارید

آرشیو
بیشتر مشکلات دانشجو هایی که کار می کند این است که نمی توانند کار و درس خود را باهم جلو ببرند و تعادل آن را نگه دارند.
1394/09/28 10:21:50 ق.ظ

اگر دانشجو هستید برای اینکه بتوانید یک زندگی متعادلی داشته باشید، باید پولی برای زندگی دانشجویی خودتان کسب کنید و  و برای اینکه پولی داشته باشید حداقل نیاز به یک کار پاره وقت دارید.

برخی از دانشجوان می توانند تعادل بین درس خود وکار خود را نگه دارند ولی اکثر این افراد یا درس آسانی دارند یا در کار موقت و آسانی هستند.

اگر شما واحد های زیادی برداشته اید و زمان زیادی در هفته کار می کنید، کار بسیار دشواری است که بتوان به هر دو این موضوع به درستی پرداخت.

این ۸ روش به شما کمک می کند که راحت تر بتوانید هم به کارتان و هم به درستان برسید.

۱. کاملا متعهد باشید.

مهم نیست که شما پاره وقت یا تمام وقت کار می کنید، هر کاری که می کنید مسئولیتی را به عهده گرفته اید و باید آن را به نحو احسنت انجام دهید. شغلی که به آن دوره دانشجویی به آن می پردازید بیشترین تاثیر را در سوابق کار شما می گذارد پس باید به بهترین شکل به آن بپردازید.

۲. با مشاوره درسی صحبت کنید.

مشوران درسی اکثرا برای زودتر تمام کردن درس و بالا بودن کارنامه مشورت می دهند ولی از مشاورتان برای برنامه کاری خود راهنمایی بخواهید. یعنی براساس برنامه کاری و ساعت کاری شما واحد های شما تنظیم کند.

۳. خودتان را تحت فشار قرار ندهید.

بهتر است که یک ترم بیشتر درس بخوانید تا اینکه جسم و روحتان توسط فشار کار و درس صدمه ببیند.

۴. به کارهای تابستانی فکر کنید.

اگر در تابستان کار کنید می توانید یک کار تمام وقت بدون دغدغه فکری داشته باشید و مقداری پس انداز نیز توسط آن شغل داشته باشید.

۵. دنبال شغل های تدریسی باشید.

شغل های تدریس به خصوص در زمینه تحصیلات خودتان بسیار می تواند در درس شما موثر باشد. علاوه بر اینکه وقتتان را پای درستان می گذارید بابت آن پول می گیرید و به راحتی می تونید زمانبندی کار خود را با درستان تنظیم کنید.

۶. در محیطی که از دانشجوان استقبال می کنند کار کنید.

محیط کاری که از دانشجویان استقبال می کنند باعث می شود که شما را درک کنند و با زمان بندی کلاس هایتان زمان کاری شما را تنظیم کنند. به طور مثال فصل امتحانات وقت بیشتری برای شما آزاد می کذارند.

۷. ساعت کاری محدودی داشته باشید.

هنگامی که دانشجو هستید و درس می خوانید باید با ساعت کاری محدودی پیش روید که بتوانید تعادل کار و درس را نگه دارید.برخی افراد با ساعات کاری زیاد می خواهند به درس های خود برسند ولی این کار بسیاری دشواری است و باید یک سری موضوعات را محدود کرد.

۸. استراحت کافی داشته باشید.

تعادل نگه داشتن زندگی عادی، کار و درس می تواند بسیار خسته کننده باشد.برای این که بتوانید در این زمینه ها موفق باشید باید به اندازه کافی استراحت کنید.

۹. فعال باشید.

اگر در درستان موفق شدید محل کارتان را از این موضوع مطلع کنید و بلعکس. موفقیت در زمینه دیگر زندگی شما باعث می شود افراد دید بهتر و توقعات بالا تری از شما داشته باشند.

منبع : خبر آنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • دانشجو,
  • کار,
  • کتاب درسی,
  • کار و درس,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط image آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط 1403/02/08

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 240

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 77

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 73

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 50