خدمات سایت


متن کامل خبر

دفترچه یادداشت جدید Moleskine نوشته های شما را دیجیتالی می کند

آرشیو
Moleskine یکی از برندهای لوکس ایتالیایی در زمینه تولید دفترچه یادداشت و دیگر محصولات کاغذی است که در دنیای گجت ها نیز به موجب همکاری با شرکت هایی همانند اورنوت یا Livescribe برای تبدیل نوشته های دستی به نمونه های دیجیتال تا حدی شناخته شده محسوب می گردد.
1395/01/22 06:10:15 ب.ظ

Moleskineیکی از برندهای لوکس ایتالیایی در زمینه تولید دفترچه یادداشت و دیگر محصولات کاغذی است که در دنیای گجت ها نیز به موجب همکاری با شرکت هایی همانند اورنوت یا Livescribe برای تبدیل نوشته های دستی به نمونه های دیجیتال تا حدی شناخته شده محسوب می گردد.

حالا اکنون این کمپانی تصمیم گرفته همین ایده را در جدیدترین محصول خود به نام Smart Writing Set پیاده سازی نماید. این گجت در اصل یک دفترچه یادداشت کاغذی (که خود شرکت آن را Paper Tablet می نامد) است و یک خودکار آلومینیومی Pen+ و یک اپلیکیشن موبایل نیز در کنار خود دارد.

هر سه عنصر یاد شده در همکاری با یکدیگر قادر هستند هر نوع نوشته و طرحی که به صورت دستی روی برگه ترسیم می شود را به نسخه دیجیتالی تبدیل نمایند. به این واسطه کاربر قادر خواهد بود به راحتی طرح یا متن خود را روی نرم افزار نصب شده روی موبایل، تبلت یا کامپیوتر ویرایش نماید.

قلمPen+ شرکت مورد بحث جالب ترین بخش از این سه گانه ی دوست داشتنی محسوب می گردد. این گجت یک دوربین داخلی دارد و از فناوری Neolab برای ضبط آنچه توسط نوک قلم ترسیم می شود، استفاده می نماید.

برگه های این تبلت کاغذی، شبکه و نقطه های نامحسوسی دارند که به تشخیص بهتر اشکال کمک می نماید. طرح های روی کاغذ به اپلیکیشنNotes در iOS  منتقل می شوند تا در امنیت کامل باشند. البته این امکان برای کاربران اندروید نیز مهیاست.

در مواقعی که به تبلت یا موبایل وصل نیستید، Smart Writing Set قادر است تا یکهزار صفحه را در حالت آنالوگ خود ذخیره نماید و ضمنا در این محصول نوشته ها به نسخه های قابل ویرایش تبدیل می شوند و در نتیجه لازم نیست دوباره آنها را تایپ نمائید.

همان طور که شاید حدس بزنید، روش های متفاوتی برای به اشتراک گذاری و انتقال نوشته ها وجود دارد. با تیک زدن روی علامت پاکت نامه در بالای سمت راست می توانید تمامی طرح های خود را از طریق ایمیل برای مخاطب موردنظرتان ارسال نمائید. همچنین امکان ذخیره آنها در گوگل درایو و اورنوت نیز وجود دارد یا می توانید این فایل ها را برای استفاده به اپلیکیشن هایی همانند نرم افزارهای ادوبی ارسال نمائید.

در آخر هم اشاره کنیم کهSmart Writing Set برای دفترچه یادداشت و قلم 199 دلار قیمت دارد و هر زمان که صفحه های دفترتان تمام شد می توانید با قیمت 30 دلار یک Paper Tablet اضافی خریداری کنید.

 

به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • تبلت کاغذی,
  • Moleskine,
  • Smart Writing Set,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




تلویزیون پیشرفته ۲۰۲۴ توشیبا با نمایشگر بزرگ رونمایی شد image تلویزیون پیشرفته ۲۰۲۴ توشیبا با نمایشگر بزرگ رونمایی شد 1403/02/15

توشیبا تلویزیون جدیدی با اسپیکرهای قدرتمند، فناوری‌ پیشرفته و نمایشگر بزرگ رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6

دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم image دادگاه ضدانحصار گوگل و وزارت دادگستری برگزار شد؛ احتمال جریمه غول فناوری به‌‌دلیل حذف مستندات مهم 1403/02/15

اکنون سرنوشت کسب‌و‌کار جستجوی گوگل در دست قاضی «آمیت مهتا» قرار دارد که باید تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8

مدیرعامل انویدیا روتین روزانه خود را شرح می‌دهد؛ 14 ساعت کار از 6 صبح image مدیرعامل انویدیا روتین روزانه خود را شرح می‌دهد؛ 14 ساعت کار از 6 صبح 1403/02/15

جنسن هوانگ، درباره مسائلی از جمله شیوه مدیریتش، ارتباط برقرارکردن با کارمندان و اهمیت تمرکز روی کار صحبت کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 5

نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد image نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد 1403/02/09

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، موسوم به ایران اکسپو ۲۰۲۴ توسط رئیس جمهور افتتاح شد. ایرانسل نیز در این رویداد حضوری پررنگ و جدی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 64

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور image مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور 1403/02/09

علیرضا نادعلی از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی به کشور خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 64

عفونت کووید مردی هلندی آن‌قدر طولانی بود که ویروس درون او به گونه‌ای جدید تکامل یافت image عفونت کووید مردی هلندی آن‌قدر طولانی بود که ویروس درون او به گونه‌ای جدید تکامل یافت 1403/02/09

نقص سیستم ایمنی در نهایت باعث شد تا مرد هلندی پس از ماه‌ها مبارزه با کووید-۱۹ و بارها بستری‌شدن در بیمارستان، جان خود را از دست بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 64

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد image گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد 1403/02/09

گوگل اعتقاد دارد که وزارت دادگستری شواهدی مبنی بر عملکرد ضدرقابتی کسب‌وکار آن‌ها ارائه نکرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 77

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 90

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49