خدمات سایت


متن کامل خبر

هزينه جداسازی كنتورهای آب؛ ۱۸۵هزار تومان

آرشیو
برای جداسازی و نصب كنتورهای جديد آب هيچ حاشيه سودی در نظر گرفته نشده و تنها هزينه‌های كنتور و نيروی انسانی كه حداكثر ۱۸۵ هزار تومان است از مشتركان دريافت می شود...
1389/10/15 09:56:03 ق.ظ

محمد پرورش - مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان تهران،با بیان مطلب بالا و این‌كه طرح جداسازی آب شرب از بهداشتی در مشهد فعلا در فاز مطالعاتی است، گفت: در این زمینه مطالعاتی در تهران نیز آغاز شده است.

به گزارش ایسنا،وی افزود: درحال حاضر یكی از مشكلات اصلی ما بحث كمیت آب است و هنگامی بحث جداسازی آب شرب از بهداشتی مطرح می‌شود كه بحث كمیت حل شده باشد و به دنبال بهبود وضعیت كیفی آب باشیم. ما هنگامی به سمت جداسازی حركت خواهیم كرد كه تنها مشكل كیفی داشته باشیم، ولی در حال حاضر در تهران با مشكل كمی هم روبرو هستیم.

وی همچنین درخصوص تفاوت‌های محاسبه آب‌بهای مشتركان آب و تفاوت‌های آن با نحوه محاسبه مصرف برق كه ممكن است ابهاماتی را در ذهن مردم به وجود بیاورد، گفت: درحال بررسی طرحی هستیم كه در صورتی كه امكان اجرای آن را داشته باشیم، در اولین قبضی كه به دست مردم خواهد رسید، یك نسخه راهنما مبتنی بر نحوه محاسبه آب‌بهای از یك متر مكعب مصرف تا ۱۰۰ متر مكعب مصرف كه ۹۶ درصد مردم در این بازه قرار دارند را در اختیار مشتركان قرار دهیم تا هركس بتواند با بررسی شرایطش با جدول آمار خود را داشته باشد. این‌كار به صورت جداولی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و بدون شك با در اختیار داشتن این راهنما، ابهامی برای مشتركان آب باقی نخواهد ماند.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان تهران درخصوص وجود كنتورهای مشترك برای مجتمع‌های مسكونی و ابهاماتی كه می‌تواند درراه محاسبه آب‌بهای مشتركین ایجاد كند، توضیح داد: پیش از این پنج شرط برای جداسازی كنتورهای آب مشتركان وجود داشت كه با توجه به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و برای رفاه حال مردم هم اكنون تنها شرط تفكیك كنتورهای آب مجزا بودن آب گرم از سرد است.

پرورش افزود: درحال حاضر تنها ظرف ۴۸ ساعت پس از مراجعه مشتركان به شركت‌های آب و فاضلاب جداسازی كنتورهای آنها صورت می گیرد و در مورد واحدهایی كه آب گرم مشترك دارند نیز هم اكنون در شش مكان در تهران بصورت آزمایشی از روش‌های جدیدی استفاده كرده‌ایم.

وی با بیان این‌كه استفاده از این روش ها با توجه به این‌كه تغییر در تاسیسات آب‌گرم نیاز به هزینه بالایی دارد یك ضرورت است و در نظر داریم تا در آینده در این زمینه اطلاع‌رسانی كنیم، افزود: برای نصب كنتورها هیچ حاشیه سودی در نظر گرفته نشده و تنها هزینه های كنتور و نیروی انسانی كه حداكثر ۱۸۵ هزار تومان است از مشتركان دریافت می شود.

پرورش تاكید كرد: طرح تفكیك كنتورها در مجموع طی سه سال آینده به پایان خواهد رسید؛ ضمن آن‌كه تاكنون بیش از ۹۲۰ انشعاب به سه هزار و ۸۰۰ كنتور مجزا مجهز شده است.

وی تصریح كرد: در برخی از مجتمع‌های آپارتمانی كه آب نیاز به پمپاژ دارد، در صورت تفكیك كنتورهای آب زیان‌هایی متوجه مشتركان می شود، اما در صورت درخواست مشتركان و با اطلاع‌رسانی دقیق در این مورد، تفكیك كنتورها در این مجتمع‌ها نیز صورت می‌پذیرد.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط image آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط 1403/02/08

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 243

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! image بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! 1402/12/15

بیت کوین به رقم شگفت انگیز ۶۸ هزار دلار رسید؛ بیت کوین در ۲۴ ساعت ۷.۵۲ درصد رشد داشته است همچنین قیمت این ارز محبوب در یک هفته نزدیک به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 59

در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید image در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید 1402/12/13

بسیاری از کارشناسان شروع بول‌ران بیت کوین را اعلام کرده‌اند و باور دارند قبل‌ از رویداد هاوینگ می‌توان از برخی آلت‌کوین‌ها سود خوبی به‌دست ‌‌آورد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47