خدمات سایت


متن کامل خبر

معرفی تلویزیون های OLED ال جی با فناوری نانوسل

آرشیو
تلویزیون‌های سری Signature ال‌جی با فناوری‌های جدید و پنل اولد خود یکی از جذاب‌ترین تلویزیون‌های بازار هستند.
1395/12/07 06:25:29 ب.ظ

ال‌جی الکترونیکس (LG) در مرکز R&D خود در سئول از سری تلویزیون‌های SUPER UHD با صفحه‌نمایش نانوسل رونمایی کرد. در کنار تلویزیون باریک LG GIGNATURE OLED W که دو ماه پیش در CES رونمایی شد، ال‌جی امید زیادی دارد که این استراتژی دوگانه پرمیوم برای تلویزیون سهم بازارش را در صنعت جهانی تلویزیون افزایش دهد. تلویزیون LG SIGNATURE OLED W از این ماه در کره و آمریکا موجود خواهد بود. تلویزیون‌های SUPER UHD با فناوری نانوسل در هفته‌های بعدی موجود خواهند شد و مشتریان در سایر بازارها شاهد آغاز به کار هر دو محصول پرمیوم در نیمه دوم ۲۰۱۷ خواهند بود.

تلویزیون‌هایی با تصویر، طراحی و صدای عالی

تلویزیون LG SIGNATURE OLED با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌های موجود در صنعت نمایشگر، نشانگر هدف این شرکت برای بهترین تجربه تماشای تلویزیون است. طراحی سری W7 از فلسفه “Less is more” ال‌جی تبعیت کرده و با حذف کردن همه بخش‌های اضافی، فقط روی زیبایی صفحه‌نمایش تأکید می‌کند.

تلویزیون‌های OLED ال‌جی طبق نظر کارشناسان این صنعت پیشرفته‌ترین فناوری صفحه‌نمایش را ارائه می‌کند. ازآنجایی‌که هر پیکسل روی صفحه‌نمایش منحصراً روشن و خاموش می‌شود، OLED کیفیت تصویر بالایی را بدون افت کیفیت تصویر، با حذف خروج نور اضافه که در سیستم‌هایی با نور پس‌زمینه معمول اتفاق می‌افتد، نشان می‌دهد. همین باعث تولید بالاترین کیفیت تصویر با خالص‌ترین مشکی و رنگ‌های زنده می‌شود.

نیم‌رخ باریک تیز و صیقلی W7 65 اینچی – با کمتر از ۴ میلی‌متر ضخامت وقتی به دیوار متصل است- به‌جای حس تماشای تلویزیون این توهم را ایجاد می‌کند که از پنجره به بیرون خیره شده‌اید. سری تلویزیون OLED 2017 ال‌جی برای اولین بار در این بازار صدای Dolby Atmos را ارائه می‌کند و باعث کیفیت صدا و تصویر خیره‌کننده‌ای می‌شود. Dolby Atmos محل نسبی هر صدا را ایزوله می‌کند تا صدای چندلایه و غنی تولید کند و صداهای پیچیده دنیای واقعی را انعکاس می‌دهد. ورژن ۷۷ اینچی W7 جایزه بهترین نوآوری در زمینه نمایشگر را در CES 2017 دریافت کرد و با پیشی گرفتن از همه تلویزیون‌های جدید دیگری که در CES عرضه شدند جایزه بهترین بهترین‌ها را از سایت Engadget گرفت.

ال‌جی ۵ مدل از تلویزیون‌های 4K OLED خود را با ابعاد مختلف نمایشگر ۷۷/۶۵W7، ۷۷/۶۵G7، ۶۵/۵۵E7، ۶۵/۵۵C7 و ۶۵/۵۵B7 به بازار کره عرضه خواهد کرد. جزییات هر مدل در زمان عرضه به بازار اعلام خواهد شد.

پیشرفته‌ترین تلویزیون LCD تا به امروز

نسل سوم تلویزیون SUPER UHD از فناوری نانوسل بهره می‌برد که ذراتی به‌اندازه یک نانومتر را کنترل کرده و بازسازی رنگ را با دقت بی‌نظیری به نمایش می‌گذارد. صفحه‌نمایش نانوسل با جذب طیف نورهای اضافی و درنتیجه ایجاد رنگ‌های خالص‌تر و تمیزتر به کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای دست پیداکرده است. قابلیت جذب نور به صفحه‌نمایش جدید LCD ال‌جی اجازه می‌دهد رنگ‌های خاصی را با دقت بالاتر فیلتر کرده و هر رنگ را همان‌گونه که در اصل بوده به نمایش بگذارد. برای مثال رنگ قرمز در تلویزیون‌های معمولی می‌تواند با موج رنگ‌های دیگر مثل نارنجی و زرد ترکیب شود. عاملی که باعث می‌شود رنگ قرمز حتی زرد گونه به خود بگیرد. فناوری نانوسل ال‌جی به حد زیادی از محو شدن رنگ‌ها، بی‌ثباتی تصویر و دیگر مشکلات زمینه رنگ جلوگیری می‌کند. نمایشگرهای نانوسل ال‌جی رنگ‌های ثابت در زوایای دید مختلف دارند که بین مکان نشستن تماشاگران در جلوی تلویزیون یا با زاویه ۶۰ درجه از تلویزیون هیچ اختلاف رنگی وجود ندارد.

قابلیت‌های گسترده‌تر HDR

همه تلویزیون‌های OLED و SUPER UHD ال‌جی از قابلیت Active HDR برای ایجاد صحنه‌های روشن‌تر و جزییات عالی سایه‌ها در زمان نمایش محتوای HDR برخوردارند. فناوری Active HDR به تلویزیون‌های ال‌جی امکان پردازش صحنه‌‌ به صحنه تصویر را می‌دهد و اطلاعات پویایی را در زمان نیاز میسر می‌کند. علاوه بر این، تلویزیون‌های ۲۰۱۷ ال‌جی از پالت کامل فرمت‌های HDR پشتیبانی می‌کند که شامل Dolby Vision، HDR10 و HLG یا Hybrid Log Gamma است. این تنوع باقابلیت جدید HDR Effect ترکیب می‌شود و محتوای استاندارد را پردازش می‌کند تا روشنایی را در فضاهای خاص بهتر کند، نسبت تصویر را بهبود بخشد و درنتیجه تمام این‌ها تصاویر دقیق‌تر را به نمایش گذارد.

پلتفرم webOS باتجربه کاربری بهتر و پیشرفته‌تر

جدیدترین پلتفرم تلویزیون هوشمند webOS تمام سری تلویزیون‌های فوق پیشرفته ال‌جی به‌طور استثنایی کاربرپسند تر می‌کند. ال‌جی webOS 3.5 مجهز به قابلیت‌های پیشرفت‌هایی است که کنترل ساده‌تر و دسترسی سریع‌تر را در زمان استفاده از کنترل جادویی و بهبودیافته Magic Remote و قابلیت‌های جدید Magic Link میسر می‌کند. بینندگان می‌توانند با فشار دادن کلید اصلی روی کنترل از راه دور فوراً به سرویس‌های موردعلاقه خود مانند نت‌فلیکس و آمازون پرایم ویدئو دسترسی پیدا کنند و پا به دنیایی بزرگ از سرگرمی‌ها و برنامه‌های متنوع باکیفیت خیره‌کننده 4K بگذارند.

آقای Brian Kwon مدیر محصولات صوتی تصویری ال‌جی الکترونیکس می‌گوید: «تلویزیون‌های ۲۰۱۷ ما صفحه‌نمایشی با طراحی هنرمندانه ارائه می‌دهند که مرز‌های تماشای تلویزیون را خواهد شکست. امسال ما بازار تلویزیون‌های فوق‌پیشرفته خود را با استراتژی دوگانه‌ای بر پایه تلویزیون‌های بی‌رقیب OLED و تلویزیون‌های فوق پیشرفته SUPER UHD با فناوری نانوسل گسترش می‌دهیم. با این تلویزیون‌های مبتکرانه، مشتریانمان می‌توانند بهترین نوع سرگرمی خانگی تولیدشده را تجربه کنند.»

به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • ال جی,
  • تلویزیون,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود image شیائومی با پنکه هوشمند خود به استقبال بهار می‌رود 1402/12/13

شیائومی از یک پنکه هوشمند جدید رونمایی کرده که با قابلیت‌های خود می‌تواند شما را شگفت‌زده کند. در ادامه با Xiaomi Mijia Fan آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 35

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

لیست قیمت انواع هواپز image لیست قیمت انواع هواپز 1402/12/08

هواپز یکی از لوازم خانگی برقی کاربردی در آشپزخانه است که از هوای گرم برای پخت غذا استفاده می‌کند. در این روش ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 60

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 101

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 93

اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد image اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد 1402/10/26

فناوری QDEL تلویزیون شارپ مزیت‌های OLED را با برخی ویژگی‌های جذاب دیگر یکجا ارائه می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 89