خدمات سایت


متن کامل خبر

جایزه باگ یابی 36.000 دلاری گوگل به جوانی در اروگوئه رسید

آرشیو
گوگل به تازگی جایزه باگ یابی خود را به یک جوان اروگوئه ای اهدا کرده. این جایزه 36 هزار دلاری برای یافتن باگی در یکی از سیستم های گوگل پرداخت شده است.
1397/03/06 05:59:53 ب.ظ

جایزه مذکور در برنامه «Bug bounty program» پرداخت شده که بر اساس آن به افرادی که باگ های خاصی را پیدا کرده و گزارش کنند، جوایز نقدی اهدا می شود. باگی که «ایزِگیِل پِریرا» کشف کرده به او امکان تغییر در سیستم های داخلی گوگل را می داده است.  این پنجمین باری است که باگ های گزارش شده توسط پریرا مورد قبول گوگل واقع شده و البته این مورد بیشترین سود را برای او داشته است.

پِریرا در 10 سالگی صاحب یک کامپیوتر شد و از سن11 سالگی به کلاس های مقدماتی برنامه نویسی رفت. در سال های پس از آن نیز یادگیری برنامه نویسی را ادامه داد.در سال 2016 پس از اینکه در مسابقه کد نویسی برنده شد، گوگل او را به مقر خود در کالیفرنیا فرا خواند.



پریرا که جایزه باگ یابی 36 هزار و 337 دلاری را برنده شده، این باگ را در اوایل سال جاری میلادی یافته. با این حال گوگل اکنون که این مشکل را رفع کرده، خبر از این باگ داده است. پریرا پیش از این در تیر تا مرداد ماه سال 96 نیز جایزه ای 10 هزار دلاری را برنده شده بود. پریرا اکنون به تحصیل در رشته کامپیوتر در دانشگاه مشغول است.

او در نهایت امیدوار است مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته امنیت کامپیوتری دریافت نماید. البته همچنان در وقت های آزاد به باگ یابی ادامه خواهد داد. پریرا اکنون در تالار مشاهیر گوگل رتبه 12 را به خود تخصیص داده است.

گوگل در سال 2017 برای یافتن باگ ها مبلغ 2.9 میلیون دلار را به 274 محقق مختلف اهدا کرده بود. بیشترین مبلغ این جوایز 112 هزار و 500 دلار بود.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

تغییر سیاست اپل؛ آیفون حالا از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز پشتیبانی می‌کند image تغییر سیاست اپل؛ آیفون حالا از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز پشتیبانی می‌کند 1403/01/18

با تغییر سیاست‌های اپل، شبیه‌سازهای کنسول بازی به‌زودی به اپ‌ استور می‌آیند و در سرتاسر جهان دردسترس قرار می‌گیرند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! image کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! 1402/12/23

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان قالیشویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 286

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 94

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 177

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 104

شاتل موبایل به مناسبت روز پدر تا ۷۰ درصد تخفیف برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت ارائه می‌کند image شاتل موبایل به مناسبت روز پدر تا ۷۰ درصد تخفیف برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت ارائه می‌کند 1402/11/04

شاتل موبایل به مناسبت فرارسیدن روز گرامیداشت مقام مرد و پدر، برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت تا ۷۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 112