خدمات سایت


متن کامل خبر

بررسی و خرید پرینتر خانگی

آرشیو
به دنبال بهترین پرینتر برای خانه خود هستید؟ این مطلب را بخوانید
1397/04/04 03:15:25 ب.ظ

برای بسیاری از منازل داشتن یک پرینتر می تواند بسیار مفید و کارآمد باشد. از چاپ اسناد و تکالیف کودکان خود، ایجاد کریکت کارت و پوستر خود و یا چاپ عکس های تعطیلات خود و دلایل بسیاری کافی است تا شما بخواهید یک پرینتر ( چاپگر) در منزل خود داشته باشید.

هنگامی که شما به دنبال بهترین پرینتر خانگی برای رفع نیازهای خود هستید، قبل از اقدام به خرید مواردی را باید در نظر داشته باشید. اول از همه، اندازه پرینتر هست،  بر خلاف پرینترهای شرکتی، شما نمی خواهید چاپگر بزرگی داشته باشید که فضای زیادی از اتاق را اشغال کند، از آنجا که شما نیازی به یک پرینتر که تمام ویژگی های یک پرینتر شرکتی را داشته باشد ندارید و همچنین نیازی به مقادیر زیادی از چاپ در طول روز نیست، چاپگر خانه شما می تواند ابعاد کوچکتری داشته باشد.

پرینترهای چند کاره، انتخاب خوبی هستند اگر شما نیاز به یک کپی عکس، یک اسکنر و همچنین یک چاپگر در خانه خود دارید.

لیست خرید و قیمت پرینترهای چندکاره


اگر شما قصد دارید از یک پرینتر به منظور چاپ عکس استفاده کنید، باید از پرینترهایی که برای این منظور طراحی شده اند و پیشرفته تر هستند بهره مند شوید.
در این مطلب شما می توانید پاسخ سوالات و ابهامات ایجاد شده برای خرید یک پرینتر را بدست آورید.

مهم نیست دنبال چه نوع پرینتری هستید، با استفاده از ابزار مقایسه قیمت و اطلاعات فنی در سایت میهن مارکت، می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

لیست قيمت فروش - خريد پرینتر ، چاپگر

سوال، شما چه برنامه ای برای چاپ با یک پرینتر ( چاپگر) دارید؟



پرینترهای جوهر افشان رنگی، بخش عمده ای از بازار را تشکیل می دهند، زیرا آنها می توانند هر چیزی را چاپ کنند : مقالات، نمودارها یا عکس های براق و چاپگرهای جوهر افشان امروز همه جا هستند و سرعت چاپ آنها تقویت شده و اغلب با سرعت چاپی که رقبا یا همتایان لیزری خود دارند رقابت می کنند.

پرینترهای لیزری برای استفاده های شرکتی بسیار مناسب هستند، زمانی که اکثر چاپ هایی که باید انجام دهید، سیاه و سفید هستند. در بیشتر موارد، پرینترهای لیزری تک رنگ را می توان با قیمت های مقرون به صرفه خریداری کرد، و این پرینترها سرعت چاپ خوبی دارند اما شما بیاد تصمیم بگیرید که آیا انعطاف پذیری که یک چاپگر جوهرافشان رنگی دارد را کنار بگذارید یا نه. پرینترهای لیزری رنگی نیز یکی دیگر از گزینه ها هستند، اما معمولا هزینه چاپ هر یک از صفحات پرینت شده از یک جوهرافشان رنگی بالاتر است.

در گذشته، پرینترهای لیزری عملکرد تعداد صفحه ای بالاتر با استفاده از یک کارتریج را نسبت به یک چاپگر جوهر افشان ارائه دادند. با این حال، برخی از پرینترهای جوهر افشان جدید که 10،000 صفحه چاپ شده از یک کارتریج جوهر تک رنگ و 7000 صفحه یا بیشتر از هر کارتریج رنگ ارائه می دهند، به بازار عرضه شده اند. این کمک می کند تا هزینه کمتری برای چاپ هر صفحه متحمل شوید.

برای استفاده در منزل، یک پرینتر چند کاره بسیار مقرون به صرفه است، نه تنها به این دلیل که ارزانتر از خرید یک چاپگر و یک اسکنر مستقل است، بلکه همچنین به خاطر صرفه جویی در فضای اتاق است.
 از آنجایی که پرینتر های چند کاره بسیار رایج هستند و تولیدکنندگان به ندرت هزینه های زیادی برای تولید آنها می پردازند، شما می توانید با قیمت های مناسبی این نوع پرینترها را در بازار پیدا کنید که ما به کاربران خانگی آنها را توصیه می کنیم.

چاپگر عکس

اگر علاقه مند به حفظ و چاپ عکس های خانوادگی روی کاغذ هستید یا قصد چاپ کردن تکالیف فرزندتان، مقالات و نمودارها را دارید از یک پرینتر تک کاره استفاده کنید، اگر چه آنها انعطاف پذیری یک پرینتر چندکاره را ندارند ولی کیفیت چاپ بهتری نسبت به چاپگرهای چندکاره را دارند.

بسیاری از پرینترها برای برای چاپ عکس اختصاصی و یا گرافیکی مورد استفاده قرار می گیرند، و قادر به چاپ عکس هایی با ابعاد 10*15 سانتیمتر با فرمت های گسترده ای هستند برای چاپ تا ابعاد 60 سانتیمتر هم ارتقا پیدا می کنند. لوازم جانبی این پرینترهای تخصصی نسبت به پرینترهای عموم گران تر هست. شرکت های کانن و اپسون دارای مدل هایی هستند که در ابعاد A4 چاپ می کنند و از 5 یا 6 رنگ جوهر برای تولید عکس با دقت بالا استفاده می کنند و بسیاری از دستگاههای چند کاره در صورتی که شما از کاغذ مخصوص عکس استفاده کنید قادر به چاپ در ابعاد A4 هستند.

هزینه های تأمین

به یاد داشته باشید که قبل از اینکه هر پرینتری را بخرید، هزینه ی مواد جایگزینی را بررسی کنید تا وقتی که کارتریج های اولیه در نهایت خشک شدند، بدانید که با چه قیمتی برای خرید کارتریج روبرو هستید. بسته به اینکه قصد دارید چه تعداد و چقدر وقت  بابت چاپ صرف کنید، خرید یک پرینتر گرانقیمت با کارتریج ارزان ارزش خرید را دارد.

در حال حاضر مدل های " جوهر مخزن" در بازار وجود دارد که شما می توانید بطری های کوچک جوهر را پر کنید و  هزینه بسیار خوبی دارد .

اسکن دوطرفه

یکی از ویژگی های رایج اسکن دوبلکس یا دوطرفه است. دوبلکس به چاپ کردن یا اسکن کردن هر دو طرف صفحه اشاره می کند بدون اینکه شما به صورت دستی برگه را جا به جا کنید. در صورتی که شما اغلب به اسکن صفحات دو طرفه نیاز دارید،  دستگاههایی هستند که این امکان را به شما می دهند هر دو طرف صفحه را به عنوان منبع تغذیه اسناد از طریق ADF اسکن کنید.


قابلیت شبکه

امروزه تقریبا هر دستگاه چاپ چند گزینه اتصال را ارائه می دهد. سالهاس که USB رابط استاندارد بوده و هر کامپیوتر دارای چندین پورت USB است . از آنجا که USB معمولا یک اتصال کوتاه و مستقیم است، لازم است که پرینتر یا AIO در نزدیکی کامپیوتر یا لپ تاپ قرار گیرد. بعضی از روترهای بی سیم دارای پورت های USB هستند، اما شما می توانید از آنها برای اتصال به یک چاپگر استفاده کنید و بنابراین چاپ بی سیم را در یک شبکه خانگی فعال کنید.

اما پرینتر های مدرن اکنون می توانند از طریق شبکه اینترنتی بین چندین دستگاه به اشتراک گذاشته شوند و این امکان می تواند از طریق اترنت باشد. جایی که شما یک کابل را به روتر متصل کرده یا در شبکه خود تغییر دهید. اترنت همچنین باعث اتصال سریعتر می شود. با این حال، این راه اندازی سیمی در محیط دفتر نسبت به خانه شایع تر است.

WiFi رایج ترین و محبوب ترین شبکه های خانگی شده است و تقریبا در مورد هر پرینتر جدیدی که برای خانه یا شرکت های کوچک به فروش می رسد از قابلیت های WiFi بهره مند شده است. بسیاری از آنها حتی با یک دکمه راه اندازی بی سیم را به شما ارائه می دهند. گزینه ای جدید به نام Wi-Fi Direct نیز به شما اجازه می دهد تا چاپگر خود را به یک لپ تاپ که از آن پشتیبانی می کند، متصل کنید و همچنینبرای اتصال بسیاری از گوشی های هوشمند جدید، دوربین های دیجیتال با پرینتری که از چاپ موبایل پشتیبانی می کند، مانند پروتکل Airprint در اپل استفاده کنید.

اسلات کارت حافظه

اگر قصد دارید عکس های بسیاری را چاپ کنید، از پرینترهایی که از ورودی های کارت حافظه پشتیبانی می کنند استفاده کنید. آنها به شما این امکان را می دهند که عکس ها را مستقیما از یک دوربین دیجیتال یا گوشی هوشمند خود بدون انتقال به کامپیوتر با استفاده از کارت حافظه خود چاپ کنید. کارت های حافظه می توانند از دوربین یا گوشی همراه شما خارج شوند و به اسلات پرینتر شما متصل شوند. بعضی از پرینترها دارای یک کارت خوان چند منظوره هستند و برخی تنها از سری SD پشتیبانی می کنند.

بسیاری از پرینترهای به طور کامل ، به ویژه AIO ها، در حال حاضر ویژگی های مبتنی بر اینترنت را ارائه می دهند که به شما اجازه می دهد عکس هایی که در سایت هایی مانند فیس بوک و Google Drive و ... ذخیره می شود، دسترسی داشته باشید و همچنین می توانید چاپ کنید . در نظر داشته باشید که اگر چاپگر شما به اینترنت متصل نیست، نمی توانید به سرویس های ذکر شده دسترسی پیدا کنید یا از دستگاه هایی مانند تلفن های هوشمند از راه دور چاپ کنید.


سینی کاغذ


خوشبختانه بسیاری از پرینترها اکنون شامل سینی های اختصاصی برای چاپ در مقالات تخصصی با اندازه های غیر معمول و یا وزن های مختلف هستند که می تواند آنها را با دیگران مقابله کند. همچنین اندازه سینی ورودی را در نظر بگیرید. به عنوان مثال، سینی های کوچکتر، شما را مجبور به اضافه کردن کاغذ در همان لحظه چاپ می کند، در حالی که یک سینی کاغذ 250 صفحه ای می تواند برای مصرف یکماه خانگی شما کافی باشد.

سرعت، رزولوشن و کیفیت رنگ

سعی کنید قبل از خرید پرینتر، کیفیت رنگ های خروجی، سرعت چاپ هر برگ و وضوح چاپ را از طریق فروشگاههای خرده فروش از  نزدیک مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که اطلاعاتی که فروشندگان اعلام می کنند همانند Refresh Rate تلویزیون یا مصرف بنزین ماشین گاهی اوقات اشتباه و یا اغراق آمیز است. پس سعی کنید با استفاده از مطالبی که اکنون خوانده اید برای مقایسه یک دستگاه با دستگاه دیگر استفاده کنید، و قبل از اینکه مقدار پولتان را تعیین کنید، بررسی ها و ارزیابی ها را بخوانیدو در صورت امکان چاپ های واقعی را در فروشگاههای خرده فروش ببینید تا بتوانید تصمیم بگیرید که پرینتر مدنظر شما از نظر سرعت و کیفیت چاپ و رنگ های خروجی در چه درجه ای است.

.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • میهن مارکت,
  • راهنمای خرید پرینتر,
  • بررسی پرینتر خانگی,
  • پرینتر خانگی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند image تعداد کاربران هوش مصنوعی Galaxy AI سامسونگ به‌زودی از ۱۰۰ میلیون نفر عبور می‌کند 1403/01/09

هوش مصنوعی سامسونگ تنها برای مدل‌های منتخب عرضه می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2

ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد image ریش‌تراش ارزان ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند معرفی شد 1403/01/09

شیائومی از ریش‌تراش مقرون‌به‌صرفه‌ی Mijia S200 با قابلیت‌های هوشمند و موتور قدرتمند رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد image چین پردازنده‌های اینتل و AMD را در کامپیوترهای دولتی ممنوع کرد 1403/01/05

چین دستورالعمل ممنوعیت استفاده از پردازنده‌های اینتل و AMD در کامپیوترهای دولتی را صادر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد image آنر لپ‌تاپ جدیدی با رم ۲۴ گیگابایتی می‌سازد 1402/12/27

لپ‌تاپ مجیک‌بوک ۲۰۲۴ آنر از رم مدرن ۲۴ گیگابایتی استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 82

لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود image لینکدین به استقبال «بازی‌های درون‌برنامه‌ای» می‌رود 1402/12/27

لینکدین برای افزایش کاربران و بهینه‌سازی فضای شغلی پلتفرم خود، به‌سراغ بازی‌های درون‌برنامه‌ای می‌رود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 image نقشه راه اپل افشا شد؛ عرضه عینک واقعیت افزوده و آیپد تاشو در سال 2027 1402/12/27

احتمال دارد عینک واقعیت افزوده اپل در کنار یک آیپد 20 اینچی تاشو در سال 2027 از راه برسد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 74

تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد image تاریخ پایان پشتیبانی از نسخه 21H2 ویندوز ۱۰ اعلام شد 1402/12/23

اگر همچنان از نسخه‌ی 21H2 ویندوز ۱۰ استفاده می‌کنید، توصیه می‌شود سیستم‌عامل خود را به نسخه‌های جدیدتر ارتقاء دهید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد image اپل پلتفرم تبلیغاتی مبتنی‌بر هوش مصنوعی می‌سازد 1402/12/22

اپل برای ساخت تبلیغات در بخش‌های متنوعی از اپ‌ استور، از هوش مصنوعی کمک خواهد گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 111

اسنپدراگون 8 نسل 4 احتمالاً از تراشه A18 Pro اپل قوی‌تر خواهد بود image اسنپدراگون 8 نسل 4 احتمالاً از تراشه A18 Pro اپل قوی‌تر خواهد بود 1402/12/22

به‌نظر می‌رسد تراشه نسل بعدی کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 4 از قدرت بالایی برخوردار باشد و حتی از A18 Pro اپل بهتر عمل کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 85

تغییر بزرگ ساعت‌های سامسونگ؛ گلکسی واچ مربعی می‌شود image تغییر بزرگ ساعت‌های سامسونگ؛ گلکسی واچ مربعی می‌شود 1402/12/22

سامسونگ احتمالاً می‌خواهد نسل بعدی ساعت‌های هوشمند خود را با نمایشگر مربعی طراحی کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61