خدمات سایت


متن کامل خبر

آشنایی با ویژگی های بک لینک و اهمیت رپرتاژهای دائمی در بهبود سئو سایتها

آرشیو
با توجه به الگوریتم های جدید گوگل ، قطعا بک لینک به عنوان چیزی که معروف است نه تنها برای سئو مفید نیست ، بلکه مضر هم هست و از نظر گوگل ، اسپم شناخته میشود که این موضوع دلایل مختلفی دارد اما ...
1397/06/18 06:36:36 ب.ظ

بک لینک چیست؟

بطور کلی به هر لینکی که از خارج از سایت دریافت میکنید بک لینک گفته میشود .

آیا خرید بک لینک از سایت های مختلف باعث بهبود رتبه سایت در نتایج گوگل میشود ؟

قطعا دریافت بک لینک دائمی برای بهبود رتبه سایت در گوگل و سئو سایت بسیار موثر است . اما نکته قابل توجهی در  این موضوع هست :

همه وبمستران میدانند که منظور از بک لینک در حقیقت همان تبلیغاتی متنی هست که در ستون کناری سایتهای مختلف ( بیشتر مجله های خبری زرد و کم بازدید ) قرار میگرد و به سایت تبلیغدهنده لینک فالو میشود .

بک لینک های مضر:

با توجه به الگوریتم های جدید گوگل ، قطعا بک لینک به عنوان چیزی که معروف است نه تنها برای سئو مفید نیست ، بلکه مضر هم هست و از نظر گوگل ، اسپم شناخته میشود که این موضوع دلایل مختلفی دارد .

اما یکی از مهمترین دلایل بی ارزش بود بک لینک برای بهبود رتبه گوگل و سئو این است که تبلیغات متنی یا همان بک لینک ها برای یک زمان موقتی در سایت ها قرار میگرند و خریدار بک لینک به هر حال برای یک مدت یک تا شش ماهه یا نهایتا یک ساله میتواند هزینه خرید بک لینک را پرداخت کند و درواقع به هیچ عنوان چیزی به عنوان بک لینک دائمی وجود ندارد . ( بصورت تبلیغات متنی ) ! زیرا فروشنده بک لینک با توجه به محدودیت های فضای تبلیغاتی سایت خود ، نمیتواند تعداد نا محدودی از بک لینک دائمی را به مشتریان خود ارائه دهد .

قابل توجه است که : سایتهایی که بک لینک ارائه میدهند همیشه چندین کلمه را به سایت های مختلف لینک میکنند و در طول زمان هم مدام این کلمات تغییر میکند که این باعث میشود آن سایت بطور کلی از نظر گوگل به عنوان فروشنده لینک و شما به عنوان خریدار لینک مشخص شوید که این برای شما باعث جریمه در گوگل خواهد شد.

پس راه چاره برای دریافت بک لینک دائمی چیست ؟ تنها راه دریافت بک لینک دائمی آن هم از سایت های خبری معتبر بصورتی که از سایت ها حذف نشود و اسپم محسوب نشود و درواقع باعث بهبود رتبه سایت درگوگل شود ، رپورتاژ آگهی است .

زیرا اولا رپورتاژ بدلیل اینکه بصورت خبر منتشر میشود ، هیچ گاه از سایت ها حذف نمیشود . دوما در متن خبر ، چند بک لینک دائمی بصورت لینک فالو به سایت شما قرار داده میشود . سوما مدیران سایتهای خبری میتوانند بصورت نامحدود در سایت خود اخبار تبلیغاتی و رپورتاژ قرار دهند . نهایتا از نظر گوگل رپورتاژ به هیچ وجه اسپم محسوب نمیشود و حتی روز به روز ارزش آن بک لنیکی که در رپورتاژ قرار گرفته بالاتر میرود .

میهن مارکت آماده تهیه و انتشار رپرتاژ آگهی فعالیت تجاری، کالا یا خدمات فروشندگان محترم با ذکر نام فروشگاه/شرکت بعنوان منبع اطلاع رسانی و معرفی مختصر کسب و کار شما،  و همچنین درج لینک به منابع مورد نظر شما در صفحه داخل رپرتاژ می باشد. لازم به ذکر است که این صفحه بشکل دائمی باقی خواهد ماند و مدتها مورد استفاده و بازنشر و همچنین پیشنهاد احتمالی موتورهای جستجو خواهد بود.

فعالان تجاری ، می توانند در قالب یک قرارداد اخبار مرتبط با فعالیت و یا محصولات تولیدی خود، محتوی مورد نظرشان را به تعداد مشخصی در هر ماه و به صورت مستمر برای درج به میهن مارکت ارسال نمایند ، از این طریق اخبار در حداقل زمان به حداکثر افراد فعال و مرتبط با صنف سفارش دهنده اطلاع رسانی می شود.

توجه: لینک رپرتاژ در کلیه شبکه های اجتماعی میهن مارکت و نیز همزمان به دهها هزار مشترک ایمیل خواهد شد.

برای دریافت کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه تماس با ما شوید

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • الکسا,
  • رپرتاژ,
  • رپرتاژ آگهی,
  • سئو,
  • بک لینک,
  • بهبود سایت,
  • رتبه سایت,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم image وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم 1403/01/29

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار خودرو وارداتی در گمرکات کشور وجود دارد گفت: مشکل فعلی برای واردات خودرو نداشتن فضای کافی در بنادر کشور است و تعداد زیادی خودرو روی کشتی داریم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 24

پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36

رانندگان تازه‌کار تنها مقصر چهار درصد از تصادفات رانندگی کشور هستند image رانندگان تازه‌کار تنها مقصر چهار درصد از تصادفات رانندگی کشور هستند 1403/01/28

«سردار سید تیمور حسینی»، رئیس پلیس راهور فراجا آمار قابل‌توجهی از تصادفات رانندگی کشور طی نوروز 1403 منتشر کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ image یادگیری زبان فرانسوی چقدر طول می کشد؟ 1403/01/27

یادگیری زبان فرانسه یک تجربه فوق العاده است. با بیش از 220 میلیون سخنران در سراسر جهان، دانستن این زبان خارجی بسیار مفید است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 38