خدمات سایت


متن کامل خبر

جالب ترین نکات در مورد گجت های هوشمند

آرشیو
گجت‌های هوشمند یکی از آن دسته از محصولات فناوری محوری هستند که این روزها از از استقبال بی‌نظیری از سوی کاربران در سراسر جهان روبرو شده‌اند.
1397/11/12 07:40:21 ب.ظ

این روزها گجت‌های هوشمند مختلفی در زمینه‌های گوناگون توسط شرکت و استارتاپ‌های فعال در حوزه تکنولوژی توسعه یافته و به‌منظور تسهیل کار و فعالیت افراد و کاربران معرفی و به بازارهای جهانی هرچند محدودی، عرضه می‌شوند.

بر اساس گزارش وب سایت telecompetitor ، محققان و پژوهشگران فعال در مؤسسه تحقیقاتی IDC پیش‌تر پیش‌بینی کرده بودند که بالغ بر ۱۹۰ میلیون دستگاه گجت پوشیدنی هوشمند در سال ۲۰۲۲ میلادی به فروش خواهد رسید، این در حالیست که بازار گوشی‌های هوشمند به شدت در حال رفتن به سمت و سوی رکود است و پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آینده نیز این روند کم و بیش ادامه پیدا کند.

حالا تحقیقات و پژوهش‌های جدیدی صورت گرفته است که حقایق جالبی را در مورد رواج گجت‌های هوشمند و دستگاه‌های الکترونیکی مبتنی بر اینترنت اشیا نشان می‌دهد که در زیر به برخی از مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

۲۶ درصد از مردم جهان هم اکنون حداقل یک گجت هوشمند و دستگاه الکترونیکی مبتنی بر اینترنت اشیا در خانه و محل کار خود دارند.

۴۶ درصد از مردم جهان از یک گجت هوشمندی که وضعیت سلامتی کاربران را بررسی می‌کند، بهره می‌برند.

در صورتی که زنان خانه دار یک گجت هوشمند خریداری کنند و از تجربه استفاده از آن رضایت کافی را داشته باشند، احتمال خریداری یک گجت هوشمند دیگر بعد از آن به شدت افزایش پیدا می‌کند.

آن دسته از کاربرانی که از دستیارهای صوتی موجود در گوشی‌های هوشمند خود نظیر گوگل اسیستنت و سیری اپل استفاده می‌کنند، احتمال بسیار بیشتری وجود دارد تا به خریداری اسپیکر های هوشمند مجهز به دستیار صوتی همچون گوگل هوم و اکو آمازون روی بیاورند.

تجهیز منازل مسکونی و ادارات به گجت‌های هوشمند و دستگاه‌های الکترونیکی مبتنی بر اینترنت اشیا در سال‌های آینده رواج بسیار بیشتری خواهد یافت.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • تکنولوژی,
  • فناوری,
  • گجت هوشمند,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند image OMODA & JAECOO از اولین ربات بیونیک و Gait-walking جهان رونمایی می‌کند 1403/02/01

در ۲۵ آوریل و همزمان با نمایشگاه بین المللی خودرو پکن، از سبک جدیدی از هارمونی نوآوری در خانواده سریNew Energy رونمایی خواهد شد، محصولی که می تواند نُت جدیدی در سمفونی "محصول جدید + فن آوری نو+ اکوسیستم پویا" باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 5

پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد image پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد 1403/02/01

«پست‎ نیوز» شبکه‌ای اجتماعی است که بدون نمایش هیچ تبلیغاتی، محتوای پولی نشریه‌هایی ازجمله Business Insider و Wired را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد image واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد 1403/01/28

واتساپ میزبان قابلیت جدیدی شده است تا بتوانید به‌راحتی هر‌کدام از چت‌ها را پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد image وسترن دیجیتال از حافظه قابل‌حمل 368 ترابایتی رونمایی کرد 1403/01/26

این حافظه 368 ترابایتی که داخل جعبه عرضه می‌شود، به یک پردازنده 12 هسته‌ای مجهز شده است و تقریباً 13 کیلوگرم وزن دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 60

کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند image کارمندان تسلا نگران آغاز تعدیل نیرو هستند 1403/01/26

شایعات مربوط به اخراج نیروی‌ کار در تسلا، موجی از نگرانی را در میان کارمندان این خودروساز به‌راه انداخته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد image هیولای رام‌نشدنی انویدیا؛ کارت گرافیک RTX 4090 به ذوب‌ شدن ادامه می‌دهد 1403/01/26

برخی از مدل‌های کارت‌ گرافیک RTX 4090 انویدیا همچنان از فاجعه‌ی ذوب‌شدن کانکتور پاور رنج می‌برند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ image چرا تانک تی ۹۰ روسیه در باتلاق اوکراین گیر کرده است؟ 1403/01/25

بسیاری انتظار داشتند که بهترین تانک روسیه یعنی T-14 آرماتا در اوکراین خودنمایی کند. هرچند اینگونه نشد و تانک تی 90 این کشور نیز حسابی در اوکراین با مشکل مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39

تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت image تصاویر جدید هندزفری‌های مورد انتظار ناتینگ لو رفت 1403/01/25

تصاویر جدید هندزفری‌های آينده‌ی ناتینگ، رنگ‌های مختلف آن‌ها را به‌نمایش می‌گذارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 39