خدمات سایت


متن کامل خبر

پتنت جدید مایکروسافت از رونمایی دستگاهی با نمایشگر انعطاف‌پذیر متحرک خبر می‌دهد

آرشیو
پتنت جدید مایکروسافت مرتبط با پروژه‌ی سنتاروس (Centaurus) از معرفی دستگاهی با نمایشگر انعطاف‌پذیر و متحرک روی تکیه‌گاه حکایت می‌کند که انتظار می‌رود مهرماه، ردموندی‌ها آن را به‌نمایش بگذازند.
1398/03/19 01:57:56 ب.ظ

اواسط خرداد، مایکروسافت در رویدادی داخلی سرفیس را با نمایشگر دوگانه به‌نمایش گذاشت. حدود دو سال است که ردموندی‌ها فرایند طراحی و توسعه‌ی دستگاهی مجهز به دو نمایشگر با کد داخلی سنتاروس (Centaurus) را آغاز کرده‌اند و انتظار می‌رود به‌زودی، نمونه‌ی اولیه‌ی آن نمایش داده شود.

در‌حالی‌که مایکروسافت هنوز روی این دستگاه کار می‌کند، مجوز پتنت دیگری برای دستگاهی مشابه صادر شده است. در سال ۲۰۱۷، این شرکت مشهور پتنتی درزمینه‌ی نمایشگر متحرک ثبت کرد که براساس آخرین اخبار، دفتر ثبت اختراعات و علامت تجاری ایالات متحده (USPTO) در ۶ژوئن۲۰۱۹ مجوز این پتنت را صادر کرده است. پتنت مایکروسافت تکیه‌گاه یا پشتیبان نمایشگر متحرک را نشان می‌دهد که با استفاده از لولایی مشابه سرفیس‌بوک قابلیت تاشدن دارد.

پتنت مایکروسافت مایکروسافت درباره‌ی پتنت جدیدش می‌گوید:

    پشتیبان و تکیه‌گاه نمایشگر متحرک به قسمت پشت صفحه‌نمایش متصل می‌شود و طراحی تکیه‌گاه به‌گونه‌ای است که می‌تواند میزان خم‌شدن صفحه‌نمایش را در جهت شعاع محدود کند. به‌علاوه، تکیه‌گاه نمایشگر متحرک باعث تقویت ماتریس ترانزیستور زیر صفحه‌نمایش نیز می‌شود و تاحدی از کشش بیش‌ازحد آن حین خم‌شدن جلوگیری می‌کند. دستگاه جدید مایکروسافت با نمایشگر OLED دو سطح بیرونی و درونی دارد و تکیه‌گاه به قسمت پشتی صفحه‌نمایش OLED متصل می‌شود. در یکی از حالت‌های پیکربندی، تکیه‌گاه نمایشگر متحرک میزان خم‌شدن صفحه‌نمایش را در شعاعی مشخص و در یک جهت محدود می‌کند. همچنین، تکیه‌گاه به‌گونه‌ای طراحی شده که به نمایشگر اجازه می‌دهد با شعاع دیگر و در سمت دیگر نیز تا شود. در برخی پیکربندی‌ها، تکیه‌گاه نمایشگر متحرک را المان‌هایی پشتیبانی می‌کنند.

انتظار می‌رود به‌زودی، دستگاهی تاشدنی مایکروسافت به‌نمایش گذاشته شود. البته، ردموندی‌ها هنوز به رویداد رسمی یا تاریخی برای معرفی چنین دستگاهی اشاره نکرده‌اند؛ اما به‌نظر می‌رسد در رویداد سالیانه‌ی سرفیس که در اکتبر (مهر) برگزار می‌شود، به‌نمایش گذاشته‌شدن چنین دستگاهی را شاهد باشیم.
منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • مایکروسافت,
  • لپ تاپ,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 68

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 159

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 74

آیپد ۱۴ ساله شد؛ میراث استیو جابز برای اپل image آیپد ۱۴ ساله شد؛ میراث استیو جابز برای اپل 1402/11/08

استیو جابز ۱۴ سال قبل با معرفی اولین نسل آیپد، پایه‌های عرضه‌ی گسترده‌ی تبلت‌ها را بنیان‌گذاری کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 100

افزایش قیمت دوج کوین image افزایش قیمت دوج کوین 1402/11/02

دوج‌کوین همزمان با شایعاتی که در بستر شبکه اجتماعی ایکس دست به دست می‌شود، به بازدهی روزانه ۱۰ درصدی رسید

امتیاز:
تعداد بازدید: 107