خدمات سایت


متن کامل خبر

آمازون و سامسونگ، شرکت های مورد اعتماد دنیا

آرشیو
یک شرکت پژوهشی نتایج نظرسنجی خودرا در خصوص مورد اعتمادترین شرکت های فناوری منتشر کرد که بر اساس آن شرکت های سامسونگ و آمازون در صدر این جدول قرار گرفتند.
1398/07/08 10:25:36 ق.ظ

یک شرکت پژوهشی نتایج نظرسنجی خودرا در خصوص مورد اعتمادترین شرکت های فناوری منتشر کرد که بر اساس آن شرکت های سامسونگ و آمازون در صدر این جدول قرار گرفتند.

بر اساس این گزارش نتایج پژوهش موسسه ای- فلوئنت که در زمینه بررسی نحوه تعامل شرکت های فناوری و مشتریانشان مشخص کرد که در میان صدها شرکت فناوری فعال در جهان سامسونگ و آمازون بیش از بقیه توانسته اند اعتماد مشتریان را به خود جلب کنند.

نحوه انتخاب این شرکت ها بر اساس ارسال پرسشنامه برای ۹۳۰۰ نفر در نقاط مختلف جهان و طرح پرسش هایی از آنها در مورد میزان رضایت از محصولات فناورانه هوشمند خانگی انجام شد که نشان میداد ۳۰ درصد از پاسخ دهندگان در یک سال گذشته یک محصول فناورانه هوشمند خانگی را خریداری کرده اند.

همچنین از میان این ۳۰ درصد مشخص شد که ۳۲ درصد آنها سامسونگ را قابل اعتمادترین شرکت فناوری در این زمینه دانسته و ۳۲ درصد نیز آمازون را قابل اعتمادترین شرکت در زمینه تولید محصولات فناورانه هوشمند دانسته اند.

جالب است بدانید که ۴۰ درصد از شرکت کنندگان در این پژوهش هم گفته اند از حداقل یک محصول فناورانه هوشمند در منزل استفاده می کنند و ۱۱ درصد هم در چهار هفته منتهی به انجام این پژوهش یک محصول فناورانه را در منزل خود نصب کرده اند.

پژوهش صورت گرفته نشان داد که گروه سنی ۱۸ تا ۳۴ سال بیشترین میزان اقبال به محصولات حوزه فناوری دارند. همچنین در میان محصولات فناورانه هوشمند خانم ها به محصولات خاصی مانند آینه های هوشمند بسیار علاقه دارند و بچه ها نیز به نصب ترموستات های هوشمند علاقه بیشتری نشان می دهند.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • سامسونگ,
  • آمازون,
  • محصولات هوشمند,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد image ترسناک‌ترین هلیکوپتر چینی‌ ها برای اولین بار در آسمان شکار شد 1403/01/05

هلیکوپتر تهاجمی جدید چینی ها برای اولین بار در آسمان دیده شده و احتمالا توانایی‌های جذابی دارد. در ادامه با هلیکوپتر سنگین Z-21 آشنا شوید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد image شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد 1402/12/02

ایلان ماسک از موفقیت اولین آزمایش انسانی نورالینک خبر داد و اعلام کرد به‌لطف تراشه این شرکت، بیمار نوعی توانایی ابرانسانی پیدا کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 52

سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! image سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! 1402/11/24

یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی‌تبار ناسا به همکارانش در ایستگاه فضایی بین‌المللی قورمه سبزی تعارف کرد و ظاهرا آن‌ها هم طرفدار این غذا شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد image ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد 1402/11/15

پلیس نیویورک سرانجام رباتی را که قرار بود به نظارت در مترو شهر بپردازد، بازنشسته کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 159

آیپد ۱۴ ساله شد؛ میراث استیو جابز برای اپل image آیپد ۱۴ ساله شد؛ میراث استیو جابز برای اپل 1402/11/08

استیو جابز ۱۴ سال قبل با معرفی اولین نسل آیپد، پایه‌های عرضه‌ی گسترده‌ی تبلت‌ها را بنیان‌گذاری کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 100

افزایش قیمت دوج کوین image افزایش قیمت دوج کوین 1402/11/02

دوج‌کوین همزمان با شایعاتی که در بستر شبکه اجتماعی ایکس دست به دست می‌شود، به بازدهی روزانه ۱۰ درصدی رسید

امتیاز:
تعداد بازدید: 107