خدمات سایت


متن کامل خبر

قابلیت جدید اینستاگرام در بروزرسانی اخیر

آرشیو
اینستاگرام قابلیت جدیدی اضافه کرده که کاربران در آن می‌توانند ایمیل‌هایی که ادعا می‌کنند از طرف فیسبوک ارسال شده‌اند را راستی‌آزمایی کنند.
1398/07/18 10:44:08 ق.ظ

در به‌روزرسانی جدید اینستاگرام، کاربران می‌توانند از قابلیت جدید این اپلیکیشن برای مقابله با حملات فیشینگ استفاده کنند. در این قابلیت جدید کاربر می‌تواند با ورود به بخش امنیت اپلیکیشن و بررسی قسمت «ایمیل‌های ارسالی از طرف اینستاگرام»، ایمیل‌هایی که ادعا می‌کنند از طرف اینستاگرام یا فیسبوک ارسال شده‌اند را راستی‌آزمایی کند.

در این بخش، ایمیل‌های فرستاده‌شده طی ۱۴ روز اخیر قابل مشاهده است. براساس گزارش پایگاه خبری ورج، این قابلیت در حال حاضر به اینستاگرام اضافه شده و کاربران به‌زودی می‌توانند اپلیکیشن خود را به‌روزرسانی کنند.

قابلیت جدید، ایمیل‌های دریافت‌شده از سمت اینستاگرام را به دو بخش ایمیل‌های امنیتی و «ایمیل‌های دیگر» تقسیم می‌کند. اگر کاربر ایمیلی در این بخش مشاهده کند، می‌تواند با خیال راحت آن را باز کند و روی لینک‌هایی که ممکن است در آن وجود داشته باشد، کلیک کند.

اگر کاربر ایمیلی دریافت کند که ادعا می‌کند از طرف فیسبوک یا اینستاگرام ارسال شده اما در این فهرست وجود ندارد، به احتمال زیاد تله‌ی فیشینگ است و نباید به آن اطمینان کرد. توصیه می‌شود کاربر در چنین مواقعی بدون اینکه ایمیل را باز کند، آن را حذف کند.

در حال حاضر بعضی از تله‌های فیشینگ حتی قابلیت عبور از موانع امنیتی دو مرحله‌ای اینستاگرام را هم دارند. این تله‌ها برای عبور از این موانع امنیتی، از یک سایت جعلی که از کاربر درخواست کد احراز هویت ۶ رقمی می‌کند، استفاده می‌کند. قابلیت جدید اینستاگرام یک قدم رو به جلو برای مبارزه با این تله‌های فیشینگ به شمار می‌رود که اخیرا گسترده شده‌اند و مشکلات زیادی برای کاربران ایجاد کرده است.

منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • اینستاگرام,
  • شبکه های اجتماعی,
  • اینترنت,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! image کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! 1402/12/23

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان قالیشویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 103

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

آیپد ۱۴ ساله شد؛ میراث استیو جابز برای اپل image آیپد ۱۴ ساله شد؛ میراث استیو جابز برای اپل 1402/11/08

استیو جابز ۱۴ سال قبل با معرفی اولین نسل آیپد، پایه‌های عرضه‌ی گسترده‌ی تبلت‌ها را بنیان‌گذاری کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 65