خدمات سایت


متن کامل خبر

اصالت با نام شهاب

آرشیو
تلویزیون شهاب شش دهه خاطرات بیاد ماندنی را در تاریخ رسانه ای ایران به جای گذاشته است. تلویزیون شهاب به این اعتبار مفتخر است، که ...
1398/08/21 12:17:24 ب.ظ

تلویزیون شهاب شش دهه خاطرات بیاد ماندنی را در تاریخ رسانه ای ایران به جای گذاشته است. تلویزیون شهاببه این اعتبار مفتخر است، که جایگاه درخشانی که در بازار ایران کسب کرده است، حاصل از کار تیم متخصص ایرانی و همکاری با برندهای معتبر دنیا بوده است. شرکت شهاب با پیشرفت چشمگیر خود و شناسایی خواسته های مشتریان توانسته محصولات خانگی را با کیفیت عالی در خط تولید خود قرار دهد و در تولید خود با به کار گیری  تکنولوژی روز دنیا، مناسب با فرهنگ خانواده های ایرانی تولید و عرضه کند.


پیشرفت تاریخی شهاب

شهاببا تولید تلویزیون های سیاه و سفید MBLدر بازار تلویزیون اعلام حضور کرد. تولید تلویزیون های مبله شهاب هیتاچی و تلویزیون های رنگی بلاپونک، نقطه عطفی در پیشرفت این شرکت بود که در سال 1354 به اوج خود رسید.  شرکت شهاب تلویزیون سیاه و سفید گلد استار را در سال های پایانی دهه 1350 تولید کرد، گلد استار همان برند ال جی بود که با همکاری که با شرکت تلویزیون شهاب در ایران داشت توانستند تلویزیون های رنگی را تولید کنند و خود را به عنوان اولین تولید کننده تلویزون 20 اینچ با طلق محافظ و کنترل از راه دور و ورودی AVدر ایران معرفی کنند. از دیگر همکاری های موفق این شرکت همکاری با برند سونی است که شرکت شهاب محصولات این برند را تحت گارانتی بازرگانی ایران به بازار عرضه کرد.

کارخانه شهاب تا سال  1395 به صورت مستقیم محصولات تی سی ال را عرضه می کرد. نقطه اوج همکاری های شهاب با برندهای دیگر را می توان به همکاری شرکت شهاب با برند ال جی و سامسونگ دانست که در این راستا در سال 1370 تا 1380 بیشتر از 1000 مونیتور سامسونگ در این شرکت تولید شد.

جهش نسل جدید شهاب

شهابدر نسل جدید تلویزیون های خود با بکارگیری امکانات بروز، توانسته تصویری با کیفیت فوق العاده، توانایی پخش انواع فایل ها از روی فلش و گیرندگی عالی و طراحی خاص خود جایگاه مناسبی در بازار صوتی و تصویری برای خود ایجاد کند. پنل های بکار رفته در تلویزیون شهاب، پنل برند ال جی با گرید A+می باشد، که شرکت شهاب با بهره گیری از متخصصین داخلی توانسته این پنل را تمام شخصی سازی نماید و تغییرات مفیدی بر روی آن انجام دهد به شیوه ای که این بورد توانایی دید از هر زاویه ای را برای این نوع تلویزین ها فراهم کرده است و طول عمر مفید این نسل از تلویزیون های شهاب را تا 60000 ساعت فزایش داده است. این تغییرات که شرکت شهاب در این بورد داده است باعث شده تا تصاویر خروجی تر از لحاظ نور صفحه و رنگبندی، با کیفیت تر از تلویزیون های ال جی در اختیار کاربر قرار گیرد.

شرکت شهاب تلویزیون های اندرویدی هوشمند را با توانایی نصب برنامه، بیش تر از حد انتظار کاربران روانه بازار کرده است. تلویزیون های نسل جدید این برند با بهره گیری از گیرندگی قوی سیگنال های دیجیتالی و توانایی ضبط فیلم های در حال پخش برروی هارد دیسک و فلاش مموری توانسته از این لحاظ رضایت کامل مشتریا خود را جلب کند.

استفاده از محصولات شهاب با آرامش خاطر

شرکت شهاببرای آسودگی خاطر کاربران محصولات خود، خدمات پس از فروش و پشتیبانی های مطمئنی  را تعیین کرده است تا حاشیه امنی جهت استفاده از وسایل الکتریکی را برای مشتریان خود فراهم کرده باشد. یکی دیگر از دلایلی که کاربران را مجاب به اعتماد به این برند ایرانی می کند همکاری های شرکت شهاب با سایر برندهای معتبر دینا از جمله فلیپس، پاناسونیک، سونی، تی سی ال، و مهمترین آنها همکاری با جی و سامسونگ است.

شرکت شهابتجربه تمامی این همکاری ها را در مونتاژ قطعات خود به کار گرفته تا بتواند محصولی بومی با کیفیت جهانی را تحویل کاربران خود دهد و حس خوب خرید یک  کالای ایرانی را برای خریداران خود به ارمغان آورده است.

خرید و قیمت تلویزیون شهاب

فروشگاه آنلاین زمزیرانبا تجربه نزدیک به دو دهه در عرصه لوازم خانگی همواره سعی بر آن داشته کالای با کیفیتِ درخور و شایسته خانواده های ایرانی را در فروشگاه های خود عرضه کند و رضایت مندی مشتری را هدف خود قرار داده و با این سیاست تا به امروز توانسته مراحل ترقی را با سرعت رضایت بخشی طی کند و حاشیه فعالیت های خود را بیشتر کند و در فضای مجازی نیز از طریق فروشگاه آنلاین زمزیران در محیطی کاملا رقابتی محصولات خود را عرضه نماید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • تلویزیون شهاب,
  • محصولات خانگی,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 180

اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد image اولین تلویزیون QDEL دنیا بی‌سروصدا رونمایی شد 1402/10/26

فناوری QDEL تلویزیون شارپ مزیت‌های OLED را با برخی ویژگی‌های جذاب دیگر یکجا ارائه می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 96

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 511

سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد image سامسونگ از نسل جدید تلویزیون‌های خود در نمایشگاه CES 2024 رونمایی کرد 1402/10/18

تلویزیون‌های 2024 سامسونگ با فناوری‌های OLED و QLED و رزولوشن‌های 4K و 8K روانه بازار می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 82

رونمایی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی با نمایشگر شفاف‌تر و پردازنده سریع‌تر image رونمایی از مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی با نمایشگر شفاف‌تر و پردازنده سریع‌تر 1402/10/13

مدل ۲۰۲۴ تلویزیون های اولد ال جی در خانواده‌های LG M4، G4، C4 و B4 با تکنولوژی‌های روز، پردازنده‌های جدید و نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی رونمایی شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 85

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 228

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132

پلی استیشن 5 پرو با قدرت و قیمت بالاتر از PS5 Slim احتمالاً در سپتامبر 2024 معرفی می‌شود image پلی استیشن 5 پرو با قدرت و قیمت بالاتر از PS5 Slim احتمالاً در سپتامبر 2024 معرفی می‌شود 1402/09/25

پلی استیشن 5 پرو ظاهراً همچنان با پردازنده‌ای با معماری Zen 2 از راه می‌رسد، بااین‌حال عملکردش بهبود می‌یابد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 141