خدمات سایت


متن کامل خبر

به زودی اینترنت وصل خواهد شد

آرشیو
براساس برخی گزارش‌های غیرموثق، امروز تا حداکثر فردا اینترنت مجدد متصل خواهد شد. به‌گزارش بسیاری از کاربران در حال حاضر اختلالات برخی شهر‌ها نیز رفع شده است.
1398/08/30 07:43:19 ب.ظ

براساس برخی گزارش‌های غیرموثق، امروز تا حداکثر فردا اینترنت مجدد متصل خواهد شد. به‌گزارش بسیاری از کاربران در حال حاضر اختلالات برخی شهر‌ها نیز رفع شده است.

دقایقی پیش به‌گفته‌ی دبیر شورای عالی مجازی، مسئولان به‌دنبال اتصال اینترنت در اسرع وقت هستند و امروز جلسه‌ای برای این موضوع برگزار می‌شود. وی در ادامه با گفت‌و‌گو با ایلنا اظهار کرد:

امیدواریم شرایط فراهم شود که این اقدام ناخواسته هرچه سریع‌تر پایان پیدا کند. باتوجه به اینکه ما تصمیم‌گیرنده نیستیم و تصمیم در این موضوع مربوط به دستگاه‌های ذیربط و امنیتی است، نمی‌توانم درباره زمان دقیق آن اظهارنظر کنم.

قطعی اینترنت طی روز‌های گذشته ضرر گسترده‌ای بر شبکه‌ی کسب‌و‌کار کشور زده است. فیروز‌آبادی در خصوص این موضوع گفت:

قطع اینترنت ضرر و زیان سنگینی را به مردم وارد کرد اما وزارت ارتباطات سعی کرد در کوتاه‌ترین مدت در بخش‌های مختلف ارتباط را برقرار کند به اکنون شاهد آن هستیم که در حوزه‌هایی مانند حمل‌و‌نقل، خرید و فروش بلیت و امور بانکی تا حدودی مشکلات مرتفع شده است. وی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات آتی از سوی مسئولان ذیربط در صورت تکرار این اتفاق زیان‌های مردم به حداقل برسد.

به‌گفته‌ی برخی منابع غیرموثق، ابلاغیه اتصال مجدد برای برخی مناطق صادر شده است و این مشکل به‌زودی حل خواهد شد.

به گزارش برخی کاربران زومیت، اختلالات اینترنت در برخی از شهر‌های کشور حل و دسترسی به شبکه‌ی بین‌المللی اینترنت مجدد فراهم شده است.

به‌روزرسانی: برخی خبرگزاری‌ها از اتصال تدریجی اینترنت در کشور خبر می‌دهند. براساس این اطلاعات، شورای امنیت کشور به ریاست وزیر کشور دسترسی دوباره به اینترنت را برای برخی مناطق صادر کرده است و باتوجه به گزارش‌های دریافتی، تاکنون قطعی اینترنت خطوط ثابت (ADSL) در استان‌های هرمزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش‌هایی از تهران برطرف شده است.

با اعلام خبر بنزین ۳۰۰۰ تومانی، برخی از افراد سودجو از نارضایتی و ابهام  مردم در این خبر سوءاستفاده کرده و اقدام به اغتشاش در شهرهای مختلف کردند. به‌دنبال ساماندهی شدن این اغتشاشات در فضای مجازی، این شورا دستور محدودیت اینترنت را ابلاغ کرده بود.

منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • اینترنت ملی,
  • اتصال اینترنت,
  • رفع قطعی اینترنت,

نظرات ثبت شده برای این خبر

علی
(1398/09/05)
حرومزاده ها هنوز اینترنت موبایل وصل نکردن

Captcha




کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم image کاربران به مشکلات استفاده از ویژن پرو اشاره می‌کنند؛ از سردرد تا کبودی دور چشم 1403/01/22

کاربران به مواردی از جمله سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن دستگاه اشاره کرده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! image کلاهبرداری اینترنتی با پوشش قالیشویی در اینستاگرام! 1402/12/23

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان قالیشویی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 282

مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 71

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 66

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 92

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 132

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 177

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 102

شاتل موبایل به مناسبت روز پدر تا ۷۰ درصد تخفیف برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت ارائه می‌کند image شاتل موبایل به مناسبت روز پدر تا ۷۰ درصد تخفیف برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت ارائه می‌کند 1402/11/04

شاتل موبایل به مناسبت فرارسیدن روز گرامیداشت مقام مرد و پدر، برای خرید سیم‌کارت هوشمند و بسته‌های اینترنت تا ۷۰ درصد تخفیف ارائه می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 112

سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است image سم آلتمن به‌دنبال جذب میلیاردها دلار سرمایه برای ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی است 1402/10/30

سم آلتمن می‌خواهد با جذب میلیاردها دلار سرمایه و ساخت تراشه‌های هوش مصنوعی وابستگی خود به انویدیا را کاهش دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 130