خدمات سایت


متن کامل خبر

تلویزیون های پرفروش کدامند؟

آرشیو
در 6 ماه اول سال جاری برند ایکس‌ویژن، با اختلاف قابل توجه رتبه اول پرفروش ترین ها از نظر ریالی را به خود اختصاص داده است. اما سامسونگ...
1398/09/26 09:43:46 ب.ظ

در 6 ماه اول سال جاری برند ایکس‌ویژن، با اختلاف قابل توجه رتبه اول پرفروش ترین ها از نظر ریالی را به خود اختصاص داده است. اما سامسونگ که در سال قبل در جایگاه اول ایستاده بود حالا یک پله پایین تر قرار گرفته و TCL هم با یک رتبه صعود نسبت به سال پیش جایگاه سوم را تصاحب کرده است. از نکات قابل توجه در این نمودار برند تازه وارد جی‌پلاس است که موفق شده پس از سونی، رتبه پنجم را کسب کند.

اگر نگاهی به پرفروش ترین برندهای ایرانی در تمامی محصولات دیجی‌کالا داشته باشیم، باز هم نام ایکس‌ویژن را می بینیم که پس از پارس خزر در رتبه دوم ایستاده و در بین برندهای خارجی تمامی محصولات هم سامسونگ پس از هواوی در جایگاه دوم قرار گرفته است. در ادامه، پرفروش ترین تلویزیون ها را در دو گروه مرتب شده بر اساس تعداد و نیز ارزش ریالی مرور می کنیم.

پر فروش ترین تلویزیون‌های دیجی‌کالا بر اساس تعداد

بیشتر مدل هایی که در این گروه جای گرفته اند، 32 اینچی و با کیفیت اچ‌دی هستند. رتبه اول در اختیار مدلی است که با پنل کوچک، چندان با استانداردهای امروزی برای تلویزیون ها جور در نمی آید. نکته قابل توجه در بین تلویزیون های پرفروش، حضور پر تعداد برندهای ایرانی است.

رتبه اول: شهاب 24SH81N1 سایز 24 اینچ
آمار فروش دیجی کالا

پرفروش ترین تلویزیون از نظر تعداد یک محصول ایرانی است؛ البته با توجه به ابعاد کوچکش شاید بیشتر به یک مانیتور شبیه باشد. این تلویزیون قیمتی در حدود 1،500،000 تومان دارد و از گیرنده دیجیتال داخلی بهره می برد. علاوه بر این به درگاه HDMI با حداکثر رزولوشن اچ‌دی (1366 در 768) و نیز USB مجهز شده است. بر اساس گفته های کاربران در دیجی‌کالا به نظر می رسد این محصول در حد قیمت خود رضایت بیشتر خریداران را جلب کرده است.

رتبه دوم: ویرا پاناسونیک TH-32F336M سایز 32 اینچ
آمار فروش دیجی کالا

جایگاه دوم در اختیار برندی از سرزمین آفتاب تابان است؛ اما با قیمت حدود 2 میلیون تومان شکی نیست که در ژاپن تولید نمی شود. تلویزیون 32 اینچی پاناسونیک به 2 درگاه HDMI، یک درگاه USB و گیرنده دیجیتال داخلی مجهز شده و از پنل LED بهره می برد؛ البته حداکثر رزولوشن به اچ‌دی (1366 در 768) محدود است. نظرات کاربران این محصول خبر از رضایت خرید می دهد.

رتبه سوم: توشیبا 32S1750 سایز 32 اینچ
آمار فروش دیجی کالا

باز هم یک تلویزیون 32 اینچی دیگر با حداکثر رزولوشن اچ‌دی. این تلویزیون از گیرنده دیجیتال و یک درگاه USB، دو درگاه HDMI و یک درگاه قدیمی VGA بهره‌ می برد و در کل رضایت خریداران را جلب کرده است. تلویزیون 32 اینچی توشیبا در حال حاضر ناموجود است اما تا یک ماه قبل قیمتی در حدود 2 میلیون تومان داشته است.

رتبه چهارم: ایکس ویژن 55XT515 سایز 55 اینچ
آمار فروش دیجی کالا

جایگاه چهارم در اختیار محصولی ایرانی است که در مقایسه با 3 تلویزیون دیگر، بسیار پیشرفته تر است و البته قیمت بالاتری هم دارد. رزولوشن فول اچ‌دی، پردازنده چهار هسته ای و بهره‌مندی از اندروید دوران باستان 4.4 تنها برخی از قابلیت ها هستند. ایکس ویژن 55XT515 از سه ورودی HDMI، دو درگاه USB، یک درگاه LAN و گیرنده دیجیتال داخلی بهره می برد و به وای‌فای هم مجهز شده است. این تلویزیون در حدود 5 میلیون تومان به فروش می رسد و نظرات مثبت خریداران را جلب کرده است. البته در بخش نظرات دیجی‌کالا، برخی از رابط کاربری کند گله کرده اند.

رتبه پنجم: ایکس ویژن 32XT520 سایز 32 اینچ
آمار فروش دیجی کالا

این تلویزیون در مقایسه با دیگر مدل های 32 اینچی برتر لیست، قیمت بالاتری دارد که البته بی دلیل هم نیست؛ چرا که ایکس ویژن 32XT520 از پنل IPS بهره می برد و به قابلیت تایم شیفت مجهز است. دیگر امکانات شامل گیرنده دیجیتال داخلی، دو پورت HDMI، دو درگاه USB و یک پورت VGA هستند. با این حال در این مدل خبری از رزولوشن فول اچ‌دی نیست. با نگاهی به نظرات می توان دریافت که خریداران در کل از این محصول رضایت داشته اند.

پر فروش ترین تلویزیون‌های دیجی‌کالا بر اساس ارزش ریالی

در این دسته بندی شاهد مدل های متنوعی هستیم؛ از تلویزیون 32 اینچی ارزان قیمت تا مدل های بزرگتر با رزولوشن 4K.

رتبه اول: ایکس ویژن 55XT515 سایز 55 اینچ
آمار فروش دیجی کالا

رتبه اول در این دسته بندی به تلویزیونی رسیده که در لیست پرفروش ترین‌ها بر اساس تعداد هم جای گرفته بود. در بالا به مشخصات این تلویزیون اشاره کردیم.

رتبه دوم: سامسونگ 55NU7900 سایز 55 اینچ
آمار فروش دیجی کالا

این مدل با رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR قیمتی در حدود 12 میلیون تومان دارد. بهره‌مندی از پردازنده 4 هسته ای، دو درگاه USB و سه درگاه HDMI در کنار وای‌فای و شبکه LAN از مشخصات این تلویزیون هستند. بیشتر خریداران، این مدل را پیشنهاد کرده اند اما معمولاً از فقدان کنترل هوشمند سامسونگ گله دارند.

رتبه سوم: جی پلاس GTV-50GU812S سایز 50 اینچ
آمار فروش دیجی کالا

در حالی که کمتر از 5 ماه از رونمایی رسمی گلدیران از تلویزیون های جی پلاس می گذرد اما یکی از تلویزیون های این برند موفق شده در بین مدل های پر فروش قرار بگیرد. این مدل 50 اینچی با قابلیت‌هایی از جمله تایم شیفت، 3 درگاه HDMI و دو درگاه USB ، LAN و وای‌فای و مهمتر از همه با رزولوشن 4K روانه بازار شده است. سیستم عامل تلویزیون، اندروید باستانی 4.4 است که به گفته کاربران سرعت پایینی دارد. برخی از کاربران این تلویزیون را در این رده قیمتی به صرفه می دانند و بعضی دیگر معتقدند کیفیت تصویر پایین است. جی پلاس GTV-50GU812S در حال حاضر ناموجود است اما در حدود 5 میلیون تومان قیمت داشته است.

رتبه چهارم: سونی KDL-50W660F سایز 50 اینچ
آمار فروش دیجی کالا

این تلویزیون رزولوشن فول اچ‌دی دارد و به پنل LCD با نور LED مجهز شده است. از خصوصیات دیگر باید به مجهز شدن به دو درگاه HDMI، دو پورت USB در کنار درگاه LAN و وای‌فای اشاره کرد. این محصول قیمتی بیش از 8 میلیون تومان دارد و برخی از خریداران از صدای کم ناراضی هستند اما در کل باید گفت که رضایت کاربران را به همراه داشته است.

رتبه پنجم: ویرا پاناسونیک TH-32F336M سایز 32 اینچ
آمار فروش دیجی کالا

این تلویزیون در رتبه دوم پرفروش ترین های تعدادی هم قرار گرفته بود و در بالا به مشخصات آن اشاره کردیم.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • خرید تلویزیون,
  • بهترین تلویزیون,
  • تلویزیون های پرفروش,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد image اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد 1402/11/25

از زمان عرضه‌ی ویژن پرو به بازار ۴۰۰ اپلیکیشن اختصاصی جدید برای این هدست ساخته شده‌ است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 60

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 102

دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد image دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه ابلاغ شد 1402/11/09

مرکز ملی فضای مجازی دستورالعمل مقابله با کلاهبرداری از طریق شماره تلفن همراه را ابلاغ کرد

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

آیپد ۱۴ ساله شد؛ میراث استیو جابز برای اپل image آیپد ۱۴ ساله شد؛ میراث استیو جابز برای اپل 1402/11/08

استیو جابز ۱۴ سال قبل با معرفی اولین نسل آیپد، پایه‌های عرضه‌ی گسترده‌ی تبلت‌ها را بنیان‌گذاری کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 65

افزایش قیمت دوج کوین image افزایش قیمت دوج کوین 1402/11/02

دوج‌کوین همزمان با شایعاتی که در بستر شبکه اجتماعی ایکس دست به دست می‌شود، به بازدهی روزانه ۱۰ درصدی رسید

امتیاز:
تعداد بازدید: 82