خدمات سایت


متن کامل خبر

کفی کفش هوشمند Nurvv Run با ۳۲ حسگر مختلف معرفی شد

آرشیو
تا به امروز کفش های هوشمند زیادی معرفی شده اند و به طور کلی تنوع در این محصولات زیاد است اما حالا شرکتی به نام Nurvv مدعی شده محصول تازه آن اگر یک دونده باشید بسیار کاربردی و مفید خواهد بود.
1398/10/17 11:13:01 ق.ظ

این کفی های هوشمند که Nurvv Run نام دارند حاوی ۳۲ حسگر می شوند که با همراهی اپ موبایل و دنبال کننده های GPS راهنمایی های لازم را حین و بعد از دویدن در اختیار کاربر قرار می دهند.

راهنمایی های لازم هم در مورد وضعیت های استانداردی نظیر ریتم حرکت، طول هر گام و سرعت کلی حرکت از طریق بازخوردهای لرزشی و صوتی-تصویری در اختیارتان قرار می گیرد و بعد از اتمام دویدن میتوانید سری به اپ این کفش ها بزنید تا بیشتر در مورد جزئیات اطلاعات کسب کنید و مثلا متوجه شوید که بخش جلویی پای شما حین دویدن چند مرتبه با زمین برخورد داشته است.


مهم تر از همه اینکه سیستم Run به شما اطلاع می دهد چه زمانی دست از ورزش کردن بکشید. این سیستم قادر است مشکلات در دویدن شما را پیش از آنکه به ایجاد جراحت منجر شوند تشخیص دهد و حتی نشان می دهد که آیا بیش از اندازه ورزش میکنید یا خیر.

پیش سفارش برای کفی های هوشمند Nurvv در شش سایز مختلف با قیمت ۳۰۰ دلاری از همین امروز شروع می شود و صادرات این کفی ها نیز از بیستم ژانویه آغاز می گردد. شرکت سازنده علاوه بر طراحی اپ ویژه اندروید و iOS نسخه ای از آن را هم برای اپل واچ و محصولات گارمین توسعه داده است.

البته همانطور که اشاره شد کفش های هوشمند در بازار کم نیستند و تفاوت محصول Nurvv با آنها این است که میتوانید آن را همراه کفش مورد علاقه خود بپوشید هرچند که این محصول برای دونده های غیرحرفه ای که صرفا به دنبال سوزاندن کالری هایشان هستند ساخته نشده است.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • نمایشگاه CES,
  • کفش هوشمند,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! image استخراج طلا از قطعات کامپیوتر با پروتئین وی! 1402/12/13

پروتئین مورد استفاده‌ی بدن‌سازان، هزینه‌ی استخراج طلا از زباله‌های الکترونیکی را تا ۵۰ برابر کاهش می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان image پیچیده‌ترین ساعت در گران‌ترین خودروی جهان 1402/12/12

در مجموع، بیش از ۸۰۰۰ ساعت زمان برای کار توسعه جزئیات چوبی صرف شده است. در حالی که این کار در حال انجام بود، تیم دیگری پنج ماه را صرف مونتاژ پیچیده‌ترین صفحه ساعتی که تا به حال روی یک رولزرویس نصب شده، کرد!

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند image توسعه حسگرهای چهره‌ پوشیدنی که می‌توانند احساسات ما را درک کنند 1402/12/07

تیمی در کره، سیستم قابل پوشش و کشش صورت ایجاد کرده‌اند که از بررسی اصطکاک و لرزش پوست برای ارزیابی احساسات انسان استفاده می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 28

شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد image شرکت نورالینک ایلان ماسک قدرت ابرانسان‌ها را به این بیمار هدیه داد 1402/12/02

ایلان ماسک از موفقیت اولین آزمایش انسانی نورالینک خبر داد و اعلام کرد به‌لطف تراشه این شرکت، بیمار نوعی توانایی ابرانسانی پیدا کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 59

اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد image اولین کامپیوتر شخصی تاریخ هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شد 1402/12/01

دو کامپیوتر شخصی رومیزی بسیار کمیاب با پردازنده‌ی ۸۰۰۸ اینتل هنگام تمیز کردن یک خانه کشف شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! image سورپرایز فضانورد ایرانی در ایستگاه فضایی بین المللی: بفرمایید قورمه سبزی! 1402/11/24

یاسمین مقبلی، فضانورد ایرانی‌تبار ناسا به همکارانش در ایستگاه فضایی بین‌المللی قورمه سبزی تعارف کرد و ظاهرا آن‌ها هم طرفدار این غذا شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد image تویوتا کرولا هیبرید توسط سایپا به کشور وارد شد 1402/11/23

سایپا که قصد عرضه نسخه هیبرید تویوتا کرولا در بازار تا انتهای امسال را دارد، نمونه‌های اولیه این سدان وارداتی ژاپنی را به ایران آورده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 61

ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد image ربات جنجالی پلیس نیویورک بازنشسته شد 1402/11/15

پلیس نیویورک سرانجام رباتی را که قرار بود به نظارت در مترو شهر بپردازد، بازنشسته کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست image بازگشت اینتل به جایگاه اول؛ سامسونگ دیگر بزرگ‌ترین تراشه‌ساز جهان نیست 1402/11/09

درآمد سامسونگ در بخش تراشه‌های خود از 70.2 میلیارد دلار در سال 2022 به 43.4 میلیارد دلار در سال 2023 کاهش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 102