خدمات سایت


متن کامل خبر

مشکل باتری بلک بری چیست و چگونه بر طرف می‌شود

آرشیو
مهمترین مشکلاتی که ممکن است برای افراد در زمینه استفاده از گوشی پیش بیاید در خصوص مشکلات باتری بلک بری است، زیرا در حال حاضر این گوشی ها بسیار پرکاربرد بوده از این رو ما سعی کرده ایم در ادامه بیشتر در این خصوص صحبت کنیم.
1399/01/16 11:12:33 ق.ظ

مهمترین مشکلاتی که ممکن است برای افراد در زمینه استفاده از گوشی پیش بیاید در خصوص مشکلات باتری بلک بری است، زیرا در حال حاضر این گوشی ها بسیار پرکاربرد بوده از این رو ما سعی کرده ایم در ادامه بیشتر در این خصوص صحبت کنیم.

باتری اصلی بلک بری را می‌توانید در امداد موبایل پیدا کنید.

گوشی بلک بری

از جمله برند های نام آشنا در تولید و ارائه گوشی موبایل، برند بلک بری است که توانسته بهترین نوع محصول را وارد بازار نماید. این برند کانادایی با ارائه گوشی ‌های با امنیت بالا نظر کاربران زیادی را به خود جلب نموده است. این محصول که دارای انواع مختلفی است برنامه ها و سرویس های بی سیم را کنار هم قرار داده که با وجود این امر کاربر راحت ‌تر می‌تواند از این گوشی موبایل و از امکاناتی چون ایمیل سیستم تلفن، موبایل، اس ام اس، اینترنت بیسیم، دسترسی به دیتای شرکت و بسیاری موارد دیگر استفاده کنند. با تمام این موارد باید بدانید این گوشی ها همانند گوشی دیگری دارای مشکلاتی خواهند بود که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت. همچنین توجه داشته باشید در هنگام استفاده از گوشی بلک بری حتماً باید باتری بلک بری اورجینال را مورد استفاده قرار داده تا کارایی موبایل شما در حد زیادی درست شود.

مشکلات گوشی بلک بری

به طور کلی باید بدانید گوشی بلک ‌بری نیز مانند گوشی های دیگر مشکلاتی داشته که البته اگر شما از باتری بلک بری اورجینال استفاده کنید تا حد زیادی می‌توانید در حل این مشکلات موفق باشید. از جمله مهمترین مشکلات روی داده برای گوشی، داغ شدن بلک بری است به طوری که اگر شما شاهد این بودید که دمای گوشیتان بالا رفت ممکن است یکی از دلایل آن استفاده بیش از حد از گوشی باشد، یا اینکه اگر نرم افزارهای زیادی در یک زمان بر روی گوشی فعال باشد منجر به داغ شدن موبایل خواهد شد.  از دیگر مشکلات این گوشی قفل کردن صفحه آن در هنگام باز بودن برنامه ای می باشد که برای این امر شما باید گوشی را ریاستارت کنید. و اما از دیگر مشکلاتی که ممکن است برای این گوشی ها پیش بیاید مشکل بلوتوث می باشد به طوری که فرستادن موزیک، عکس و هر فایل دیگری از دستگاه ‌هایی چون سونی، نوکیا، اریکسون و... ممکن است دچار مشکل شود. این امر به دلیل این بوده که بلک بری جهت دریافت فایل ها از دستگاههای دیگر روش های خاص خود را دارد.

رفع مشکلات گوشی بلک بری

وقتی گوشی بلک بری شما با مشکل مواجه می ‌شود در بسیاری از اوقات می توان گفت کاربر می‌تواند با درآوردن باتری بلک ‌بری برای مدت ۳۰ الی ۶۰ ثانیه و سپس آزاد کردن مقداری از فضا در حافظه موقت این مشکل را حل کند. در خصوص این امر باید بدانید لازم است از کاربرانی که از گوشی بلک بری استفاده می کنند حداقل یکبار در هفته باتری گوشی را بیرون آورده و سپس فایل های بی استفاده را حذف کرده تا فضای بیشتری در اختیار گوشی قرار بگیرد. این امر موجب می‌شود که تا حد زیادی مشکلات این گوشی حل شده و شما به راحتی بتوانید از آن استفاده کنید.

مشکل باتری بلک بری

یکی دیگر از مشکلاتی که برای باتری بلک بری رخ می‌دهد خاموش شدن گوشی در درصد های ۳۰ یا ۱۵ می باشد. این مشکل که ممکن است برای بعضی از گوشی ‌های بلک‌ بری بیشتر رخ دهد به هیچ عنوان نباید کاربر را نگران کند زیرا شما می توانید بدون پرداخت هزینه های سنگین و تنها با کمی حوصله این مشکل را حل نمایید. در اولین مرحله لازم است که اجازه دهید دستگاهتان خاموش شود که در اینجا فرقی نمی کند درصد باتری شما روی سی یا ۱۵ یا هر عدد دیگری باشد. بعد از این امر لازم است باتری بلک بری را به مدت یک ساعت از دستگاه خارج نگه داشته و بعد از گذشت یک ساعت باید باتری را داخل دستگاه قرار دهید و شارژر را متصل کنید. در اینجا هنگامی که یک ساعت گذشت و دستگاه شما کاملاً شارژ شد می توانید گوشی را برداشته و تا آخرین درصد باتری از آن استفاده کنید. این مشکل حتی ممکن است به گونه ای رخ دهد که گوشی شما به صورت صد درصد شارژ نشود برای حل این مشکل باتری بلک بری نیز می توانید مراحل گفته شده را انجام دهید که با انجام این مراحل طی یک یا دو دفعه باتری بلک بری درست می شود.

نکات مهم در حل مشکل باتری بلک بری

هنگامی که قصد حل مشکل باتری بلک بری را داشتید یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کنید، درست شارژ کردن گوشی می باشد به طوری که در این مرحله حتماً باید از شارژر اصلی بلک‌ بری استفاده کرده و از طریق پریز برق گوشی را شارژ کنید. توجه داشته باشید در این زمان اگر از کامپیوتر یا دیگر شارژر ها هچون پاور بانک استفاده کنید نه تنها مشکل گوشی شما حل نخواهد شد بلکه ضربات دیگری نیز به آن وارد می شود. نکته دیگری که باید بدانید این است که یکی از مهمترین دلایل مصرف بالای گوشی بلک ‌بری و دیگر گوشی ‌های هوشمند برنامه‌های زیاد بلا استفاده در گوشی بوده و همچنین استفاده مکرر و مداوم از اینترنت موجب خالی شدن سریع باتری میشود.

کمک به افزایش عمر باتری بلک

با وجود اینکه مشکل باتری بلک بری می تواند یکی از مهمترین مشکلات این گوشی باشد توجه به راه های افزایش عمر باتری می تواند بسیاری برای کاربران ضروری به نظر برسد. یکی از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید کم کردن نور صفحه است که در این صورت شما می توانید تا حد زیادی به طول عمر باتری کمک کنید. و همچنین توجه داشته باشیم که برنامه ها و بازی هایی که در طول روز باز کردید را باید بسته و کاملاً از آنها خارج شوید. از طرفی هرچه صفحه موبایل شما زودتر خاموش شود مصرف باتری کمتر خواهد بود.

همان طور که گفته شد می‌توانید باتری اصلی بلک بری را از فروشگاه امداد موبایل www.emdadmobile.net تهیه کنید.

مطالعه بیشتر

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • بلک بری,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج image مرکز پخش عمده ابزار ساختمانی در کرج 1402/12/15

یکی از مراکز معتبر پخش ابزار ساختمانی در کرج فروشگاه فتاحیان می‌باشد؛ این فروشگاه به عنوان یکی از بزرگترین مراکز پخش لوازم ساختمانی در کرج و اطراف آن شناخته شده و نمایندگی برندهای معتبری همچون ورتکس، الکترود میکا، آروا و... می‌باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ image لباسشویی پاکشوما بهتر است یا جی پلاس؟ 1402/11/17

موقع خرید لباسشویی از برندهای خوب ایرانی پاکشوما و جی پلاس، این مقایسه ذهنی در اذهان ما شکل می‌گیرد که سراغ کدام یک از این دو برند برویم؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 172

4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری image 4 مزیت قالیشویی برای فضاهای تجاری 1402/10/24

بر کسی پوشیده نیست که فرش؛ زیبایی و جذابیت فضاهای تجاری و ادارات را افزایش می دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 509

انواع کفش بوت زنانه image انواع کفش بوت زنانه 1402/10/04

یکی از پراستفاده‌ترین انواع کفش برای فصل‌های سرد، بوت و نیم بوت زنانه / دخترانه است. بسته به ویژگی‌های متفاوت، انواع بوت را می‌توان از لحاظ ارتفاع ساق، نوع پاشنه و جنس دسته‌بندی کرد...

امتیاز:
تعداد بازدید: 86

چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ image چه بازی هایی باعث افزایش آمادگی جسمی کودکان می شود؟ 1402/09/29

بازی ‌های حرکتی به کودکان کمک می ‌کنند تا انرژی خود را تخلیه کرده و سلامتی بدنی خود را بهبود بخشند. این بازی‌ ها علاوه بر آمادگی جسمانی کودکان و ...

امتیاز:
تعداد بازدید: 228

جوراب مچی زنانه چیست؟ image جوراب مچی زنانه چیست؟ 1402/09/27

جوراب مچی زنانه یکی از اجزای مهم پوشاک خانم ها است، جوراب های زنانه در گذشته فقط به عنوان پوششی برای محافظت از پا استفاده می شدند امروزه با پیشرفت علم و دستگاه های جوراب بافی در اندازه های مختلف و طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود و به شدت روی استایل افراد تاثیر گذار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 131

پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس image پرفروش ترین سرخ کن های بدون روغن فیلیپس 1402/09/25

فیلیپس (Philips) محصولات متنوعی در زمینه سرخ کن بدون روغن تولید کرده است. این محصولات با توجه به نیازها و مخاطبان مختلف، انواع و مدل‌های مختلفی دارند. در زیر به برخی از مدل‌های سرخ کن بدون روغن که توسط نمایندگی فیلیپس ارائه شده‌اند، اشاره شده است

امتیاز:
تعداد بازدید: 239

هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش image هتل های نزدیک مرکز خرید پردیس کیش 1402/08/15

مرکز خرید پردیس کیش، مهم ترین مرکز خرید کیش است. مسافران این جزیره در قدم اول برای گشت و گذار در بازارهای کیش، ترجیح می‌دهند این مرکز خرید را انتخاب کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 280

معرفی انواع محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک image معرفی انواع محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک 1402/08/13

محصولات پوستی گیاهی و ارگانیک، محصولاتی هستند که از مواد طبیعی تهیه شده‌اند که فاقد مواد شیمیایی و مضر بوده و برای محیط زیست سازگار هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 101