خدمات سایت


متن کامل خبر

فیوچر Futures Binance چیست ؟ نحوه ی افتتاح حساب

آرشیو
Binance اخیراً پلتفرم معاملات- Binance Futures را راه اندازی کرده است که به معامله گران اجازه می دهد تا از اهرم ها استفاده کنند و موقعیت های مختلف را باز کنند. پس از اولین نگاه و تست های متعدد، می توانیم بگوییم که این پلتفرم بسیار شبیه به مبادله نقطه ای Binance است
1399/04/02 08:08:49 ب.ظ

Binance اخیراً پلتفرم معاملات- Binance Futures را راه اندازی کرده است که به معامله گران اجازه می دهد تا از اهرم ها استفاده کنند و موقعیت های مختلف را باز کنند. پس از اولین نگاه و تست های متعدد، می توانیم بگوییم که این پلتفرم بسیار شبیه به مبادله نقطه ای Binance است و این امر انتقال را بسیار آسان می کند. تجربه کاربر به همین سادگی است، و تجارت نسبتاً ساده است.

 

نحوه ی افتتاح حساب Binance future:

قبل از باز کردن یک حساب Binance future، به یک حساب Binance معمولی نیاز دارید. اگر هیچ حسابی ندارید، میتوانید به   Binance بروید و در گوشه سمت راست بالای صفحه روی ثبت نام کنید. سپس این مراحل را دنبال کنید.

آدرس ایمیل خود را ورد کنید و یک رمز ایمن بسازید.اگر شناسه ارجاع دارید،آن را در شناسه ارجاع قرار دهید.برای تخفیف 10%در هزینه های معاملات نقطه ای و حاشیه ای از سایت زیر استفاده کنید .(یا میتونم اینجا بنویسم وارد این لینک شوید و تو صفحه جدید باز بشه سایت)

پس از این که آماده شدید،روی ایجاد حساب کلیک کنید. فورا ایمیل تایید صحت اطلاعات برای شما ارسال میشود.برای تکمیل ثبت نام،دستورالعمل های موجود در ایمیل را دنبال کنید.پس از آن وارد حساب Binance خود شوید،موس خود را به سمت نوار بالای صفحه انتقال دهید و روی کلمه Future کلیک کنید.

برای فعال کردن حساب Binance future روی دکمه ی Open Now کلیک کنید.و حالا شما آماده تجارت هستید.

اگر با حساب Binance futureآشنایی ندارید بهتر است  قبل از ورود و تجارت مقالات مربوط به آن را مطالعه کنید.

قبل از شروع همچنین می توانید به سوالات متداول در مورد Binance future مراجعه کنید تا از مشخصات قرداد مطلع شوید.اگر می خواهید بدون ریسک و خطر کردن بودجه واقعی،آن را امتحان کنید بهتر است وارد قسمت test Binance futureبشوید.

اگر قبلا یک حساب Binance spotداشته باشم چه می شود؟

شما هموزم می توانید از امتیازها استفاده کنید.با این وجود،شما نیاز دارید تا به Binance futureبروید و پس از اولین استفاده،کد cryotocurrencyرا وارد کنید.

نحوه سرمایه گذاری در حساب Binance future:

می توانی وجوه خود را بین کیف پول Exchange(کیف پولی که در حساب  Binance  خود دارید)  و کیف پول Future(کیفی پولی که در حساب Binance futureدارید)انتقال دهید.اگر هیچ وجهی به Binance واریز نکرده اید،توصیه میکنیم نحوه چگونگی سپرده گذاری در Binance را مطالعه کنید.برای انتقال وجه به کیف پول Future بر روی انتقال در گوشه ی سمت راست و پایین صفحه Binance futureکلیک کنید.مبلغ مورد نظر برای انتقال را تعیین کنید و روی تایید انتقال کلیک کنید.بابد بتوانید به راحتی و به زودی مبلغ اضافه شده به کیف پول خود را ببینید.

این تنها راه برای تامین بودجه کیف پول Futureشما نیست شما می توانید از وجوه موجود در Wallet Exchangeخود به عنوان وثیقه استفاده کنید و USDTرا برای معاملات Futureاز Balance Walletخود قرض بگیرید.به این ترتیب لازم نیست که وجوه را مستقیما به کیف پول Futureخود انتقال دهید.مطمینا باید USDTرا که قرض گرفته اید بازپرداخت کنید.

راهنمای رابط کاربری Binance future

در سمت چپ این صفحه،به قسمت اطلاعات بروید و به طیف گسترده ای از داده های تفصیلی بازار،سوالات متداول و … دسترسی پیدا کنید.شما می توانید نرخ های بودجه های گذشته،بهره،نسبت های بلند مدت و کوتاه مدت،مانده حساب فعلی،صندوق بیمهو سایر داده ها های بازار را بررسی کنید.برای رفتن به بورس نقطه Binance روی Spot کلیک کنید.

در سمت راست،جایی است که می توانید به حساب Binanceo و Dashboard خود دسترسی پیدا کنید.به راحتی می توانید با کلیک کردن روی Wallet  و Order،مانده و سفارشات کیف پول خود را در کل اکوسیستم  Binanace بررسی کنید.همچنین می توانید با کلیک کردن بر روی قسمت مسابقات،مسابقات تجاری فعلی Binance Future را بررسی کنید. این جایی است که: با استفاده از نماد قرداد فعلی،قرداد را انتخاب کنید.(به طور پیش فرض BTCUSDT) قیمت مارک را بررسی کنید.(بهتر است که توجه داشته باشید،زیرا نقدینگی بر  اساس قیمت مارک اتفاق می افتد.) نرخ تامین بودجه مورد انتظار و شمارش معکوس تا بودجه بعدی می توانید نمودار فعلی خود را مشاهده کنید و بین نمودار اصلی و نمودار TradingView انتقال دهید. با کلیک روی گزینه ی عمق،نمایشگر عمق کتاب سفارش در زمان واقعی را دریافت خواهید کرد. می توانید دقت کتاب را در منوی کشویی در گوشه ی سمت راست بالای این قسمت تنظیم کنید(0.01به طور پیش فرض) و کاملا می توانید معاملات قبلی را که قبلا اجرا شده است روی سیستم عامل مشاهده کنید.


نحوه استفاده از ماشین حساب
Binance Future:

می توانید ماشین حساب را در قسمت بالای قسمت ورود سفارش جستجو کنید.این امکان را به شما میدهد که مقادیر را قبل از وارد شدن در هر موقعیت محاسبه کنید.می توانید اهرم کشویی را تنظیم کنید تا در هر صفحه از آن به عنوان پایه ای برای محاسبات استفاده شود.


ماشین حساب سه قسمت دارد

PNL-از این صفحه برای محاسبه اولیه،سود وزیان (PNL)وبازده سهام (ROE)بر اساس قیمت ورودی و خروجی در نظر گرفته شده و اندازه موقعیت استفاده می شود.

Target Orice_از این صفحه برای برای محاسبه اینکه چه قیمتی برای خروج از موقعیت برای رسیدن به بازده و درصد مطلوب استفاده می شود.

قیمت نقدینگی_از این صفحه برای محاسبه قیمت نقدینگی تخمین زده شده بر اساس کیف پول،قیمت ورودی مورد نظر و اندازه موقعیت استفاده می شود.

شایان ذکر است هرچه میزان دارایی بیشتر باشد، میزان قدرت نفوذ که می توانید از آن استفاده کنید نیز کمتر است. به همین ترتیب ، هرچه میزان دارایی کمتر باشد، اهرمی (قدرت نفوذی) که می توانید استفاده کنید بیشتر است.

لطفا توجه داشته باشید که استفاده از اهرم بالاتر(قدرت نفوذ بیشتر) ریسک بیشتری برای از بین رفتن حساب را به همراه دارد. معامله گران تازه کار باید میزان اهرمی که از آنها استفاده می کنند را با دقت در نظر بگیرند.


تفاوت بین قیمت نشان شده (قیمت مارک) و قیمت نهایی

برای جلوگیری از ازدیاد و انحلال های غیر ضروری در دوره هایی که نوسان زیاد است، Binance Futures از قیمت نهایی و قیمت مارک استفاده می کند.

قیمت نهایی قابل درک است. یعنی آخرین قیمتی که قرارداد، با آن قیمت معامله شده است. به عبارت دیگر آخرین تجارت در سابقه معاملات قیمت نهایی را تعیین می کند. از قیمت نهایی برای محاسبه PnL (سود و زیان) استفاده می شود.

قیمت مارک برای جلوگیری از دست کاری قیمت طراحی شده است. قیمت مارک از ترکیب داده های بودجه و سبد داده های قیمت از صرافی های مختلف به دست می آید. قیمت مارک برای انحلال و محاسبه PnLغیر واقعی شما استفاده می شود.

auto-deleveraging چیست و تأثیر آن بر موقعیت شما

زمانی که اندازه حساب یک معامله گر پایین تر از صفر باشد، از صندوق بیمه برای پوشش دادن خسارات استفاده می شود. با این حال، در برخی محیط های خاص و بسیار متغیر بازار، صندوق بیمه ممکن است قادر به رسیدگی به زیان ها نباشد، و برای پوشش آنها باید مواضع باز کاهش یابد. این به این معنی است که در مواقعی مانند این، موقعیت های باز شما نیز می تواند در معرض خطر کاهش قرار گیرد.

ترتیب کاهش این موقعیت ها توسط یک صف تعیین می شود، جایی که سودآورترین بازرگانان و کسانی که قدرت نفوذ زیادی دارند در جلو صف هستند. می توانید برای دیدن موقعیت خود در صف نشانگر را به قسمت بالای صفحه حرکت دهید.


زمان خطر موقعیت شما و انحلال حساب

انحلال حساب زمانی رخ می دهد که تراز سود شما پایین تر از حداقل میزان مورد نیاز نگهداری قرار گیرد. تراز سود موجودی حساب بایننس فیوچرز شما، شامل نمودار سود و زیان (PnL) است. بنابراین سود و زیان شما میزان تراز سود را تغییر می دهد.

 حداقل میزان مورد نیاز نگهداری کم ترین مقداری است که برای باز نگه داشتن موقعیت خود نیاز دارید. این میزان با توجه به موقعیت شما متفاوت است. موقعیت های بزرگ تر نیازمند حاشیه نگهداری بالاتر هستند.

شما می توانید ابزار مفیدی را در تب موقعیت (positions) در گوشه سمت چپ پایین صفحه پیدا کنید. این کار به شما کمک می کند تا به سرعت خطر انحلال موقعیت باز خود را پی گیری کنید. اگر نسبت حاشیه (margin ratio) شما به ۱۰۰ % می رسد، موقعیت شما منحل خواهد شد.


آینده Binance چیست؟

درآینده cryptocurrency Binance future یک بستر کاربردی آسان را فراهم میکند و به تجارتی یکپارچه برای معامله گران اجازه میدهد تا از نقطه ای به آینده تغییر دهند.Binance Futureبا  رشد حجم معاملات به سریع ترین ارز مباده رمزنگتذی تبدیل شده است،پس گزینه ایی خوب رای تجارت می باشد.


آیا می توان به Binance اعتماد کرد؟

Binance یکی از معتبرترین ارزهای دیجیتال رمزنگاری شده است که اکثریت مردم(تعداد آنها یشتر از میلیون ها نفر است)که در آن شرکت کرده اند.این ارز دیجیتا اعتماد بازار cryptocurremcy Binance  است پس با خیال راحت می توانی به آنها اعتماد کنید.

امنیت بورس Binance future:

نیازی به گفتن نیست، Binance یکی از امن ترین تبادل رمزنگاری در خارج از کشور است.به طور طبیعی در برابر هکرها مصون نیست اما این شرکت برای محافظت از بودجه کاربران،کار خارق العاده ای انجام می دهد.

حتی اگر این تبادل هک شود،که در گذشته وجود داشت، Binance یک صندوق به اصطلاح SAFU را معرفی کرده است.از 14 ژویه گذشته،مبادله 10%از کل هزینه های معاملاتی را در صندوق دارایی های امن خود برای کاربران (SAFU)اختصاص داده است تا در موارد اضطراری محافظت بیشتری را برای کاربران انجام دهد.این وجوه در یک کیف پول جداگانه واقعی ذخیره میشود.

علاوه بر این،Binance دارای یک روند بسیار دقیق KYC است که در بستر مبادله خود اعمال می کند.

منبع : آی ماینر


منبع : آی ماینر
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • آی ماینر,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 48

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 55

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 53

تغییر سیاست اپل؛ آیفون حالا از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز پشتیبانی می‌کند image تغییر سیاست اپل؛ آیفون حالا از نرم‌افزارهای شبیه‌ساز پشتیبانی می‌کند 1403/01/18

با تغییر سیاست‌های اپل، شبیه‌سازهای کنسول بازی به‌زودی به اپ‌ استور می‌آیند و در سرتاسر جهان دردسترس قرار می‌گیرند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 29

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 235

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 77

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! image بیت کوین رکورد شکست قیمت شیبا دوبرابر شد! 1402/12/15

بیت کوین به رقم شگفت انگیز ۶۸ هزار دلار رسید؛ بیت کوین در ۲۴ ساعت ۷.۵۲ درصد رشد داشته است همچنین قیمت این ارز محبوب در یک هفته نزدیک به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 56

در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید image در آستانه هاوینگ بیت کوین، این ۱۰ رمزارز را زیر نظر بگیرید 1402/12/13

بسیاری از کارشناسان شروع بول‌ران بیت کوین را اعلام کرده‌اند و باور دارند قبل‌ از رویداد هاوینگ می‌توان از برخی آلت‌کوین‌ها سود خوبی به‌دست ‌‌آورد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44