خدمات سایت


متن کامل خبر

بهترین روتر شبکه بی سیم 2021 (5 روتر برتر)

آرشیو
زندگی در این دوره مدرن بدون اینترنت و بعضا بدون یک روتر بی سیم با کیفیت آسان نیست. اکنون مسئله این است که چگونه می توان یک روتر شبکه بی سیم با بهترین عملکرد و کیفیت را داشته باشیم؟
1399/09/22 01:03:47 ب.ظ

 زندگی در این دوره مدرن بدون اینترنت و بعضا بدون یک روتر بی سیم با کیفیت آسان نیست. اکنون مسئله این است که چگونه می توان یک روتر شبکه بی سیم با بهترین عملکرد و کیفیت را داشته باشیم؟ انجام این کار آسان نیست تا زمانی که آگاهی کافی نداشته باشید. منظور از آگاهی، دانش و اطلاعات مربوط به روتر شبکه بی سیم است. به همین دلیل لیستی از بهترین روترهای بی سیم با کیفیت و عملکرد خوب را در آستانه سال 2021 تهیه کردیم. 

برای آشنایی با برترین روترهای بی سیم با ما همراه باشید.




 1.Asus RT AC88U


مشاهده قیمت خرید Asus RT AC88U

اولین مورد در لیست بهترین ها، روتر بی سیم گیمینگ Asus RT AC88Uاست این مدل با بازی های آنلاین سنگین تست شده است.بیایید به جزئیات این روتر بپردازیم تا با این مدل بیشتر آشنا شویم. بیشتر افرادی که با سخت افزارهای کامپیوتری سرو کار دارند ، شرکت ایسوس را میشناسند. این کمپانی به خاطر خلاقیت، کیفیت و عمر محصولاتش شناخته شده است.

روتر بی سیم Asus RT AC88U مخصوص بازی و با طراحی عالی وارد بازار شده است. اگر شما از محصولات کمپانی ایسوس استفاده کرده باشید، باید با طراحی و کیفیت ساخت محصولات این شرکت آشنا باشید. این روتر بی سیم یک رنگ مشکی بسیار زیبا با خط قرمز روی آنتن ها دارد. این روتر مخصوص بازی های آنلاین و ویدئوهای 4K طراحی شده است.اگر یک گیمر پرشور و حرفه ای در این زمینه هستید ، ایسوس RT AC88U بهترین روتر شبکه خانگی است که با این هدف به بازار عرضه شده است.

Asus RT AC88U ،8 پورت LAN گیگابایتی و یک پورت WAN گیگابیتی را در اختیار کاربر قرار می دهد.این روتر شبکه با دو باند که به چهار آنتن مجهز شده و در فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز، توانایی تولید اینترنت پرسرعت را بدون هیچ گونه قطعی یا اختلالی دارد. و می تواند بدون هیچ گونه مشکلی به عنوان NAS  نیز عمل کند.


اطلاعات فنی:

ابعاد: 5.8 × 18.7 × 30 ميلي‌متر

وزن: 950 گرم

 تعداد پورت شبکه (LAN) هشت عدد

تعداد پورت شبکه (WAN) يک عدد

تعداد پورت USB 2.0 يک عدد

تعداد پورت USB 3.0 يک عدد

تعداد آنتن چهار عدد

 



2. TP-Link Talon AD7200

مشاهده قیمت خرید TP-Link Talon AD7200


دومین روتر برتر این لیست TP-Link Talon AD7200است. این برند از فناوری های پیشرفته برای تولید محصولاتش استفاده می کند و بخش زیادی از بازار را با قیمت های مقرون به صرفه به خود اختصاص داده است. البته این مدل قیمت بالایی دارد اما باید در نظر بگیریم که این مدل از جدیدترین فناوری ها استفاده کرده است.طراحی این مدل در حد متوسط است اما این روتر شبکه با سرعت انتقال داده  ad802.11   عملکرد چشمگیری دارد. همچنین این روتر شبکه 9 آنتن روی سطح خود دارد که به شما این امکان را می دهد که همه آنتن ها را تا کنید.

TP-Link Talon AD7200دارای 4پورت LANگیگابایتی و 1 پورت WANاست و 2عدد پورت USB 3.0با سرعت فوق العاده دارد. TP-Link Talon AD7200می تواند از سرعت وای فای ترکیبی 7.2 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی کند (باند اول: 800 مگابیت بر ثانیه با نرخ 2.4 گیگاهرتز ، باند دوم: 1733 مگابیت بر ثانیه با سرعت 5 گیگاهرتز ، باند سوم: 4600 مگابیت بر ثانیه با سرعت 60 گیگاهرتز) و عملکرد شبکه را به بالاترین حد خود میرساند.


اطلاعات فنی:

ابعاد :43 * 230 * 230 میلی‌متر

نوع اتصال :با سیم و بی سیم

تعداد پورت LAN/WAN : 4*LAN + 1*WAN

فرکانس :    60GHz, 2.4GHz and 5GHz

قدرت آنتن (ها) : 8 آنتن خارجی، یک آنتن داخلی

استاندارد ها : 802.11ac, 802.11ad



3. NETGEAR Nighthawk AC1900

مشاهده قیمت خرید NETGEAR Nighthawk AC1900


طراحی این مدل همانند نامش شبیه سر شاهین با سه آنتن است تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان بیاورد. با روتر شبکه NETGEAR Nighthawk AC1900 مشکل سیگنال ضعیف یا قطع سیگنال نخواهید داشت. این مدل با سرعت AC1900تحت پوشش دو باند 600 به علاوه 1300 مگابیت در ثانیه،می تواند سیگنال قدرتمند و با کیفیت عالی تا حداکثر سطح 1800 فوت مربعی انتشار دهد. همچنین حداکثر 30 دستگاه به طور همزمان بدون افت کیفیت می توانند روی این دستگاه متصل باشند. روتر شبکه NETGEAR Nighthawk AC1900 به والدین این امکان را می دهد تا کنترل هوشمندی داشته باشند و دسترسی به اینترنت را متوقف و یا با استفاده از فیلتر اجرای برخی از وب سایت ها  را مسدود کنند.


اطلاعات فنی:

کنترل هوشمند والدین

قدرت سیگنال تا 1800 فوت مربع

اتصال 30 دستگاه همزمان

دو باند گیگابایت : R6900-100NAS

سازگار با آمازون الکسا

 


4. D-Link AC3200


مشاهده قیمت خرید D-Link AC3200


روتر D-Link AC3200یکی از بهترین روترهای اینترنتWi-Fi سه بانده را ارائه می دهد که قیمت نسبتا بالایی دارد. این روتر واقعا گران است اما به همین دلیل سرعت بی نظیر وای فای را به لطف به کارگیری بهترین فناوری های روتر بی سیم جهان با شروع سه باند که حداکثر 1 × 600 مگابیت بر ثانیه در تنظیمات 2.4 گیگاهرتز و همچنین 2 × 1300 مگابیت در ثانیه در 5 گیگاهرتز ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کنید دستگاه های متصل گیرنده از سیگنال عقب نمی مانند یا قطع نمی شوند.

با داشتن روتر D-Link AC3200پخش ویدئوی های 4K  و HDو همچنین بازی های آنلاین  را با جریان داده های 3 * 3 و 6 آنتن بسیار کارآمد ، پردازنده دو هسته ای با قدرت 1 گیگاهرتز و با بهترین کیفیت می توانید تجربه کنید و لذت ببرید. . با بهترین تضمین امنیتی (پروتکل ها) رمزگذاریWPA & WPA2 برای راه اندازی شبکه امن تر که هیچ کس نتواند به رمز آن دسترسی پیدا کند.

برای دستیابی به حداکثر عملکردWiFi، این روتر بهترین باند را نگه می دارد حتی اگر داخل خانه ای بزرگ و پر از دیوار و سایر موانع مربوطه باشید، باز هم از شدت سیگنالهای وای فای کم نمی شود.



اطلاعات فنی:

پردازشگر هسته 1 GHz  با سرعت سیم و بی‌سیم قوی

بهینه‌سازی ترافیکی QoS عملکرد یکپارچه برای applications

سه باند 1 × 600 Mbps  در تنظیمات 2.4 گیگاهرتز و همچنین 2 × 1300 Mbps  در 5 گیگاهرتز

 

5.TP-LINK Archer C7

مشاهده قیمت خرید TP-LINK Archer C7


TP-LINK Archer C7بهترین روتر بی سیم ارزان قیمت است و به عبارتی می توانیم بگوییم بهترین روتر شبکه با قیمت پایین از محصولات کمپانی TP-LINK است. طراحی این مدل زیباست و عملکرد خوبی ارائه می دهد و برای کسانی که در جستجوی یک روتر شبکه با عمکلرد معمولی و قیمت پایین میگردند کاملا مناسب است. البته باید در نظر داشته باشید که این روتر ارزان قیمت یک روتر سطح پایین است و انتظار کیفیت بسیار عالی از این مدل نداشته باشید.

نکته مهم در مورد  TP-LINK Archer C7این است که یک روتر دو باند است که دارای 6 آنتن است که 3 آنتن به صورت خارجی بر روی آن نصب شده است و به آن توانایی پوشش قدرت سیگنال ها را در حد متوسط برای دامنه شبکه با سرعتی راضی کننده می دهد و این توانایی در مورد NASهم صدق می کند. اگر فقط قصد دارید که یک روتر شبکه خوب با قیمتی مقرون به صرفه داشته باشید، این مدل را به شما پیشنهاد می کنیم.


اطلاعات فنی:

ابعاد: 32.5 × 160.6 × 243 میلی‌متر

تعداد آنتن: 3 عدد

قدرت گیرندگی آنتن:5 دسی‌بل

سرعت انتقال داده ها:5GHz: Up to 1300Mbps


برای مشاهده قیمت روز فروشندگان و خرید روتربه وبسایت میهن مارکت مراجعه کنید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • ASUS,
  • بهترین روتر شبکه,
  • Asus,
  • TP-Link,
  • NETGEAR,
  • D-Link,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد image نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد 1403/02/09

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، موسوم به ایران اکسپو ۲۰۲۴ توسط رئیس جمهور افتتاح شد. ایرانسل نیز در این رویداد حضوری پررنگ و جدی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور image مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور 1403/02/09

علیرضا نادعلی از سنگ‌اندازی مافیای خودرو در مسیر واردات خودروهای برقی به کشور خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد image گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد 1403/02/09

گوگل اعتقاد دارد که وزارت دادگستری شواهدی مبنی بر عملکرد ضدرقابتی کسب‌وکار آن‌ها ارائه نکرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 64

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 45

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 49

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 36

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 28