خدمات سایت


متن کامل خبر

تعمیرات کامپیوتر تلفنی و نصب ویندوز 11 و دانلود نرم افزار انی دسک

آرشیو
قطعا شما هم بارها با مشکل سیستم های کامپیوتری یا لپ تاپ در ساعات مختلف شبانه روز روبه رو شده اید، برای افرادی که تخصص کافی در زمینه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های کامپیوتری ندارند این مشکل می تواند ...
1400/04/19 02:02:55 ب.ظ

قطعا شما هم بارها با مشکل سیستم های کامپیوتری یا لپ تاپ در ساعات مختلف شبانه روز روبه رو شده اید، برای افرادی که تخصص کافی در زمینه های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری سیستم های کامپیوتری ندارند این مشکل می تواند دردسر ساز شود به طوری که برای حل آن نیاز به شخصی متخصص پیدا خواهند کرد،  فردی که بتواند در سریع ترین زمان تمامی مشکلات مربوطه به سیستم شما را برطرف سازد، ما در ادامه شما را با ساده ترین روش در جهت رفع مشکلات سیستم های کامپیوتری، لپ تاپ و گوشی های هوشمند آشنا خواهیم کرد.

تعمیرات کامپیوتر تلفنی

یکی از بهترین روش ها برای رفع مشکلات مربوطه به سیستم های کامپیوتری و لپ تاپ ها تعمیر آن به صورت تلفنی می باشد، چرا که در این صورت دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به محل نخواهد بود و ضمن صرفه جویی در زمان و هزینه می توانید در صورت بروز دوباره ی مشکل خودتان آن را برطرف سازید، چرا که با یک بار رفع مشکل کامپیوتری به صورت تلفنی قطعا خودتان روش برطرف کردن مشکل را یاد خواهید گرفت، یکی از اقدامات مهم مجموعه ی رایانه کمک تعمیرات کامپیوتر تلفنی می باشد، این مجموعه با دارا بودن کارشناسان مجرب می تواند در هر ساعتی از شبانه روز پاسخ گوی نیاز و مشکلات شما کاربران گرامی باشد، ضمن اینکه ارائه ی خدمات تلفنی با هزینه ای مناسب از سوی مجموعه ی رایانه کمک انجام خواهد شد.

پس در صورت بروز مشکلات کامپیوتری می تواند بدون نگرانی در هر ساعتی از شبانه روز از طریق تماس تلفنی به رفع و حل مشکلات کامپیوتری خود بپردازید، در ادامه ی این مطلب ما تصمیم داریم در خصوص نصب ویندوز 11 و همچنین دانلود نرم افزار انی دسک اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار دهیم.

آموزش نصب ویندوز 11

ویندوز 11 که به تازگی در اختیار کاربران قرار گرفته است توانسته در همین مدت زمان اندک طرفداران بسیاری را به خود جذب کند، در ادامه به نصب ویندوز 11 به صورت مرحله به مرحله خواهیم پرداخت.

اولین نکته برای نصب ویندوز 11 این است که سیستم شما حتما باید از ویندوز جدید پشتیبانی کند در غیر این صورت شما قادر به نصب ویندوز 11 بر روی سیستم خود نخواهید بود.

  • در مرحله ی اول باید اقدام به نصب ویندوز 11 و خارج کردن آن از حالت فشرده کنید.

 توجه داشته باشید که ویندوز را از سایت های معتبر دانلود نمایید تا با مشکلی رو به رو نشوید.

  • برای نصب ویندوز 11 بر روی ویندوز 10 باید بعد از خارج کردن فایل دانلود شده از حالت فشرده بر روی پوشه ی setup  کلیک نمایید.
  • در مرحله ی بعد پنجره ای با عنوان preparing  برای شما نمایش داده می شود که در این مرحله باید اندکی صبور باشید.

  • بعد از اتمام مرحله ی بالا پنجره ای با عنوان install windows 11  برای شما نمایش داده خواهد شد، در این بخش با انتخاب گزینه ی accept  می توانید به مرحله ی بعد بروید.
  • حال با انتخاب گزینه ی install  نصب ویندوز 11 برای شما آغاز خواهد شد.

  • در آخر صفحه ی آبی رنگی به شما نمایش داده می شود که باید مدتی صبور باشید تا مراحل نصب به پایان برسد.

دانلود نرم افزار انی دسک

نرم افزار انی دسک (Anydesk) به طور کلی از گروه نرم افزارهای ارتباط از راه دور می باشد، پیش تر از این، برای اتصال به کامپیوتر افراد از نرم افزار TeamViewer استفاده می شد اما امروزه این برنامه جای خود را به نرم افزار کاربردی و محبوب انی دسک داده است.

در واقع انی دسک به شما کمک می کند تا از راه دور به سیستم شخص دیگری دسترسی داشته باشید، نصب این نرم افزار بسیار ساده بوده و به سرعت انجام می شود، لازم به ذکر است این برنامه برای گوشی های آیفون و اندرویدی نیز قابل استفاده می باشد.

برای استفاده از  قابلیت ارتباط از راه دور توسط این برنامه کافی است بعد از دانلود نرم افزار انی دسک ، وارد محیط برنامه شده و شماره ی نمایش داده شده در سمت چپ که به عنوان شناسه ی شما می باشد را برای دسترسی افراد دیگر به سیستم خود، در اختیار شخص مورد نظر قرار دهید بعد از آن باید منتظر اتصال دستگاه خود باشید.

نرم افزار انی دسک کارایی بالایی دارد از جمله مهم ترین دلایل استفاده از این نرم افزار رفع مشکلات کامپیوتری از راه دور و توسط افراد متخصص در این زمینه می باشد به طوری که در صورت بروز مشکل می توانید با کمک این نرم افزار از شخصی که در این زمینه تخصص دارد بخواهید تا با متصل شدن به کامپیوتر شما مشکل مربوطه را در سریع ترین زمان رفع کند در این صورت می توانید مشکلات کامپیوتری خود را بدون اتلاف هزینه و زمان برطرف سازید.

سخن آخر:

در پایان از همراهی شما تا انتهای این مقاله سپاسگزاریم، شما می توانید در صورت بروز مشکل در سیستم های کامپیوتری، لپ تاپ و گوشی های هوشمند خود به صورت تلفنی و اینترنتی از طریق شماره های 909071540 یا 0217129  با کارشناسان رایانه کمک در ارتباط بوده و از آن ها مشاوره ارزان دریافت کنید.

منبع :
به این خبر امتیاز بدهید :
کلمات کلیدی :
  • سخت افزار,
  • تعمیرات,
  • نصب ویندوز 11,

نظرات ثبت شده برای این خبر

sara
(1400/04/22)
سایت شما عالی هستش امیدوارم موفق باشید

Captcha




نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد image نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد 1403/02/09

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، موسوم به ایران اکسپو ۲۰۲۴ توسط رئیس جمهور افتتاح شد. ایرانسل نیز در این رویداد حضوری پررنگ و جدی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 5

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد image گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد 1403/02/09

گوگل اعتقاد دارد که وزارت دادگستری شواهدی مبنی بر عملکرد ضدرقابتی کسب‌وکار آن‌ها ارائه نکرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 5

اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 18

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 37

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32