خدمات سایت


متن کامل خبر

مدیر سابق تسلا: اگر با ایلان ماسک مخالفت کنید، شما را اخراج می‌کند

آرشیو
این مدیر سابق درباره برخی رفتارها و ویژگی‌های ایلان ماسک در فضای کاری شرکت تسلا از جمله خوابیدن روی میز صحبت کرده است.
1401/05/29 03:43:55 ب.ظ


یکی از مدیران سابق تسلا در مصاحبه جدید خود درباره برخی رفتارهای ایلان ماسک، مدیرعامل میلیاردر این شرکت خودروسازی صحبت کرده است. به گفته او، ماسک درباره برنامه‌های کاری و تجاری نظر کارمندان را نمی‌پرسد و نمی‌توان با او بحث کرد چرا که نتیجه‌اش اخراج شدن از شرکت است. با این حال، از نظر این کارمند سابق، ماسک انسان خوب و منظم است.
«کارل مدلاک»، مدیر منطقه سابق تسلا که هم اکنون تعمیرگاه خودروهای برقی خود را در سیاتل، ویرجینیا اداره می‌کند، به عنوان یکی از مهمانان جدید پادکست The Iced Coffee Hour به‌طور مفصل درباره حضور خود در تسلا و تعاملاتش با ماسک صحبت کرده است.

او در صحبت‌های خود توضیح می‌دهد که ایلان ماسک عادت‌هایی مانند خوابیدن در محل کار به جای رفتن به خانه را داشته است. با این حال، به نظر می‌رسد نکته قابل توجه به انتقادپذیر نبودن مدیرعامل تسلا مربوط می‌شود. مدلاک در این رابطه توضیح می‌دهد:

    «نمی‌توان با او بحث کرد. زمانی که ایلان در پایان جلسه می‌ایستد و می‌گوید: «این مسیری است که می‌خواهیم برویم»، شما نیز باید از روی صندلی خود بلند شوید و بهتر است همان مسیر را پیش بگیرید. چون او به حرف دیگران گوش نمی‌دهد و فقط شما را رها می‌کند.»

او در ادامه توضیح می‌دهد که ماسک در برخی موارد می‌تواند «رعب آور» باشد و «اگر توسط ایلان کنترل و نظارت شوید، احتمالا باید به فکر خروج از شرکت باشید، زیرا او فقط افراد مناسب را استخدام می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا کارشان را انجام دهند. او باهوش است و می‌داند که چگونه افراد باهوش را استخدام کند».


ویژگی‌های قابل احترام ایلان ماسک

با این حال، مدلاک در بخشی از گفته‌های خود به نکات مثبت و قابل احترام ایلان ماسک نیز اشاره کرد. او با «بسیار منظم» خواندن ماسک گفت:

    «در حقیقت او آدم خوبی است. فوق‌العاده باهوش است و از این نظر ترسناک به نظر می‌رسد، اما اگه به فرزندانش نگاه کنید، بچه‌هایش را دوست دارد، خانواده‌اش را دوست دارد، پدر خوبی است و راحت می‌توان با او صحبت کرد.»

به گفته مدلاک، ماسک در محل کار «به‌هیچ وجه اجتماعی» نیست و به‌ندرت با کارمندانش تماس می‌گیرد مگر موضوع مهمی وجود داشته باشد.

کارمند سابق تسلا اولین بار در سال 2009 و همزمان با رکود بزرگ به تسلا پیوست. در آن زمان، به او مزایای زیادی از جمله حقوق شش رقمی و 40 هزار سهام اختیاری ارائه شده بود. او همچنین توضیح می‌دهد که در هنگام استخدام، ماسک با او صحبت کرده و از مدلاک، به عنوان یک مدیر منطقه، در مورد سابقه خدمات مشتری و سایر تجربیان دنیای واقعی سوالاتی کرده است.

منبع : دیجیاتو
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • ایلان ماسک,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد image نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل آغاز به کار کرد 1403/02/09

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران، موسوم به ایران اکسپو ۲۰۲۴ توسط رئیس جمهور افتتاح شد. ایرانسل نیز در این رویداد حضوری پررنگ و جدی دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4

گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد image گوگل خواستار رد شکایت وزارت دادگستری آمریکا علیه کسب‌وکار تبلیغات خود شد 1403/02/09

گوگل اعتقاد دارد که وزارت دادگستری شواهدی مبنی بر عملکرد ضدرقابتی کسب‌وکار آن‌ها ارائه نکرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3

اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 17

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 35

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 40

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32