خدمات سایت


متن کامل خبر

دايي: فاصله فوتبال اروپا و آسيا زياد است

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: فاصله فوتبال اروپا و آسيا بسيار زياد است و نبايد از تيم هاي اروپايي انتظار داشت که به راحتي از ما شکست بخورند.
1389/11/05 08:45:38 ق.ظ

علي دايي دوشنبه شب در نشست خبري پس از ديدار با تيم زنيت سن پترزبورگ در گفت و گو با خبرنگاران افزود: تيم هاي آسيايي خوب فوتبال بازي مي کنند، اما تيم هاي اروپايي در اين رشته ورزشي تفکر حرفه اي دارند.

وي در خصوص بازي تيم هاي پرسپوليس و زنيت گفت: بازيکنان ما در مقابل اين تيم خوب بازي کردند و اگر با هوش تر و حرفه اي تر عمل مي کردند، شکست زنيت دور از دسترس نبود.

تيم پرسپوليس دوشنبه شب در مسابقات شش جانبه دبي با نتيجه دو بر صفر از تيم زنيت سن پترزبورگ شکست خورد.

دايي با اشاره به اين که تيم زنيت در مقابل ما خوب و سرسخت بازي کرد، گفت: بازيکنان پرسپوليس تمام تلاش خود را کردند و در اثر دو اشتباه گل خوردند که جبران آن در مقابل تيمي مثل زنيت سخت بود.

وي افزود: نيمه دوم بازي کاملا در دست بازيکنان پرسپوليس بود، اما اشتباه مدافع ما که توپ را در اختيار بازيکن زنيت قرار داد و به گل دوم تبديل شد، موجب شد که تيم ما از هم بپاشد.

وي گفت: تيم زنيت در 10 دقيقه پاياني، بازي را در اختيار گرفت و چندين موقعيت هم ايجاد کرد که توسط مدافعان و دروازه بان پرسپوليس دفع شد.

دايي تاکيد کرد: در ديدار رده بندي که با تيم زلينا اسکواکي داريم، تلاش خواهيم کرد مقام سوم مسابقات شش جانبه دبي را کسب کنيم.

وي در پاسخ به سوال خبرنگاري که پرسيد مدافعين تيم پرسپوليس همچنان دچار اشتباه مي شوند، گفت: خط دفاعي ما در مسابقات ترکيه و دبي مقابل تيم هاي اروپايي خوب ايستادگي کردند و اين مشکلات در ديدار با تيم هاي ايراني و آسيايي به وجود نخواهد آمد.

دايي افزود: در مسابقات پيش رو که در ليگ برتر، جام حذفي و جام باشگاههاي آسيا خواهيم داشت، قطعا تمامي بازيکنان ما بهتر و سرتر از ديگران هستند.

وي گفت: تيم هاي آسيايي مثل تيم هاي اروپايي قدرتي و جنگنده بازي نمي کنند و به همين خاطر مدافعين ما به راحتي مي توانند آن ها را مهار کنند.

تيم پرسپوليس در ديدار رده بندي مسابقات شش جانبه دبي چهارشنبه شب به مصاف تيم زلينا اسلواکي خواهد رفت.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 811

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2580

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3029

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3204

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3064

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4093