خدمات سایت


متن کامل خبر

جزئیات آگهی استخدام 23 هزار پرستار و بهورز

آرشیو
به گفته وی به میزان 5 سال به سن استخدام افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کارافتاده کلی اضافه می‌شود. همچنین آزادگان از شرط حداکثر سن معاف هستند.
1389/11/07 01:17:00 ق.ظ

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت، نحوه ثبت نام پرستاران و بهورزان قراردادی و پیمانی در آزمون استخدامی ششم اسفند ماه امسال را تشریح کرد.

به گزارش مهر، دکتر حسن مبارکی اظهارداشت: دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز، از میان افراد واجد شرایط، از طریق آزمون عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی، پرستار و بهورز استخدام می‌کنند.

وی با اشاره به انتشار آگهیهای استخدام از 5 تا 10 بمهن ماه در جراید کثیرالانتشار توسط دانشگاههای علوم پزشکی کشور، درباره مهمترین شرایط عمومی استخدام پرستاران گفت: داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاه‌های دولتی و یا بازخرید خدمت باشند. همچنین نداشتن منع استخدام در دستگاه‌های دولتی به موجب آرای مراجع قانونی از دیگر شرایط استخدام است.

مبارکی افزود: پرستاران برای استخدام باید حداقل 20 سال سن و حداکثر 35 سال برای دارندگان مدارک تحصیلی کاردانی و کارشناسی و برای دارندگان مدارک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترای حرفه‌ای، 40 سال و برای دکتری تخصصی حداکثر 45 سال تمام داشته باشند.

وی با اشاره به این که ارائه تاییدیه‌های معتبر می‌تواند به حداکثر سن داوطلبان مقرر اضافه کند، گفت: پرستارانی که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ 31/6/59 تا 29/5/67) به طور داوطلبانه خدمت کرده‌اند به میزان مدت حضور در جبهه به حداکثر سن استخدام آنها اضافه می‌شود.

مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی وزارت بهداشت ادامه داد: داوطلبانی که به صورت قراردادی تمام وقت در واحدهای تابعه دانشگاه از تاریخ 1/7/85 به خدمت اشتغال داشته‌اند، به میزان مدت خدمت اشتغال آنها به حداکثر سن استخدام آنها افزوده می‌شود.

به گفته وی به میزان 5 سال به سن استخدام افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کارافتاده کلی اضافه می‌شود. همچنین آزادگان از شرط حداکثر سن معاف هستند.

مبارکی درباره نحوه ثبت نام و مدارک مورد نیاز استخدام پرستاران اظهار داشت: ثبت نام به یکی از دو صورت الکترونیکی از طریق سایت اینترنتی دانشگاه یا غیرالکترونیکی انجام می‌شود. داوطلبان قبول شده در مرحله اول امتحان استخدامی موظف هستند مدارک خود را ظرف مدت 5 روز کاری پس از اعلام نتایج از سوی دانشگاه ارائه و رسید دریافت کنند.

جزئیات استخدام پیمانی بهورزان

مشاور معاونت توسعه مدیریت و منابع درباره مهمترین جزئیات آگهی استخدام پیمانی بهورزان گفت: داوطلبان بهورز نباید مستخدم رسمی، ثابت و پیمانی سایر دستگاههای دولتی و یا بازخرید خدمت باشند. همچنین نداشتن سابقه اخراج از مراکز آموزش بهورزی و منع استخدام در دستگاه‌های دولتی به موجب آرای مراجع قانونی از دیگر شرایط استخدام است.

مبارکی تصریح کرد: بهورزان برای استخدام باید حداقل 18 سال تمام و حداکثر برای دارندگان مدرک کاردانی 26 سال و همچنین دارندگان مدارک دیپلم باید 24 سال داشته باشند. در موارد استثناء حداقل سن دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم را می‌توان 16 سال در نظر گرفت.

وی با بیان این که ارائه تائیدیه‌های معتبر می‌تواند به حداکثر سن مقرر اضافه کند و نباید سن داوطلب بیشتر از 29 سال باشد گفت: افراد خانواده معظم شهدا، آزادگان، مفقودالاثرها و جانبازان از کار افتاده به میزان 5 سال، داوطلبان خدمت نیروی انسانی به میزان خدمتشان به میزان سن استخدام آنها افزوده می‌شود.

مبارکی درباره نحوه ثبت نام بهورزان خاطرنشان کرد: ثبت نام از متقاضیان به صورت غیرالکترونیکی انجام شده و دانشگاه‌ها موظف هستند آگهی استخدام را از تاریخ 5 تا 10 بهمن ماه در روزنامه‌های کثیرالانتشار (محلی) منتشر و اطلاع‌رسانی از طریق مرکز بهداشت شهرستان، شورای اسلامی، مراکز بهداشتی درمانی و همچنین اطلاع‌رسانی در صدای جمهوری اسلامی منعکس کنند.

سایر جزییات آگهی استخدامی پرستاران و بهورزان اعم از تاریخ تحویل مدارک به دانشگاههای علوم پزشکی و سایر موارد، در آگهیهای منتشره از سوی دانشگاهها اعلام می‌شود.

آزمون استخدامی پرستاران در تاریخ 6 اسفند ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط image آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط 1403/02/08

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 74

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 59

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 65

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 64

ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 57

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 310

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 87

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 58