خدمات سایت


متن کامل خبر

سری پیکسل ۸ احتمالاً با باتری بزرگ‌تر و سرعت شارژ بیشتر از نسل قبل عرضه می‌شوند

آرشیو
شارژ سریع‌تر و باتری بزرگ‌تر و وای‌فای سریع‌تر، تنها بخشی از بهبودهای سری پیکسل ۸ گوگل درمقایسه‌با نسل قبل این گوشی‌ها خواهد بود.
1402/04/11 10:06:43 ق.ظ

در ماه‌های اخیر، اکثر ویژگی‌های اصلی سری پیکسل ۸ گوگل فاش شده است. طبق شایعات، این گوشی‌ها از تراشه‌ی تنسور G3 بسیار پیشرفته، سیستم دوربین بهبودیافته، نمایشگرهای کاملاً جدید، پشتیبانی از حالت جایگزین USB DisplayPort و تصاویر زمینه‌ی جدید بهره خواهند برد.
باتری بزرگ‌تر و شارژ سریع‌تر

گوشی‌های سری پیکسل در سال‌های گذشته ازنظر سرعت شارژ ضعیف‌تر از بسیاری از رقبای هم‌رده خود بوده‌اند. درحالی‌که شرکت‌های چینی اکنون گوشی‌هایی با سرعت شارژ ۲۴۰ وات نیز عرضه کرده‌اند، پیکسل‌های گوگل به سرعت شارژ ۲۳ وات محدود شده‌اند.



براساس اعلام Androidauthority، سرعت شارژ پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو درمقایسه‌با نسل قبلی این گوشی‌ها تا ۴ وات افزایش خواهد یافت و درنتیجه، این دو دستگاه به‌ترتیب از شارژ ۲۴ و ۲۷ وات بهره خواهند برد.

قابلیت شارژ بی‌سیم در سری پیکسل ۸ تغییری نخواهد کرد و طبق گزارش‌های متعدد، ظاهراً گوگل قصد دارد نسخه‌ی استاندارد و پرو این محصول را با شارژ بی‌سیم ۲۰ و ۲۳ وات عرضه کند.
نمایشگر و پنل پشتی پیکسل ۸ پرو رندر فاش شده

پیکسل ۸ گوگل به‌جای باتری ۴۲۷۰ میلی‌آمپرساعتی نسل قبل به باتری ۴۴۸۵ میلی‌آمپرساعتی مجهز خواهد شد. مدل پرو این گوشی نیز به‌جای باتری ۴۹۲۶ میلی‌آمپرساعتی از باتری ۴۹۵۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد.
پشتیبانی از وای‌فای ۷

سری پیکسل ۶ و پیکسل ۷ با استاندارد وای‌فای 6E عرضه شدند؛ اما انتظار داریم گوگل سری پیکسل ۸ را به وای‌فای ۷ مجهز کند؛ البته این خبر هنوز رسماً تأیید نشده است.
سایر ویژگی‌ها

قابلیت Ultra WideBand یا UWB فناوری بی‌سیم نسبتاً جدیدی است که امکان اندازه‌گیری فاصله‌ی بسیار دقیق بین دستگاه‌های مختلف را ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال، ایرتگ‌های اپل با استفاده از این تکنولوژی، آیفون‌های مجهز به UWB را مستقیماً به موقعیت مکانی خود هدایت می‌کنند.

گوگل اولین‌بار UWB را در پیکسل ۶ پرو ارائه داد و این قابلیت را در پیکسل ۷ پرو نیز حفظ کرد. اکنون گفته می‌شود مدل پرو پیکسل ۸ با همین ویژگی دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

طبق اسناد رسمی گوگل، این شرکت دستگاه‌های پیکسل خود را در ۱۷ کشور جهان عرضه می‌کند که از این نظر با سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند فاصله‌ی زیادی دارد. به‌عنوان مثال، محصولات اپل به‌طور رسمی در ۱۳۹ کشور فروخته می‌شوند؛ بنابراین، شاید دسترسی به گوشی‌های جدید پیکسل برای افراد ساکن کشورهای کوچک کمی سخت باشد.

اتریش، سوئيس، بلژیک و پرتغال ازجمله کشورهایی هستند که انتظار می‌رود رسماً شاهد فروش سری پیکسل ۸ باشند.

منبع : زومیت
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • گوشی موبایل,
  • پیکسل,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




سونی 28 اردیبهشت‌ماه رویداد ویژه اکسپریا 2024 را برگزار خواهد کرد image سونی 28 اردیبهشت‌ماه رویداد ویژه اکسپریا 2024 را برگزار خواهد کرد 1403/02/02

در این رویداد احتمالاً گوشی نسل جدید اکسپریا 1 VI معرفی خواهد شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 26

به اعتقاد یک سناتور آمریکایی، حباب‌های سبز آی‌مسیج، باعث خراب کردن روابط مخصوصاً در بین نوجوان‌ها می‌شود. image به اعتقاد یک سناتور آمریکایی، حباب‌های سبز آی‌مسیج، باعث خراب کردن روابط مخصوصاً در بین نوجوان‌ها می‌شود. 1403/02/01

الیزابت وارن، سناتور ایالات متحده، اعلام کرد که پیام‌های متنی سبزرنگ آیفون در حال خراب کردن روابط اجتماعی هستند و این تنها یکی از ترفندهای ناپسند اپل برای حفظ انحصار خود بر بازار گوشی‌های هوشمند است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند image قابلیت Private Space در اندروید 15، امنیت شما را چند برابر می‌کند 1403/01/29

گوگل با معرفی قابلیت Private Space در اندروید 15 کمک می‌کند به امکانات امنیتی جدیدی در اپلیکیشن‌ها و نوتیفیکیشن‌ها دست پیدا کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 46

مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد image مدل لوکس آیفون ۱۵ پرو با الهام از پدرخوانده و پیکی بلایندرز رونمایی شد 1403/01/29

برند کاویار نسخه‌ی لوکس آیفون ۱۵ پرو را برای علاقه‌مندان به فیلم‌های معروف پدرخوانده معرفی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 50

پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد image پیکسل 8a پیش از معرفی رسمی، در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی ظاهر شد 1403/01/26

اطلاعات پیکسل 8a این‌بار توسط یک اپراتور آمریکایی برملا شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44

گوشی ارزان جدید نوبیا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد image گوشی ارزان جدید نوبیا با نمایشگر ۱۲۰ هرتز و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی رونمایی شد 1403/01/22

گوشی جدید نوبیا با تمرکز بر بخش دوربین و قیمت مقرون‌به‌صرفه از راه رسید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد image پوکو X6 Neo با دوربین 108 مگاپیکسلی و قیمت 240 دلاری معرفی شد 1402/12/23

پوکو X6 Neo از رفرش ریت 120 هرتزی پشتیبانی می‌کند و به پردازنده دایمنسیتی 6080 مدیاتک مجهز است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 314

بخشی از مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 4 فاش شد image بخشی از مشخصات فنی شیائومی میکس فولد 4 فاش شد 1402/12/23

این گوشی احتمالاً در نمایشگر داخلی چین‌خوردگی کمتری خواهد داشت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 293

تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد image تاریخ معرفی رسمی گوشی پوکو X۶ نئو مشخص شد 1402/12/20

گوشی جدید پوکو شاید همان ردمی نوت ۱۳R پرو باشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 72

اپلیکیشن اینستاگرام از نظر میزان دانلود، تیک‌تاک را پشت‌سر گذاشت image اپلیکیشن اینستاگرام از نظر میزان دانلود، تیک‌تاک را پشت‌سر گذاشت 1402/12/19

در بین سال‌های 2018 تا 2022، رتبه اول در اختیار تیک‌تاک بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67