خدمات سایت


متن کامل خبر

راهنمای گام به گام پیش فروش نات کوین (Notcoin) در سایت Getgems

اخیرا امکان پیش فروش Notcoin از طریق بازار پیش از عرضه فراهم شده است. در ادامه با راهنمای گام به گام پیش فروش نات کوین همراه باشید.
1402/12/21 10:29:43 ق.ظ

از روزی که بازی پیام رسان محبوب تلگرام به گوشی‌های همراه کاربران فعال رسید تا به امروز، فراز و نشیب‌های زیادی پشت سر گذاشته شده است. عده‌ای معتقد بودند که نات کوین صرفا یک سرگرمی در بستر تلگرام است و قرار نیست سودی از قِبَل آن به پلیرها برسد و برخی دیگر اعتقاد داشتند این بازی در آینده تبدیل به یک ارز دیجیتال معتبر خواهد شد.


راهنمای گام به گام پیش فروش نات کوین

همه چیز داشت آرام دنبال می‌شد تا اینکه در اخبار ارزهای دیجیتال گجت نیوز خواندیم که نات کوین با ارزش شده و هر یک میلیون آن نزدیک به ۵ دلار قیمت دارد. پس از آن خالق و توسعه دهنده این بازی اعلام کرد که کاربران می‌توانند تعداد نات کوین‌هایشان را در بازار پیش از عرضه، پیش فروش کنند.

هم اکنون کوپن‌های بازار پیش از عرضه این بازی راه اندازی شده و توکن‌های غیرمثلی یا همان ان اف تی‌هایی هستند که در بلاک چین رمزارز تون قرار دارند. پلیرهایی که بیش از ده میلیون نات کوین دارند، می‌توانند قبل از عرضه رسمی آن و تبدیل شدنش به ایردراپ در آینده، توکن‌های خود را معامله کنند.

اگر جزو آن دسته از کاربرانی هستید که با بازار ارزهای دیجیتال و علی الخصوص بازار Pre-Market آشنایی ندارید، باید توجه داشته باشید که انجام مراحل معامله توکن‌ها دشوار و پیچیده است. بهتر است چنین کاربرانی تا عرضه رسمی نات کوین در بازار اصلی که تا فروردین ماه صورت خواهد گرفت صبر کنند و سپس توکن‌های خود را بفروشند.

به عنوان یک ایرانی باید در نظر داشته باشید که تحریم هستیم و در چنین وضعیتی استفاده از کیف پول‌های تلگرام توصیه نمی‌شود. بهترین گزینه برای کاربران کشورمان، نرم افزارهای کیف پول مستقل نظیر Tonkeeper است.



راهنمای گام به گام تا پیش فروش Notcoin


برای اینکه بتوانید نات کوین‌های خود را در بازار پیش از عرضه بفروشید، باید مراحل زیر را گام به گام دنبال کنید:

۱. نصب کیف پول تون کوین: در اصل باید از کیف پول خود تلگرام به منظور پیش فروش نات کوین‌ها استفاده کنید اما از آنجایی که کشورمان تحریم است، می‌توانید از جایگزین‌هایی نظیر Tonkeeper و Tonhub بهره ببرید.

۲. خرید مقداری تون کوین برای پرداخت کارمزدها: طبق آن چیزی که می‌دانیم، برای پرداخت تمامی کارمزدها در بازار پیش از عرضه بهتر است حداقل ۲ تون کوین که معادل ۶ دلار آمریکا است داشته باشید. خرید تون کوین از صرافی‌های داخلی و خارجی امکان پذیر است و باید در کیف پولی که گفتیم موجود باشد.

۳. حداقل توکن برای پیش فروش، ۱۰ میلیون نات کوین است.

4. انتخاب گزینه Trade از داخل بازی نات کوین: وارد بازی شوید و گزینه Trade از منوی پایین پیدا کنید. اگر احتمالا این گزینه برای شما وجود ندارد صبر کنید چرا که تیم توسعه دهنده این بازی اعلام کرده تا دو روز آینده برای تمامی کاربران فعال خواهد شد.

۵. نات کوین‌ها در قالب پک‌های ده و صد میلیونی به فروش می‌رسند: در مرحله پنجم می‌بایست انتخاب کنید که پک ده میلیونی می‌خواهید یا صد میلیونی.

۶. به کیف پول تون کوین خود متصل شده و هزینه بلاک چین برای ضرب بسته را بپردازید: این هزینه معادل ۰.۱ دلار است و با انجام آن یک ان اف تی یا کوپن برای مجموع نات کوین‌های خود دریافت خواهید کرد.

7. مرحله فروش در سایت getgems.io فرا رسیده و می‌توانید در صفحه آن نات کوین‌ها را عرضه کنید.

8. پس از ورود به سایت کیف پول تون کوین خود را به سایت متصل و روی دکمه Connect waller کلیک کنید.

9. حالا به صفحه My NFTs رفته و کوپن‌های نایت کوین را برای فروش انتخاب کنید.

10. کلیک روی دکمه Put on Sale و تعیین قیمت: در آخرین مرحله باید روی گزینه مربوطه کلیک کرده و قیمت پیشنهادی خود را تعیین کنید. برای اینکه فرآیند فروش سریعتر انجام شود باید کف قیمت را قرار دهید که با عنوان Floor مشخص شده است.



ماهیت کوپن یا ووچر نات کوین

می‌دانیم که هنوز نات کوین به صورت رسمی وارد بازار نشده و ارزش خاصی ندارد؛ بنابراین برای اینکه بتوانیم توکن‌های فعلی خود را در بازار پیش از عرضه بفروشیم نیاز به ووچر یا کوپن داریم. پلیرهای این بازی تلگرامی می‌توانند پیش از ورود توکن‌ها به بلاک چین تون یا هر بلاک چین دیگری، کوپن‌ها را به طور همتا به همتا صادر و قیمت فروش آنها را در بازار getgems تعیین کنند.

بعد از اینکه توکن Notcoin راه اندازی شد، مالکان این ووچرها یا کوپن‌ها قادرند آنها را با توکن نات کوین مبادله کنند. البته یک راه ساده تر هم وجود دارد که همان انتظار برای ورود رسمی این رمزارز به بازار است. حال ممکن است سوال ایجاد شود که بهای کوپن نات کوین چقدر است؟

گفتیم که تنها کاربرانی قادر به معامله نات کوین‌هایشان در بازار پیش از عرضه هستند که حداقل موجودی آنها ده میلیون باشد. در کنار پک‌های 10 میلیون توکنی، پک 100 میلیون کوینی نیز وجود دارد. متاسفانه هیچ احدی در خصوص قیمت NOT اطلاع ندارد و شاید قیمت آن در زمان عرضه صفر باشد!

تنها مزیت کوپن‌ها این است که کاربران می‌توانند با عرضه آنها در بازار پیش از عرضه و قیمت گذاری احتمالی به آن ارزش دهند. در بازار پیش از عرضه امکان فهرست شدن توکن نات کوین با استفاده از حق امتیاز وجود دارد. با این اوصاف در آینده ۲۰ درصد از درآمدهای ناشی از عرضه کوپن‌ها در قالب ان اف تی به نقدینگی برای عرضه توکن اختصاص می‌یابد.

چطور نات کوین را تبدیل به کوپن کنیم؟

همان‌طور که اشاره کردیم، به منظور فروش نات کوین‌ها در بازار پیش از عرضه، نیاز به تبدیل توکن NOT به کوپن دارید. برای اینکه نات کوین‌های حساب کاربری خود را به کوپن ان اف تی تبدیل کنید باید سری به ربات تلگرامی Notcoin بزنید.

    به ربات نات کوین ورود کرده و گزینه ترید را انتخاب کنید.
    مقدار کوپن‌ها را تعیین کنید.
    کیف پول تون خود را متصل کنید و هزینه بلاک چین را بپردازید.
    کوپن تا چند دقیقه دیگر توی کیف پولتان ظاهر خواهد شد.

توجه داشته باشید که برای دریافت کوپن نات کوین تنها راه ربات تلگرامی است و نیازی به ایجاد یک توکن غیرمثلی از طریق بازار گت جمز نیست. در صورت تأیید صحیح تراکنش، کوپن به حسابتان واریز می‌شود و در صورت بروز هر گونه مشکل، سفارش شما منقضی خواهد شد و موجودی به حسابتان بر می‌گردد.

منبع : گجت نیوز
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • نات کوین,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید image اپل آیدی شما بی‌دلیل قفل شده است؟ تنها نیستید 1403/02/08

برخی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که اپل آیدی آن‌ها به‌طور ناگهانی قفل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6

باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد image باگ عجیب یوتیوب موزیک صدای کاربران آیفون را درآورد 1403/02/05

برخی کاربران نسخه‌ی iOS یوتیوب موزیک با باگ آزاردهنده‌ای در این برنامه مواجه شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد image مجلس سنای آمریکا سرانجام لایحه «ممنوعیت یا فروش تیک تاک» را تصویب کرد 1403/02/05

اکنون «جو بایدن»، رئیس جمهور آمریکا برای قانونی‌شدن لایحه، باید آن را امضا کند و ByteDance یک سال فرصت دارد تا تیک‌تاک را بفروشد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 30

در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت image در آستانه رونمایی آیپد ایر ۲۰۲۴، موجودی مدل فعلی کاهش یافت 1403/02/04

موجودی مدل‌های فعلی آیپد در فروشگاه‌های اپل کاهش یافته است تا جای خود را به مدل‌های جدید بدهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد image مدل آزمایشی بسیار کمیاب GTX 2070 به تصویر کشیده شد 1403/02/03

یکی از نمونه‌های آزمایشی کارت گرافیک GTX 2070 پس از ۶ سال به نمایش درآمد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 47

اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد image اسپیکر عرضه‌نشده اپل در دست بسکتبالیست معروف‌ دیده شد 1403/02/02

ظاهراً اپل در حال احیای یکی از اسپیکرهای نمادین و معروف برند بیتس است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود image نرم‌افزار گوگل چت احتمالاً به اسلک و مایکروسافت تیمز متصل می‌شود 1403/02/02

گوگل چت قرار است با نرم‌افزارهای مایکروسافت تیمز و اسلک ارتباط برقرار کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 27

کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی image کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی 1403/02/01

شرکت تپسی در اولین اقدام خود در سال ۱۴۰۳ از قابلیت جدیدی در مرحله‌ی درخواست خودرو رونمایی کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 31

پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد image پلتفرم جایگزین توییتر، Post News برای همیشه تعطیل خواهد شد 1403/02/01

«پست‎ نیوز» شبکه‌ای اجتماعی است که بدون نمایش هیچ تبلیغاتی، محتوای پولی نشریه‌هایی ازجمله Business Insider و Wired را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 25

پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد image پاول دورف: تلگرام احتمالاً تا یک سال دیگر مرز 1 میلیارد کاربر فعال را پشت‌سر می‌گذارد 1403/01/29

مدیرعامل تلگرام در مصاحبه‌ای اعلام کرد که تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان احتمالاً تا یک سال دیگر از مرز 1 میلیارد می‌گذرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 44