خدمات سایت


متن کامل خبر

بیت‌کوین ۷۰ هزار دلاری شد

بیت‌کوین برای اولین بار طی بیش از پنج هفته از ۷۰ هزار دلار عبور کرد.
1403/03/01 01:44:30 ب.ظ

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، بیت‌کوین برای اولین بار در بیش از پنج هفته به بالای سطح ۷۰ هزار دلار صعود کرد و آخرین باری که بزرگترین ارز دیجیتال جهان بالاتر از این سطح قرار گرفت در ۱۲ آوریل بود.

قیمت بیت‌کوین در ساعت سه و ۵۵ دقیقه بعدازظهر به بالاترین حد خود رسید و در ساعت چهار و ۱۶ دقیقه بعدازظهر تقریبا با قیمت ۶۹هزار و ۸۰۰ دلار معامله شد.

اتریوم، بزرگ‌ترین آلت‌کوین جهان از نظر ارزش بازار، ۱۱.۷ درصد افزایش یافت و در همان زمان به ۳۴۴۰ دلار رسید. سایر آلت‌کوین‌ها شاهد افزایش قیمت روزانه خود تا ۲۰ درصد بودند.


ارزش بازار کریپتوکارنسی با افزایش روزانه ۶.۲۳ درصدی به ۲.۵۴ تریلیون دلار رسید، در حالی که سهم بیت‌کوین از بازار کریپتو که به‌عنوان تسلط شناخته می‌شود، ۵۴.۱ درصد و اتریوم ۱۶.۲ درصد بود.

بیت‌کوین در اول ماه مه برای اولین بار در بیش از ۲ ماه گذشته به زیر سطح ۵۷هزار دلار سقوط کرد و پایین‌ترین سطح خود از ۲۷ فوریه را ثبت کرد.

مدیران خودور ام وی ام(صفحه خبر-میان مطلب)
جدیدترین جهش ارزهای دیجیتال پس از آن اتفاق افتاد که تورم مصرف‌کننده ایالات‌متحده نسبت به ماه قبل کاهش نشان داد و امیدواری سرمایه‌گذاران را تقویت کرد که فدرال رزرو بتواند در سپتامبر سال میلادی کنونی، کاهش نرخ بهره را آغاز کند.

بیزنس نوشت، علاوه بر این، بر اساس گزارش شرکت بازار سرمایه کوین شیرز، صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین، در هفته گذشته شاهد بیش از ۹۴۰ میلیون دلار ورودی بودند که اکنون از ابتدای سال جاری به بیش از ۱۳ میلیارد دلار رسیده است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۶۱ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۸.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۷۴ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۷۷ درصد کاهش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۰.۳۲ میلیارد دلار است که ۱۴۱.۵۳ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۹.۹۳ میلیارد دلار است که ۷.۶۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۱۱۹.۶ میلیارد دلار است که ۹۱.۷۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی (تا ساعت ۸:۰۳ دقیقه به وقت شرقی)

این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.

۱- بیت‌کوین
قیمت: ۷۱ هزار و ۵۰.۶۳ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۵۱ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۶۹ درصد افزایش

۲- اتریوم
قیمت: ۳۶۷۷.۱۲ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱۸.۸۹ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۴.۹۵ درصد افزایش

۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۸دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۵ درصد افزایش

۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۹۸.۵۰ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۸۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۵۶ درصد افزایش

۵- سولانا
قیمت: ۱۸۴.۴۶ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۷۸ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲۴.۸۳ درصد افزایش

۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱درصد کاهش

۷- ریپل
قیمت: ۰.۵۳۶۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۳۳ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۵.۷۵ درصد افزایش

۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۶۲۹ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۷.۷۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۸.۱۸ درصد افزایش

۹ – تون کوین
قیمت: ۶.۶۴ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۱۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۶۰ درصد کاهش

۱۰- کاردانو
قیمت: ۰.۴۹۹۷ دلار

تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۷۶ درصد افزایش

تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۴.۶۸ درصد افزایش
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
کلمات کلیدی :
  • بیت‌کوین,
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




«کریستیانو رونالدو» چهارمین مجموعه NFT خود را با همکاری بایننس عرضه می‌کند image «کریستیانو رونالدو» چهارمین مجموعه NFT خود را با همکاری بایننس عرضه می‌کند 1403/03/07

با وجود شکایت 1 میلیارد دلاری از «کریستیانو رونالدو» به دلیل تبلیغ بایننس، او مجموعه جدید NFTهای خود را با همکاری این صرافی عرضه می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 32

کاربران تلگرام 7 میلیون دلار نات‌کوین به پاول دورف هدیه دادند image کاربران تلگرام 7 میلیون دلار نات‌کوین به پاول دورف هدیه دادند 1403/02/29

دورف می‌گوید نات‌کوین‌های خود را تا زمانی که ارزش آن‌ها به 680 میلیون دلار برسد نگه خواهد داشت و سپس آن‌ها را صرف تلگرام می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 42

حضور ۵ میلیون ایرانی در بازار رمزارزها image حضور ۵ میلیون ایرانی در بازار رمزارزها 1400/02/26

یک کارشناس حوزه رمزارز اظهار داشت: برآوردها حاکی از آن است که تقریبا حدود 5 میلیون نفر از ایران وارد این بازار شده‌اند و کاربر پلت فرم‌های مختلف هستند که البته این ضریب نفوذ بین تهرانی‌ها بیشتر است. به عبارت دیگر به اندازه یک دهم از فعالان بازار سرمایه وارد بازار رمزارزها شده‌اند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 508

افزایش نرخ دلار تا کجا ادامه دارد؟ image افزایش نرخ دلار تا کجا ادامه دارد؟ 1399/03/24

بازار ارز امروز در حالی فعالیت خود را آعاز کرد که هنوز ضربه روز پنجشنبه برای بسیاری از خریداران و فروشندگان، عادی نشده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3946

نشست اضطراری اپل، گوگل و فیسبوک در کاخ سفید در پی شیوع کرونا image نشست اضطراری اپل، گوگل و فیسبوک در کاخ سفید در پی شیوع کرونا 1398/12/21

فیسبوک، اپل و گوگل به همراه دیگر بزرگان صنعت تکنولوژی قرار است امروز به کاخ سفید بروند تا با مقامات رسمی وزارتخانه‌ها مختلف در رابطه با ویروس کرونا صحبت کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1781

تهدید مجدد دونالد ترامپ؛ تعرفه واردات ۲۵ درصدی درانتظار خودروهای اروپایی image تهدید مجدد دونالد ترامپ؛ تعرفه واردات ۲۵ درصدی درانتظار خودروهای اروپایی 1398/11/05

دونالد ترامپ با شروع دور جدید مذاکرات، کشورهای اروپایی را تهدید کرد درصورت نرسیدن به توافق، قانون جدید تعرفه‌ی ۲۵ درصدی واردات خودرو به آمریکا اجرا می شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1556

افراد ثروتمند در سال 2019 را بشناسید image افراد ثروتمند در سال 2019 را بشناسید 1398/09/15

ثروتمندترین افراد جهان در سال 2019 توسط نشریه فوربس معرفی شدند. بر اساس این لیست جف بزوس در صدر قرار دارد و بیل گیتس به پله سوم این لیست سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2950

با اطلاع دادن استخراج غیر قانونی ارزهای دیجیتال، جایزه دریافت کنید! image با اطلاع دادن استخراج غیر قانونی ارزهای دیجیتال، جایزه دریافت کنید! 1398/08/29

سخنگوی صنعت برق با اعلام اینکه خرید و فروش ارزهای دیجیتالی ممنوع است، گفت اگر مردم استخراج غیر قانونی رمزارزها را لو دهند، پاداش خواهند گرفت.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2506

بزرگترین دارندگان بیت کوین چه کسانی اند؟ image بزرگترین دارندگان بیت کوین چه کسانی اند؟ 1398/07/26

بیت کوین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده و با ارزش‌ترین ارز دیجیتالی دنیا محسوب می‌شود. در این مقاله قصد داریم شما را با بزرگ‌ترین دارندگان بیت کوین در جهان آشنا کنیم.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3273

میزان سوددهی بیت کوین در 2019 چقدر بود؟ image میزان سوددهی بیت کوین در 2019 چقدر بود؟ 1398/07/14

بیت کوین برخلاف سهام و اوراق بهادار که قیمتشان بستگی به تصمیمات بانک مرکزی و دولت دارد، مستقل از نهادهای دولتی عمل می کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 1659