خدمات سایت


متن کامل خبر

3بازيكن جديد به تيم ملي فوتبال دعوت شدند

آرشیو
با غيبت نکونام، شجاعي، انصاري‌فرد و نوروزي در ديدار مقابل روسيه سه بازيکن جديد به تيم ملي فوتبال دعوت شدند.
1389/11/17 11:34:23 ب.ظ

خسرو والي زاده مدير رسانه اي تيم ملي عنوان کرد: باشگاه اوساسونا در پي دريافت نامه از فدراسيون فوتبال ايران، از فدراسيون درخواست کرد که به دليل دوري طولاني جواد نکونام و مسعود شجاعي از تمرينات اين باشگاه و برخي آسيب ديدگي ها و اينکه به همين دلايل اين دو بازيکن در دو بازي اخير اوساسونا در فهرست 18 نفره تيم نبوده اند، فدراسيون موافقت کند که نکونام و شجاعي در اين سفر تيم ملي را همراهي نکنند.

وي گفت: در پي اين درخواست، عليرضا منصوريان مربي تيم ملي روز يکشنبه تلفني با نکونام صحبت کرد تا بطور مستقيم درجريان وضعيت او و شجاعي قرار گيرد که نکونام ضمن تاييد موارد فوق از منصوريان خواست که موافقت کند در اين سفر آنها همراه تيم ملي نباشند تا با استراحت و تمرين بيشتر و رفع آسيب ديدگي ها در آينده با شرايط بهتري بتوانند به تيم ملي کمک کنند. منصوريان به دنبال اين مکالمه تلفني با درخواست باشگاه اوساسونا موافقت کرد. همچنين رضا نوروزي و کريم انصاري فرد نيز با آسيب ديدگي هايي مواجه هستند و آن را به اطلاع فدراسيون فوتبال و کادر فني تيم ملي رسانده و از همراهي تيم عذرخواهي کرده اند.

والي زاده تصريح کرد: با توجه به عدم همراهي چهار بازيکن فوق، عليرضا منصوريان با مشورت با اعضاي کادر فني، يکشنبه شب سه بازيکن جديد را به تيم ملي براي اين ديدار دوستانه دعوت کرد. اين سه بازيکن، هادي نوروزي از تيم پرسپوليس، اسماعيل شريفات از استقلال و حسين ماهيني از ذوب آهن هستند که قرار است در اسرع وقت به اردوي تيم ملي بپيوندند.

اعضاي تيم ملي فوتبال ايران پس از آنکه صبح دوشنبه خود را در هتل آکادمي فوتبال به کادر فني معرفي کردند، ساعت 15 يک جلسه تمرين و ساعت 21 تهران را به مقصد ابوظبي ترک خواهند کرد.

ديدار دوستانه تيم هاي ملي فوتبال ايران و روسيه20 بهمن ماه به وقت امارات ساعت 19.30 به وقت ايران در ورزشگاه بن زايد ابوظبي برگزار خواهد شد. تيم کشورمان بامداد پنجشنبه به ايران بازخواهد گشت.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1179

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 778

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2553

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2906

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3004

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4065