خدمات سایت


متن کامل خبر

هانس یورگ بوت: انتظار چنین نتایج ضعیفی را نداشتیم

آرشیو
هانس یورگ بوت دروازه‌بان بایرن مونیخ از نتايج تيمش اظهار نارضايتی كرد .
1389/06/29 03:31:10 ب.ظ

باوارایی ها فصل گذشته 72 بار دروازه حریفانشان را گشودند. این آمار یعنی کمی بیش از دو گل در هر مسابقه اما امسال شرایط برای مونیخی ها بگونه ای متفاوت است. بایرنی های بحران زده در سه بازی اخیرشان در لیگ نتوانسته اند گلزنی کنند. هانس یورگ بوت دروازه بان اول بایرن می گوید با اندکی صبر همه چیز روبراه خواهد شد و بایرن دوباره همان تیم موفق فصل پیش خواهد بود. بایرن مونیخ در حال حاضر با 5 امتیاز در رده نهم جدول رده بندی بوندس لیگا قرار دارد.

*شکست دو بر صفر برابر کایزرسلاترن و دو تساوی بدون گل برابر برمن و کلن. گویا قرار نیست امسال پای مهاجمانتان به گلزنی باز شود؟

کاش می دانستم چه اتفاقی برای ما افتاده. اگر واقع بین باشیم در برابر کلن موقعیت چندانی برای گلزنی نصیب ما نشد. شاید باید قدرتمندتر از این ها بازی کنیم. فصل گذشته نیز در مقطعی دچار این مشکل شده بودیم. اما به خوبی توانستیم این مشکل را حل کنیم هر چند امسال گلزنی برای ما خیلی سخت تر شده.اما من مطمئنم طلسم این گل نزدن ها در بازی بعد شکسته خواهد شد.

*فکر می کنی خستگی ناشی از جام جهانی می تواند روی این ناکامی موثر باشد؟

همیشه آغاز فصل های بعد از مسابقات جام جهانی برای باشگاه هایی که بازیکنان زیادی در تیم های ملی دارند دشوار است. چون این تیمها فرصت چندانی برای آماده سازی پیش از شروع فصل ندارند. ما نیز همین مشکل را داشتیم. درست است که این دلیل اصلی ناکامی ها نیست ولی بدون شکل می تواند خیلی موثر باشد. تیمهای دیگر فرصت به مراتب بیشتری برای هماهنگی و آماده سازی داشته اند.

*با این وجود بدبین ترین ها هم انتظار چنین نتایجی را از شما نداشته اند.

بله. خود ما هم چنین انتظاری نداشتیم اما من مطمئنم بزودی همه چیز تغییر خواهد کرد. ما در بازی بعد سه امتیاز را به هر قیمتی شده به دست خواهیم آورد. همه چیز روبراه می شود فقط کافی است هواداران کمی به ما وقت بدهند.

*از بازی برابر رم برایمان بگو. در آن بازی خیلی باحوصله بازی کردید و توانستید رقیب ایتالیایی را شکست دهید. برعکس بازی با کلن

درست است. باید در برابر کلن هم فشار را تا دقایق پایانی حفظ می کردیم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و چند فرصت گلزنی هم بدست آوردیم دقیقا مثل بازی با رم. اما در نیمه دوم این روند را ادامه ندادیم. باید در 20 دقیقه پایانی فشار بیشتری می آوردیم.

*دو بازی بعد شما برابر ماینتز و هوفنهایم است. هواداران از شما جز پیروزی انتظار دیگری ندارند.

در دو بازی آینده باید به مصاف تیمهایی برویم که جزو آماده ترینهای این فصل هستند. قرار گرفتن در رده های اول و دوم جدول نشان می دهد که آنها تیمهای خوبی هستند. هرچند فصل تازه آغاز شده. اما ما چاره ای جز پیروزی در این بازیها نداریم. اگر می خواهیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم نباید بیش از این امتیاز از دست بدهیم.

منبع : خبرآنلاين
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1189

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 792

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2563

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3175

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3047

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4078

تصویری از فرهاد مجیدی در روز تلخ وداع با پدر image تصویری از فرهاد مجیدی در روز تلخ وداع با پدر 1397/04/30

بازیکن سابق استقلال در سوگ پدر نشسته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3593

رکوردی که با دیدار ایران- مراکش شکسته شد  image رکوردی که با دیدار ایران- مراکش شکسته شد 1397/03/27

ورزش سه نوشت:جدال با مراکش نه تنها یک برد شیرین و سه امتیاز ارزشمند برای ایران به ارمغان داشت بلکه بسیاری از رکوردهای ملی را نیز تغییر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3709