خدمات سایت


متن کامل خبر

كرش موافقت خود را براي حضور در تيم ملي ايران اعلام كرد

آرشیو
سرپرست کميته روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال از موافقت کارلوس کرش براي سرمربيگري در تيم ملي ايران خبر داد.
1389/11/24 02:49:55 ق.ظ

عباس ترابيان سرپرست کميته روابط بين‌الملل فدراسيون فوتبال گفت: کارلوس کرش براي حضور در ايران موافقت خود را اعلام کرده است اما من بابت دو بندي که برايمان خيلي مهم است هنوز با وکيل کرش به توافق کامل نرسيده ام اما به زودي بابت اين موضوع هم تفاهمات حاصل مي شود.

ترابيان همچنين از سه دستياري که کرش به فدراسيون معرفي کرده است، خبر داد و گفت: من اکنون کپي معرفي نامه سه مربي که کرش به عوان دستيار به من معرفي کرده است را مطالعه کردم. قرارداد آنها را تنظيم کرده ام و خوشبختانه آن دو بندي که هنوز با خود کرش براي موافقتش به توافق کامل نرسيده ام را در قرارداد اين سه مربي گنجانده ام.

سرپرست کميته روابط بين الملل فدراسيون ادامه داد: دستيار اول کرش " دن گسپر " است که با کرش در همه سطوح و در همه تيم هايي که موفق بوده از جمله رئال مادريد و منچستر يونايتد بوده است. ايشان هم مربي و هم مربي دروازه بان هاست. وي در نيمکت تيم ملي پرتغال در جام جهاني بوده است و گلر اين تيم در جام جهاني به عنوان دروازه بان سوم جهان شناخته شد. اين دروازه بان فقط يک گل آن هم از تيم اسپانيا دريافت کرد.

ترابيان افزود: نفر بعدي "سيموئز " است. اين مربي پرتغالي است. او هم همه جا با کرش بوده است. موفقيت او بيشتر در تيم هاي پايه است. يک دوره هم سرمربي تيم زير 20 سال پرتغال بوده است.

وی ادامه داد: نفر سوم هم "مايک مک درمود " است. وي بدنساز تيم خواهد بود. اين مربي اهل اسکاتلند است. اين مربيان به محض اينکه ما با کرش قرارداد امضا کنيم به ايران خواهند آمد و کار خود را آغاز مي کنند. اينکه کرش کداميک را براي تيم هاي اميد و جوانان انتخاب مي کند را بعدا اعلام مي کند.

عباس ترابيان در مورد اينکه گفته مي شود کرش از تيم هاي ديگر پيشنهاد دارد، گفت: اگر او مي خواست به هر کدام از اين پيشنهادها جواب مثبت دهد تاکنون اين کار را مي کرد. البته دو تيم باشگاهي در برزيل و تيم هاي عربستان و آنگولا هم او را مي خواستند. بازديد او از ايران و هنرنمايي بازيکنان در بازي با روسيه در قبول پذيرش هدايت تيم ملي خيلي موثر بود.

منبع : فوتبال3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1178

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 776

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2553

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2905

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3002

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3035

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4064