خدمات سایت


متن کامل خبر

نگذاشتند جلالی مربی تیم امید شود ؛ سر کلاسش هم ننشستند!

آرشیو
همه چیز آماده بود تا مجید جلالی سرمربی تیم امید شود اما در طول دو ساعت نشست کمیته فنی هومن افاضلی شد سرمربی تیم ملی امید برای دو بازی و جلالی هم حکمی نگرفت.
1389/11/30 10:52:15 ب.ظ

جلسه صبح شنبه کمیته فنی همان طور که علی کفاشیان از قبل گفته بود این حسن را داشت که تکلیف تیم ملی امید برای بازی نیمه اسفندش برابر قرقیزستان در شروع بازی های انتخابی المپیک لندن مشخص شد. درحالی که تا قبل از نشست همه از انتخاب مجید جلالی سخن می گفتند و فدراسیون هم تقریبا متقاعد شده بود دست به این گزینش بزند ، ناگهان همه چیز عوض شد. اعضا که دور هم نشستند ، فریدون معینی رئیس موقت کمیته تیم های ملی همراه با هومن افاضلی دبیر جلسه که از سوی امیر قلعه نویی و منصور ابراهیم زاده حمایت می شدند توانستند طرحی نو را برای تیم امید به تصویب برسانند. بحث اینگونه آغاز شد که تیم چند هفته ای است دارد با افاضلی تمرین می کند و در این بازه زمانی کمتر از 2 هفته خیلی بهتر است که کسی که تیم را تمرین می داده ، هدایت تیم را در این بازی هم بر عهده داشته باشد تا وجهه مربی موقت تیم برای آینده هم حفظ شود تا اگر او سمتی دیگر در آینده داشت ، با مشکلی روبرو نشود. معینی که پیش از این یکبار در نشستی مشابه توانسته بود تیم ملی نوجوانان ایران را به اکبر محمدی بسپارد و ناکامی آن تیم جنجالی بزرگ را به پا کرد ، این بار هم وقتی حرف هایش با حمایت تعدادی از مربیان لیگی مواجه شد ، توانست از کفاشیان تائید ادامه فعالیت افاضلی در تیم امید را بگیرد. هنوز جلسه به میانه هایش نرسیده بود که یکی از حاضرین در نشست از اتاق بیرون آمد و گفت:« قرار شده افاضلی به عنوان سرمربی تیم امید ، در بازی با قرقیزستان روی نیمکت باشد و همه اعضا هم توافق کرده اند که از او حمایت شود. انتقاد از این انتخاب سبب می شود تیم ملی ضربه بخورد و بازیکنان از مربی شان حرف شنوی نداشته باشند. »

و همه این اتفاقات درحالی داشت می افتاد که مجید جلالی سرمربی تیم فولاد در فاصله ای کمتر از 500 متری با حاضرین در جلسه کمیته فنی به این امید که مربی آینده تیم امید می شود لپ تاپش را آماده کرده بود تا برای حاضرین در نشست دانش افزایی مربیان لیگی برای شان از نقش سرعت در فوتبال سخن بگوید . غافل از این که این بار هم متولیان فوتبال کشور کار با گزینه ای مثل هومن افاضلی را ترجیح داده اند. نشست کمیته فنی که تمام شد ، کفاشیان این خبر را رسما اعلام کرد و گفت در آینده ای نزدیک گزینه بعدی هم انتخاب می شود که یک ایرانی است. کسی که 50 درصد رضایت فدراسیون برای انتخابش حل است و مانده نیمه مربوط به رضایت طرف مقابل که هنوز جواب موافق نداده.

و در این لحظات امیر قلعه نویی ، ابراهیم زاده و علیرضا منصوریان دور هومن افاضلی را گرفته بودند و مدام با شوخی های شان داشتند نشان می دادند همان طور که در کمیته فنی تصمیم گیری شده ، دارند از مربی امید ها حمایتی قاطع می کنند.

کفاشیان دقایقی بعد ، وقتی رودرروی خبرنگار ما ایستاد درباره این انتخاب و حرف های قبلی اش درباره افاضلی ناچار به سخن گفتن شد ، اینگونه حرف زد:« ببینید باید همه کمک کنیم و کاری نکنید که افاضلی تضعیف شود. حالا قرار است او در دو بازی روی نیمکت تیم بنشیند و باید همه حمایتش کنیم.» او در پاسخ به این سئوال که در دوره اش تیم ملی جایی شده برای کارنامه دار شدن مربیان . اینکه ابراهیم زاده ، افشین قطبی و حالا افاضلی سرمربیگری و جهش در کارنامه کاری شان را از تیم های ملی ایران شروع می کنند ، گفت:« به هر حال باید از یک جایی کار را شروع کنند. ابراهیم زاده که بعد از تیم ملی توانست لیاقتش را در ذوب آهن نشان بدهد. قطبی هم به هر حل خوب کار کرد. اکبر محمدی یک استعداد خوب است و افاضلی هم توانمند است و قبلا مربی تیم ملی بوده ...» ماجرا را جمع و جور کرد و مجید جلالی در پاسخ به این سئوال که چه شد که تیم ملی این بار هم به او نرسید ؛ گفت:« کسی چیزی به من نگفت. من اینجا بودم. بی خیال . خیلی مهم نیست. همان اهواز خیلی خوب است. آرامش دارم . دنیا همیشه این طوری نمی ماند.» او داشت آماده می شد تا کنفرانسی برای همکارانش داشته باشد درباره مسی و فوتبال سرعتی بارسلونا که علی منصوریان ، امیر قلعه نویی و منصور ابراهیم زاده آکادمی را ترک کردند و پرویز مظلومی هم تمرین تیمش را بهانه کرد و در کلاس نماند. این همان کاری بود که محمود یاوری هم برای جلسه بعد از ظهر انجام داده بود.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1192

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 799

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2568

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2918

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3019

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3186

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3052

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4081