خدمات سایت


متن کامل خبر

رضازاده:آمدم و دوپینگ را ریشه کن کردم

آرشیو
این طور که خود رضا زاده می گوید او از اینکه 3 نامزد دیگر هم برای پست ریاست این فدراسیون اعلام آمادگی کرده اند خوشحال است.
1389/12/03 10:47:17 ق.ظ

رضا زاده در گفت و گویی که با سایت رسمی فدراسیون وزنه برداری انجام داده بیشتر در مورد اهداف و کارهایی که در این یک سال و چند ماه انجام داده حرف زده.کارهایی که همه آنها تا قبل از ورود رضا زاده فضایی کاملا تاریک داشته و امتا پس از ورود او...خود رضا زاده بیشتر در این مورد توضیح می دهد و می گوید:« زمانی که بنده به عنوان سرپرست فدراسیون انتخاب شدم فضای نسبتا تاریکی بر وزنه برداری سایه افکنده بود و من می دانستم کار کردن در این شرایط سخت و دشوار است. از طرفی معضل دوپینگ باعث ایجاد جو بی اعتمادی در این رشته ورزشی شده بود.از سوی دیگر عدم موفقیت وزنه برداران در عرصه های جهانی خود دستاویزی شده بود برای عده ای از منتقدان که بگویند درهای این فدراسیون را باید بست. اما مگر می شد چشم ها را روی این همه استعداد ناب بست و وزنه برداران مشتاق و علاقه مند را از رسیدن به سکوی جهانی و آسیایی محروم کرد؟ به همین خاطر از همان روز 28 آذر سال 88 که با حکم دکتر سعیدلو به عنوان سرپرست فدراسیون وزنه برداری قبول مسئولیت کردم به چیزی جز انجام خدمت صادقانه در راه اعتلای وزنه برداری فکر نکردم و مطمئن بودم بازگرداندن اعتبار از دست رفته وزنه برداری ایران در عرصه بین المللی دور از دسترس نخواهد بود.»

سرپرست فدراسیون وزنه برداری این را می گوید و ادامه می دهد:«انتقادهای زیادی را در این مدت شنیدم، انتقادهایی که برخی از آنها سازنده بود و برخی دیگر صرفا برای تخریب شخصیت من مطرح شد. در این میان همواره انتقادات دلسوزانه را مورد توجه قرار دادم و در تقابل با انتقادات مغرضانه و توهین ها هیچ گاه در مقام پاسخگویی برنیامدم، چون می دانستم عاقبت کار چیزی جز به حاشیه رفتن وزنه برداری نخواهد بود.»

دارنده مدال طلای دو الپیک سیدنی و آتن، پاکسازی وزنه برداری را شعار و هدف اصلی اش در لباس مدیریت می داند و می گوید: «برای من بیشتر از آنکه رکوردهای وزنه برداران مهم باشد پاک بودن آنها اهمیت دارد و خوشحالم از اینکه در این 14 ماهی که از حضور من در راس فدراسیون می گذرد هیچ ورزشکاری در بدنه تیم های ملی نبود که از مواد نیروزا استفاده کرده باشد. این موضوع وقتی ارزش پیدا می کند که بدانیم سالی که سپری شد یکی پرمشغله ترین سالهای وزنه برداری بود و وزنه برداران ما در مسابقات متعددی از جمله رقابتهای قهرمانی جوانان جهان، المپیک نوجوانان سنگاپور، رقابتهای قهرمانی بزرگسالان جهان و بازیهای آسیایی گوانگجو شرکت کردند و اتفاقا در همه این رقابتها صاحب گردن آویز طلا شدیم. در هر صورت حتی اگر قرار باشد از اعتبارم هزینه کنم، تا روز آخری که در فدراسیون وزنه برداری مسئولیت داشته باشم، با قدرت و جدیت تمام برای پاکسازی و سلامتی این رشته ایستادگی می کنم و از تمام اهالی وزنه برداری و مسئولان ورزش هم می خواهم که در این مسیر دشوار، یاریگر من و همکارنم در فدراسیون وزنه برداری باشند.»

سرپرست فدراسیون وزنه برداری با اشاره به مجمع انتخاباتی این فدراسیون که روز پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، گفت: «همه کسانی که فکر می کردند می توانند به پیشرفت وزنه برداری کمک کنند حق ثبت نام در مجمع انتخاباتی را داشتند و من خوشحالم از اینکه می بینم به غیر از خودم نامزدهای دیگری هم در مجمع روز پنجشنبه حاضر خواهند بود. بدون شک خواست قلبی من و دیگر نامزدها براین است که وزنه برداری همیشه پاک باشد و افتخارآفرین. تلاشی هم که در این مدت از من و همکارانم در فدراسیون و همینطور روسای محترم هیات های وزنه برداری برآمد فقط در راستای تحقق همین اهداف بود.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1194

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 804

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2574

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2921

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3024

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3194

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3058

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4088