خدمات سایت


متن کامل خبر

جزئیات حادثه مسلحانه سنندج

آرشیو
دو روز بعد از وقوع اقدامی مسلحانه در نزدیکی شهر سنندج که منجر به شهادت چهار مامور محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان شد، جزئیات بیشتری از این حادثه دلخراش به دست آمده است.
1389/12/16 01:32:04 ق.ظ

مهر: در سنندج، طی روز گذشته و امروز قرائتهای مختلفی از سوی رسانه های مختلف خبری در سطح استان و کشور از چگونگی شهادت چهار مامور محیط بانی اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان منتشر شده است که خبرگزاری مهر با استناد به صحبت های همکاران و همچنین خانواده های این چهار شهید جزئیات جدید از این حادثه را منتشر می کند.

هر چند که قبلا اعلام شده بود که این جنایت تروریستی و مسلحانه جمعه شب و حدود ساعت ۲۱ شب روی داده اما به توجه به مستندات موجود این حادثه روز جمعه و ساعت حدود ۱۳ ظهر در نزدیکی روستای کانی بوچک چشمه کوچک در پنج الی شش کیلومتری شهر سنندج روی داده است.این چهار محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان همانند روزهای گذشته و از ساعت حدود ۹ صبح جمعه با ماموریت اداری اقدام به گشت و کنترل منطقه نموده بودند که بعد از گذشت ساعتی خروج از محیط زیست به منطقه و اطراف روستای دوشان و چشمه کوچک مراجه می کنند و سپس به وسیله افراد ناشناس مورد حمله مسلحانه قرار گرفته به شهادت می رسند.

بر اساس گفته های نزدیکان، یکی از شهدای این حادثه همان روز جمعه و از طریق پیام کوتاه از طریق تلفن همراهش به همسرش اطلاع می دهد که ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه به منزل باز خواهد گشت که بعد از این پیامک و برغم گذشت چندین ساعت خبری از وی نمی رسد و تماس های تلفنی با وی نیز به نتیجه ای نمی رسد.هر چند که پزشکی قانونی سنندج تاکنون اطلاعاتی را در خصوص کالبدشکافی این چهار شهید منتشر نکرده اما گفته می شود که این حادثه مسلخانه حدود ساعت ۱۳ روز جمعه روی داده در حالی که زمان رسیدن نیروهای پلیس به محل بعد از گذشت چهار ساعت و یا بیشتر از این حادثه بوده است.

به گفته یکی از پرسنل محیط زیست کردستان فردی کوهنورد که از این محل عبور کرده با مشاهده جسد این شهدا نیروی پلیس را در جریان قرار داده و بعد از محیط زیست کردستان و خانواده های این چهار شهید که همگی در سنندج سکونت دارند نیز در جریان امر قرار می گیرند.آنگونه که از گزارش های که در خصوص محل وقوع صحنه تهیه شده، مشخص است که دو نفر از شهدا در کنار هم و دو نفر دیگر در حالی که در حال دور شدن از محل وقوع حادثه بوده اند از پشت سر مورد حمله قرار گرفته و به شهادت رسیده اند و بعد از شهادت نیز ماشین آنها به داخل دره هدایت شده و واژگون شده است که به دلیل خسارت های بسیار زیاد به ماشین مشخص نیست که آیا به وسیله نقلیه نیز تیراندازی شده یا خیر.

همچنین گزارش های تهیه شده از این حادثه نشان می دهد که چهار مامور محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان به وسیله سلاح کلاشینکف به شهادت رسیده اند.نکته مهم حادثه مسلحانه این است که دو نفر از مامورین محیط بان مسلح به سلاح گرم بوده و اسلحه های آنها نیز به سرقت نرفته و در محل وقوع حادثه پیدا شده است.روز جمعه و در جریان اقدامی مسلحانه محمود احمدی نژاد، معمر مرغوبی، کمال حسین پناهی و مسعود علیخانی از پرسنل محیط بانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان کردستان در روستای کانی بوچک چشمه کوچک در نزدیکی شهر سنندج مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته و هر چهار نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های دولتی پیکر چهار شهید محیط بان اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان تشییع و سپس در بهشت محمدی سنندج به خاک سپرده شد.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




test sdf sd fsdf  image test sdf sd fsdf 1401/05/29

tsdf sdf sdf sdf

امتیاز:
تعداد بازدید: 0

فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! image فاجعه‌ای در توییتر، بزرگترین هک تاریخ توییتر رقم خورد! 1399/04/26

دقایقی پیش به شکل مرموزی حساب‌های کاربری توییتر اپل، ایلان ماسک، بیل گیتس، بایننس و... هک شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7557

حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر image حادثه دلخراش در مرکز درمانی «سینا» به روایت تصویر 1399/04/11

مرکز پزشکی سینا واقع در خیابان شریعتی تهران، شامگاه سه‌شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۹ دچار آتش سوزی و انفجار شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 6501

تهران بار دیگر لرزید image تهران بار دیگر لرزید 1399/03/07

لحظاتی قبل زلزله تهران را لرزاند و در نقاطی از شهر این زلزله حس شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 7285

۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز  image ۱۰ نفر شهید و ۲۱ مجروح در حادثه تروریستی اهواز 1397/06/31

معاون سیاسی استانداری خوزستان درباره آخرین وضعیت حادثه تروریستی صبح امروز در رژه نیروهای مسلح در اهواز گفت: تروریست ها 4 نفر بودند که در پی این حادثه 10 نفر شهید شدند و 21 نفر هم مجروح شدند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8340

 طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت image طوفان در البرز جان دو نفر را گرفت 1397/06/28

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس البرز از فوت دو نفر بر اثر طوفان شب سه‌شنبه 27 شهریور در البرز خبر داد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8205

وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران image وقوع اولین قتل مرتبط با بیت کوین در ایران 1397/06/24

مردی که برای فروش ارز مجازی (بیت کوین) به شکنجه گاهی در مشهد کشانده شده بود، برای فرار از چنگ افراد مسلح، دست به جنایت زد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8860

تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج  image تصادف دردناک اتوبوس و تانکر سوخت در سنندج 1397/04/20

تصادف مرگبار تانکر حامل سوخت با یک اتوبوس در سنندج موجب کشته شدن ۱۳تن و زخمی شدن ۹ تن دیگر شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8713

راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت image راننده‌ اوبر مسافرش را به ضرب گلوله کشت 1397/03/12

طی گزارش های اخیر یک راننده‌ اوبر به مسافرش شلیک کرده و او را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 8870

تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم image تایید خبر تجاوز گروهی به دانش‌آموزان تهرانی!/ آموزش‌وپرورش: پیگیر هستیم 1397/03/08

مسئولان آموزش و پرورش منطقه دو شهر تهران ضمن تایید تجاوز گروهی به دانش آموزان یک مدرسه در غرب تهران از مراجع قضایی خواستند نسبت به این پرونده ورود کنند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9230