خدمات سایت


متن کامل خبر

فرهاد مجیدی: این بار هم می خواهم در داربی گل بزنم اما کاش شیث هم بود

آرشیو
فرهاد مجیدی می گوید برای شاد کردن طرفداران استقلال تلاش می کند تا در این داربی هم دوباره گل بزند. او تنها گلزن بازی رفت بود.
1390/01/09 10:22:39 ق.ظ

می گوید قصد دارد باز هم در داربی گل بزند. او حالا بر اساس نظرسنجی یک سایت رسمی بین المللی نه فقط محبوب ترین بازیکن استقلال که محبوب ترین بازیکن دنیاست. حالا حتی اگر تنها طرفداران استقلال به او رای داده باشند تا آرایش 3 برابر لیونل مسی باشد اما فرهاد مجیدی در سال 2010 توانست محبوب ترین یار دنیا لقب بگیرد. او که بازوبند کاپیتانی استقلال را به بازو می بندد و با شماره 7 خود می کوشد تا دل هواداران تیمش را شاد کند. این ها پاراگراف هایی است از یکی از معدود مصاحبه های کاپیتان استقلال ، فرهاد مجیدی که خودش می گوید از رفتن روی جلد مطبوعات فراری شده و فقط به این فکر می کند که دور از جنجال ، سال های پایانی فوتبالش را بگذراند. این شما و این هم گفته های گلزن داربی قبلی که سرنوشت مسابقه را با گل دقیقه 91 خود رقم زد. او که استقلالی ها برایش می خوانند:« وای فرهاد مجیدی...»

استقلالی بودم نه پولکی

خیلی ها یادشان هست ، وقتی امدم به استقلال حجازی ، پرسپولیس پیشنهاد مالی بهتری برایم داشت. آن زمان عابدینی حاضر بود 20 میلیون به من بدهد اما من برای بازی در استقلال 16 میلیون گرفتم. این تفاوت مبلغ در ان سال ها بیشتر به چشم می آمد. راستش این حس را زمانی که از امارات به استقلال برگشتم هم داشتم. خیلی ها می گفتند فرهاد تمام شده و برای پول امده به استقلال . قرارداد سال اولم هم اتفاقا خیلی کم بود اما من می خواستم بیایم و خیلی حرف برای گفتن داشتم. سال اول ، 200 میلیون می گرفتم و امسال هم که فکر می کنم همه می دانند چقدر می گیرم چون باشگاه رقم قراردادم را اعلام کرده است.

فقط می خواهم خودم را ثابت کنم

همیشه دوست دارم که خودم را ثابت کنم. تمام فوتبالم را کوشیدم این طور باشد تا وقتی همه فکر می کنند ، تمام شدم بلند شوم. من خیلی تمرین می کنم و همیشه سعی می کنم تا آماده باشم. هیچ وقت دوست ندارم که فکر کنند کم کاری می کنم. وقتی از امارات برگشتم شاید خیلی ها فکر می کردند مجیدی تمام می شود اما برای اینکه جواب شان را داده باشم تلاشم بیشتر شد و خوشحالم که حرف شان به واقعیت بدل نشده.

رویای بازی کنار ساویسه ویچ

خودم که همیشه از بازی کوتاه مدتم در راپید وین راضی هستم. درسهایی از همان 6 ماه گرفتم که هنوز هم باعث می شود در این سن و سال بتوانم خوب بازی کنم. من در راپید نیم فصل موفقی داشتم و قرار بود قراردادم تمدید شود که این اتفاق به دلیل عدم توافق دو باشگاه نیفتاد. من داشتم در این تیم کنار دژان ساویسه ویچ بازی می کردم. بازیکنی که سال ها ستاره تیم میلان بود. کسی که بازی در کنارش به عنوان زوج حمله برای خیلی ها مثل یک رویاست.

به خاطر فرزاد است که با منصوریان مشکل دارم

با علیرضا منصوریان رابطه ام خوب نیست چون می گویم او در اتفاقاتی که برای فرزاد ما افتاد کم کاری کرد. منصوریان کاپیتان استقلال بود. او بزرگتر بود و می توانست طوری رفتار کند که نگذارد فرزاد را کنار بگذارند. او وظیفه داشت که این کار را بکند. فرزاد اگر ان اتفاق برایش نمی افتاد و نمی رفت به استیل آذین ، فوتبالش هم نابود نمی شد.

برگشتم چون اماراتی ها می گفتند فرهاد تمام شده

می گفتند فرهاد تمام شده و دیگر چیزی برای فوتبال امارات ندارد. این نظری بود که همه باشگاه های اماراتی داشتند ف برای همین بود که من هم جمع کردم و چمدان بستم تا به ایران برگردم. آمدم استقلال چون خودم می دانستم که می توانم و حالا از اینکه توانستم ، خوشحالم.

تلخ ترین گل عمرم ، گل داربی 68 بود

وقتی در داربی 68 گل زدم ، باور نداشتم که ما بازی را می بازیم اما وقتی این اتفاق افتاد و اشک های تماشاگران را دیدم ، با خودم عهد کردم که باید تلافی کنم. صورت های مردمی که در ورزشگاه گریه می کردند ، جلوی چشمانم بود و نمی توانستم این اتفاق را فراموش کنم. خوشحالم که در بازی رفت ، آن باخت را جبران کردیم. راستش واقعا باورم نمی شد مجتبی به آن توپ برسد آن پاس را بدهد اما او با همه فرق دارد. این کار را کرد و توانستیم برنده باشیم. واقعا از این گل و خنده های مردم خیلی شاد بودم.

می خواهم باز هم گل بزنم اما کاش شیث هم بود

این بخش از گفته های فرهاد مجیدی مربوط می شود به نزدیک به 2 ماه قبل در اوایل بهمن 1389 که در حاشیه تمرین استقلال به همکار خوب مان فرهاد اشراقی گفت:« می خواهم در داربی برزگشت هم گل بزنم. گل در داربی و بردن این بازی ارزشش بیشتر از قهرمانی است. راستش تمام تلاشم را برای گل زدن ، می کنم. اما کاش شیث هم بود. حالا شاید خیلی ها به او ایراد بگیرند اما اتفاقا دفاع خوبی است و در زمین ، مهاجمان را خیلی اذیت می کند. اتفاقا گذشتن از او اصلا آسان نیست.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:

نظرات ثبت شده برای این خبر

فاطمه
(1390/02/22)
عالیه

Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1183

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 783

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2557

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2908

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3009

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3166

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3041

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4070