خدمات سایت


متن کامل خبر

تاج: اجازه سوءاستفاده نمي‌دهيم، نام خليج‌فارس جاودانه است

آرشیو
ايب رئيس اول فدراسيون فوتبال گفت: اجازه سوءاستفاده به اماراتي‌ها را نمي‌دهيم و نام خليج فارس هميشه جاودانه است.
1389/07/13 10:36:20 ق.ظ

مهدي تاج در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در خصوص ديدار روز پنجشنبه تيم ايران برابر برزيل و هشدار يحيي‌زاده رئيس كميته تربيت بدني مجلس مبني بر سوءاستفاده اماراتي‌ها تصريح كرد: اين بازي براي ما اهميت بسيار زيادي دارد و فكر مي‌كنم بزرگترين اتفاق فوتبالي است كه رخ مي‌دهد، اما جاودانه بودن نام خليج هميشگي فارس حتي وقتي قهرمان جهان هم شويم از بين نخواهد رفت و معتقدم سربازان تيم ملي در صورت قهرماني جهان هم از تغيير نام خليج‌فارس جلوگيري مي‌كنند.

وي با بيان اينكه خليج فارس هميشه خليج فارس بوده و بايد اينگونه هم بماند اظهار داشت: در تلاش هستيم هيچ اتفاق خاصي در اين خصوص در بازي ايران و برزيل رخ ندهد. ملي‌پوشان ما مانند سربازان ايران هستند و تيم ملي يعني تيم ملت؛ معتقدم هيچ كدام از بازيكنان تيم ملي حاضر نيستند براي قهرماني جهان هم نام خليج فارس ايران تغيير كند.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال در خصوص صحبت‌ يحيي‌زاده مبني بر اينكه اسپانسر بازي ايران و برزيل با آلمان و هلند براي ميزباني به توافق نرسيد تصريح كرد: اين موضوع درست نيست. ضمن اينكه به دنبال اين هستيم تا با دو تيم بزرگ در تهران بازي كنيم و برزيل آخرين بازي نيست.

تاج در مورد خداحافظي باقري از تيم ملي در ديدار برابر برزيل به فارس گفت: با ترابيان، باقري و كفاشيان جلسه‌اي داشتيم. فيلمي از زندگي اين بازيكن در حال تهيه است و اميدواريم دقايقي از اين فيلم مربوط به بازي باقري مقابل برزيل باشد.

وي ادامه داد: براي ساير بازيكنان هم برنامه داريم و معتقدم اين حركت شايسته‌اي است كه بايد براي افتخارآفرينان ايران انجام شود.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به بازي تيم ملي مقابل كويت خاطرنشان كرد: من هم به بازي با كويت انتقاد دارم و معتقدم نبايد پيروزي‌ها را خيلي برجسته كنيم. اين شكست يك تلنگر جدي براي سرمربي و بازيكنان بود.

تاج در مورد شكست تيم ملي جوانان ايران برابر كره‌جنوبي گفت: من، كفاشيان و معيني با علي دوستي به صورت مفصل صحبت كرديم. سرمربي تيم ملي جوانان ايران بسيار خوش‌بين بود كه استراليا را شكست مي‌دهيم.

وي در پايان گفت: بحث اشكال در لباس ملي‌پوشان يك اشتباه بود.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1189

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2562

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4078