خدمات سایت


متن کامل خبر

مظلومي: حريفان سپاهان تكليف قهرمان ليگ را مشخص مي‌كنند

آرشیو
سرمربي تيم فوتبال استقلال پس از تساوي مقابل شاهين گفت: نايب قهرماني دست خودمان است، اما قهرماني استقلال بستگي به عملکرد حريفان سپاهان دارد.
1390/02/08 02:17:01 ب.ظ

پرويز مظلومي پس از تساوي بدون گل استقلال در بوشهر مقابل شاهين اظهار داشت: اول از همه بايد بگويم خوشحال هستم که در جمع دوستانم قرار دارم اما اشاره مي‌کنم که اگر اين کنفرانس در هر شهر ديگري برگزار مي‌شد در آن شرکت نمي‌کردم.

وي در پاسخ به اين سؤال که بازي دو تيم چگونه پيش مي‌رفت، گفت: فکر نمي‌کنم نتيجه بدي گرفته باشيم. در آخرين لحظات مجيدي و ملا محمد را از دست دادم و مقابل اين همه تماشاگر موفق شديم يک امتياز بگيريم.

وي افزود: معتقدم جايگاه شاهين اينجا نيست و آنها نفرات خيلي خوبي دارند و من اميدوارم شاهين به خاطر اين همه تماشاگر پرشور در ليگ برتر بماند. اين بازي پر از هيجان بود، چون ما به دنبال صدر‌نشيني بوديم و شاهين براي نيفتادن از ليگ برتر؛ به همين دليل دو تيم بازي درگيرانه‌اي انجام دادند و فکر مي‌کنم نتيجه تساوي عادلانه بود.

سرمربي استقلال در خصوص اينکه برخلاف ساير مسابقات امروز با 2 هافبک نفوذي تيمش را به ميدان فرستاد، گفت: ما تجربه تلخي در دقايق آخر مسابقات گذشته داشتيم و فکر مي‌کنم تا دقيقه 85 براي سه امتياز جنگيديم. يک امتياز در خانه شاهين بوشهر براي ما خيلي خوب است و اعتراف مي کنم که تيم ما خسته شده بود و در دقايق آخر کارايي خط حمله پايين آمده بود. هر زماني که نياز داشتيم از دو هافبک دفاعي استفاده کرده‌ايم، مثل بازي با راه‌آهن و هر زمان که نياز بود تيم را هجومي به زمين فرستاديم.

يک امتياز در خانه حريف بهتر از باخت است و ما را در جايگاه‌مان تثبيت کرد.

مظلومي در پاسخ به اين سؤال که با اين تساوي هنوز هم براي استقلال شانسي براي قهرماني متصور هستيد يا نه، گفت: دلايل زيادي براي اينکه ما در رده دوم جدول هستيم وجود داشت. در بعضي مسابقات تيم ما اشکال داشت و مسائل ديگري مثل مصدوميت و داوري نيز تأثيرگذار بود. البته هميشه به داوري احترام مي گذاريم و حفظ جايگاه دومي دست خودمان است، ولي به دست آوردن قهرماني توسط حريفان سپاهان مشخص مي‌شود و اگر آنها بتوانند سپاهان را شکست دهند ما هم شانس داريم.

وي در پاسخ به اين سؤال که نقاط ضعف شاهين بوشهر عنوان کرد: آنها از نيمکت خوبي برخوردارند و از ابتداي فصل به دليل بدشانسي روشنگر دروازه‌بان خود را از دست دادند. در بازي رفت هم بازي خوبي انجام دادند و من هميشه بازي‌هاي بوشهر را دنبال مي‌کنم، ولي فکر مي‌کنم ميثاقيان در 4 مسابقه نتايج خوبي کسب کرده است.

خبرنگاری از سرمربي استقلال پرسيد، قرار بود در ابتداي فصل شما سرمربي شاهين شويد و چرا اين اتفاق نيفتاد و مظلومي در پاسخ گفت: من دوست داشتم که هدايت اين تيم را قبول کنم ولي شاهين مشکلات مالي دارد و آقاي کنگاني به من هميشه لطف داشته است. اعتقاد دارم بايد به اين تيم مردمي کمک شود.

همان خبرنگار در ادامه خطاب به مظلومي گفت که اگر مشکلات مالي حل شود به شاهين مي‌آييد و مظلومي در پاسخ با خنده گفت: شايد اگر يک روز همه چيز آماده شود به اين تيم بيايم.

سرمربي استقلال درخصوص بازي هفته آينده تيمش مقابل السد اظهار داشت: فشردگي مسابقات بسيار سخت است و اين مسئله براي هر 4 نماينده ما ايجاد مشکل کرده است. فکر مي‌کنم همه در حال ضربه خوردن از اين برنامه‌ريزي هستند، چون امشب بازي کرديم و فردا صبح بايد به تهران بياييم ضمن آنکه يکشنبه هم بايد به قطر برويم و مقابل تيم حرفه‌اي السد بازي کنيم.

خبرنگاران بوشهري در پايان نشست خبري در خصوص حرکت برهاني و درگيري او با ايوان پتروويچ سؤال کردند که سرمربي تيم استقلال با کنايه خطاب به آنها گفت: منظورتان همان صحنه‌اي است که ميثاقيان اجازه نداد آرش توپ را پرتاب کند؟ اگر ليزر و فحاشي به تيم ما جوانمردانه است که شما هم در خصوص حرکت برهاني صحبت کنيد. ديديد که از ابتداي مسابقه چقدر عليه برهاني فحاشي کردند. اگر آرش برهاني بازيکن حرفه‌اي بود در آن صحنه خود را به زمين مي‌زد تا پتروويچ اخراج شود.

منبع : ورزش 3
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1194

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 804

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2573

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2921

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3024

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3194

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3058

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4088