خدمات سایت


متن کامل خبر

دایی: مربی فصل بعد پرسپولیس را انتخاب کرده‌اند اما به مردم نمی‌گویند

آرشیو
سرمربی پرسپولیس گفت:‌ مسئولان باشگاه مربیان فصل آینده پرسپولیس را هم انتخاب کردند و در آلمان و اسپانیا دنبال کمپ می‌گردند.
1390/02/26 09:01:24 ق.ظ

علی دایی پس از تساوی بدون گل برابر سپاهان اصفهان در نشست خبری باز هم در مورد مسائلی غیر از دیدار امروز حرف‌های فراوانی زد.

وی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: 7، 8 بازیکن اصلی خود را نداشتیم با این حال یک تیم کامل بودیم و توانستیم سپاهان که اکنون بهترین تیم ایران است را متوقف کنیم. بازیکنان، دستورات ما را به خوبی اجرا کردند. نقاط قوت سپاهان را کور کردیم و اگر شانس می‌آوردیم می‌توانستیم برنده شویم.

دایی در مورد اشتباهات داوری در این فصل علیه پرسپولیس گفت: من هنوز در این تیم کار می‌کنم و نمی‌خواهم از روی سکو به تیم نگاه کنم. در پرسپولیس مسائل زیادی داشتیم که به تیم لطمه زد. عدم آرامش من و بازیکنانم یکی از این مسائل بود. باشگاه نتوانست آرامش لازم را به من بدهد. با این حال من همچنان در لیگ و جام حذفی با پرسپولیس حضور دارم و در پایان فصل حرفم را می‌زنم. اکنون به بازی با پیکان فکر می‌کنم و بعد از جام حذفی حرف‌هایم را خواهم زد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه این باشگاه با وجود مشکلات مالی مکان چهارم برازنده‌اش است، عنوان کرد: نمی‌خواستم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم اما کادر فنی 15 تا 20 درصد در نتیجه یک تیم تأثیرگذار است مخصوصا با شرایطی که فوتبال ایران دارد. به عنوان مثال کوچکترین اتفاق را می‌گویم، در آخرین لحظه متوجه شدم نورمحمدی همچنان محروم است و نمی‌تواند برای ما بازی کند آن هم از طریق فلان سایت و فلان روزنامه. من نباید به دنبال این مسائل باشم. باشگاه باید این مسائل را به من اطلاع دهد. شکری نامی که مسئول حقوقی باشگاه است می‌گوید محرومیت دو ماهه نورمحمدی را به 3 جلسه تقلیل داده اما اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس یک برگه صورت‌جلسه کمیته انظباطی امضاء شده را ارائه کردند هرچه خواستند بگویند. تا کی می‌خواهید مردم را گول بزنید؟ من تا حالا رو بازی کردم اما برخی زیر و رو بازی می‌کنند.

دایی افزود: روزنامه منتسب به باشگاه پرسپولیس عکس درگیری آرفی و محمد را منتشر می‌کند، آن هم روزنامه‌ای که باید به تیم آرامش بدهد و هیچ روزنامه و رسانه‌ای نیز آن عکس را ندارد. این روزنامه به جای کم کردن حاشیه برای تیم حاشیه درست می‌کند. خیلی‌ها دوست دارند من بیرون گود بنشینم اما این خیلی‌ها مردم نیستند. مردم، دایی را دایی کردند و من هرگز گذشته‌ام را فراموش نمی‌کنم اینکه از کجا آمده‌ام و اکنون کجا هستم. این لطف خدا بود که شامل حال من شد.

سرمربی پرسپولیس تاکید کرد: مسئولان باشگاه مربیان فصل آینده خود را هم انتخاب کردند و در آلمان و اسپانیا دنبال کمپ می‌گردند. چرا این حرف‌ها را به صراحت به مردم نمی‌زنند؟ چرا به مردم نمی‌گویند که فردی به بازیکنان تیم‌های دیگر تماس می‌گیرد و می‌گوید من بیژن فلانی هستم و شما را برای فصل آینده پرسپولیس می‌خواهم. این اتفاقات حاشیه‌ای در کنار تیم می‌افتد و آقایان عین خیالشان نیست.

وی افزود: روز اول من نگفتم من را به پرسپولیس بیاورید، خودتان من را آوردید. از ساکت مدیرعامل سپاهان بپرسید بعد از جام جهانی از من خواست که به سپاهان بیایم اما من تشکر کردم و گفتم می‌خواهم فعلا از فوتبال دور باشم. اگر کسی با من دعوا دارد، رو دعوا کند. فوتبال در درجه سوم زندگی من است و شرف و وجدان و غیرت برایم مهمتر است که بخواهم آنها را در فوتبال خرج کنم.

دایی خاطرنشان کرد: 9 ماه خانه‌نشین بودم. من چسبیده به فوتبال و پرسپولیس نیستم و به دنبال منافع در پرسپولیس هم نیستم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به خبرنگاری که گفت روزنامه پرسپولیس شما را نقد کرده چرا ناراحت می‌شوید، گفت: همین روزنامه بخش‌های مهمی از حرف‌های من را منتشر نکرد. من در مورد بزرگی حرفی زدم اما آنها را کات کرد. این روزنامه به من و تیمم کمک نمی‌کند. اگر این روزنامه بخشی از خانواده پرسپولیس است چرا باید تیم را به حاشیه بکشاند. من خودم محمد و آرفی را تنبیه می‌کردم. تنبیه به جای خود و تشویق هم به جای خود. چرا مدیران پرسپولیس در بازی‌های مهم آنها در دیدار با سپاهان و ذوب‌آهن به اصفهان نمی‌آیند. آنها بهانه نمایندگان AFC را می‌آورند.

دایی در مورد اینکه آیا وقت آن نرسید که بخاطر نتایج تیم از مردم عذرخواهی کند، گفت:‌ نه وقت آن نرسیده، من با تمام قوا برای تیم کار می‌کنم. امروز پرسپولیس 50 درصد توان خود را نداشت اما قهرمان لیگ را متوقف کرد. پس ما از نظر فنی حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. شاید من هم در تعیین و ترکیب تیم و تعویض‌ها دچار اشتباه شده باشم و هر وقت دچار اشتباه شدم از مردم عذر خواستم اما دنبال این نیستم که به خودم امتیاز بدهم. تمام سعی و تلاشم را برای پرسپولیس کردم. فقط آن بالایی را دارم و گنده‌تر از اینها نیز نمی‌توانند من را زمین بزنند.

وی افزود: بعد از جام جهانی به سایپا رفتم و با 29 هفته کار این تیم را قهرمان کردم. پرسپولیس با آن شرایطش تحویل گرفتم و قهرمان جام حذفی کردم. من گذشته‌ام را فراموش نمی‌کنم از اردبیل آمدم و در دانشگاه شریف درس خواندم و اکنون سرمربی پرسپولیس هستم. من فقط آن بالایی را دارم.

دایی با اشاره به موفقیت سپاهان و ذوب‌آهن گفت: علت موفقیت این دو باشگاه ثبات مدیریت است اینکه این باشگاه‌ها از سوی مدیرانشان حمایت می‌شوند و کادر باشگاه نیز باید با تمام وجود برای باشگاه کار کند. نه آنکه فلان لیدر را به عنوان کارمند در باشگاه استخدام کنند.

دایی در مورد اینکه رابطه‌اش با مدیران سیاسی چگونه است و برخی مدیران سیاسی می‌خواهند او را حذف کنند، گفت: من نه سیاسی هستم و نه به سیاسیون باج می‌دهم. اگر به سیاسیون باج می‌دادم اکنون جایگاهم در بین مردم این نبود. ضمن اینکه باید بگویم تیمی که استادیوم و زمین تمرین ندارد نمی‌تواند یک باشگاه باشد. با یک ساختمان نمی‌توان اسم یک باشگاه را روی یک باشگاه دیگر گذاشت.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1180

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 778

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2554

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2906

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3004

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3037

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4065