خدمات سایت


متن کامل خبر

توفان دوباره انتقاد دایی از سرپرست پرسپولیس/نامحرمم اخراجم کن/ مگر کاشانی مسیح است که مرده زنده کند

آرشیو
علی دایی در نشست خبری قبل از بازی تیمش با پیکان ، فرصتی مناسب داشت تا همه ارکان باشگاه پرسپولیس را به باد انتقاد بگیرد.
1390/02/29 02:04:48 ب.ظ

اگر نامحرمم اخراجم کن

قبل از بازی بدون حضور من با بازیکنان جلسه می گذارند.من درباره این جلسه خیلی صحبت دارم. از من باید درباره مسائل فنی بپرسید.مگر شما مسائل فنی را از بازیکن می‌پرسید؟ اگر فردا تیم هر نتیجه‌ای بگیرد از من نوعی سوال می کنید. کجای دنیا سراغ دارید که باشگاه جلسه بگذارد اما کادر فنی را دعوت نکند؟ اصلا این یک چیز غلط است. مگر سرپرست موقت باشگاه با بازیکنان صحبت نکرده است؟ پس، فردا هم بیاید بعد از بازی جای من صحبت کند. مگر می شود بدون کادر فنی جلسه برگزار کرد. مگر کادر فنی نامحرم است؟ اگر ما نامحرم هستیم چرا ما را کنار نگذاشتید؟ و اگر این طور نیست چرا بدون کادر فنی جلسه برگزار می‌کنید. اگر با بازیکنان صحبت دارید کادر فنی هم باید حضور داشته باشد و صحبت کند. در این جلسه به بازیکنان گفته شد که عکس العمل نشان ندهند. مگر بازیکنان در حمایت از شما یا کس دیگری عکس العمل نشان داده اند؟

اگر نامحرم هستیم حداقل این جرات را داشته باشید که همین الان بگوید علی دایی نباشد. مگر می شود بازیکن من را بدون خودم دعوت کنید. اصلا من این مساله را نمی‌فهمم. اگر نامحرم هستم و به سرپرست تیم زنگ می‌زنی و می‌گویی ساعت یک بیایند پس چرا من را برکنار نمی‌کنی؟ چرا می‌گذاری من کار کنم؟

چرا وقتی آدم های شان در ورزشگاه نیستند من تشویق می شوم؟

چرا وقتی کسی از آدم‌هایی که منتسب به اینهاست در ورزشگاه نیست علی دایی هردقیقه تشویق می‌شود؟ ولی وقتی موضوع به گونه‌ای دیگر است اتفاق‌های دیگری می‌افتد؟ حالا درباره همه این مسائل با سند و مدرک در آینده صحبت خواهم کرد. همانطور که الان مدرک مستند آوردم و از کار روزنامه منتسب به باشگاه خنده‌ام گرفته بود که نامه‌ای را چاپ کرده بود و در زیر آن من را محکوم کرده بود. شما اصلا نامه‌ات اعتبار ندارد. وقتی که رحمان احمدی در بازی اول بازی نکرده شما به چه چیزی اعتراض کرده‌اید؟

ببنید از بعد از عید چه کسانی را سر تمرین فرستاده‌اند که بیاند داد و فریاد کنند؟ من یک سوال دارم. مگر کسانی که به اسم لیدر در باشگاه هستند نباید تابع تصمیمات باشگاه باشند؟ چطور می شود که یک لیدری می آید و بیانیه می خواند؟ همه اینها فیلمشان موجود است و می‌توانم سی‌دی آنها را برایتان بیاورم. اصلا همین الان هم فیلمش در لپ‌تاپم هست. به من ناسزا می گوید و دیگران را تشویق می کند. لیدر باید تابع تصمیمات باشگاه باشد روزی بیانیه می خوانند که دایی باید برود و روز دیگر لیدری که به من گفتند از باشگاه اخراج شده، بیانیه می خواند که دایی باید بماند. من کدام یک از این دو را باید باور کنم؟ بعد می گویند سکوت کرده ایم که باشگاه آرامش داشته باشد. شما سکوت نکرده‌اید بلکه حرف‌هایتان را دیگران می‌زنند و من به همین خاطر ناراحتم.

مگر کاشانی مسیح است که مرا زنده کرده؟

باجناق شما و سردبیر روزنامه تان باید برای چه به من زنگ بزند؟ می‌دانید به من چه گفت؟ خدا شاهد است خنده‌ام می‌گیرد. بعد از بازی در اتوبوس این آقا زنگ زده و بدون سلام و احوالپرسی گفت که اگر تا الان جوابت را نداده‌ایم خیلی بهت احترام گذاشته‌ایم. او یک حرف قشنگ هم به من زد و من در آن مانده‌ام. گفت تو مرده بودی و کاشانی تو را زنده کرد من هم گفتم مگر او عیسی مسیح است که مرا زنده کند.

در 9 ماهی که کار نمی کردم از سپاهان، استیل آذین، راه آهن، مس کرمان و صبای قم پیشنهاد داشتم اما در لیگ کار نکردم. این را می‌توانید از مسوولان این باشگاه‌ها بپرسید. شما ببینید که چه کسانی با من تماس گرفتند که با آنها کار کنم و من گفتم که می خواهم کنار خانواده ام باشم و از آنها عذرخواهی کردم. برای اینکه به رفیقم کمک کنم که فکر می‌کردم رفیقم است! اما در ایام محرم من را قسم داد که بیایم با پرسپولیس کار کنم حالا این می شود زنده کردن من؟ من هیچی نیستم اما به خاطر خیلی چیزها که شما بهتر از من می‌دانید خدا من را این کرده است.

فکر می کنم تاکنون شفاف صحبت کرده‌ام و تمام حقایقی که وجود داشت را گفته‌ام. در این چند روز از روزنامه منتسب به باشگاه محکوم شدم و مسائلی را گفتند که درست نبوده است و آنها را ثابت می‌کنم. متاسفانه آن آرامشی که یک مربی باید از آن برخوردار باشد تا بتواند کارش را انجام بدهد مخصوصا در باشگاه بزرگی مانند پرسپولیس نداشتم. در هر خانواده‌ای مشکلاتی است و تفکرات فرق می‌کند و من فکر می کردم که همه اینها در خانواده حل می‌شود.

دروغ نمی گویم، دیدید که کعبی هم حرفم را تائید کرد

تا روزی که کار کنم یک دروغ از من نمی شنوید گفتم با بازیکنان دیگر تماس می گیرند، مگر دیروز حسین کعبی در خبر ورزشی این موضوع را عنوان نکرد . تک تک کسانی که از طرف آقا بیژن فلانی با آنها تماس گرفته می شود همه هستند. روزی هم که از جلسه ای که در باشگاه بود بیرون آمدم به من تهمت زدند و این تهمت‌ها را ثابت می‌کنم. تا روزی که قراردادم تمام شود کار می‌کنم و پس از آن همه این‌ها باید ثابت شود. اگر نتوانند ثابت کنند با من طرف هستند و خیلی چیزها هست که راجع به آن نمی توانم صحبت کنم.

من تاکنون چیزهای کوچکی را گفته‌ام و در مقابل خیلی چیزها سکوت کرده ام اما دیگر لازم نمی دانم سکوت کنم. کاشانی مصاحبه می کند و می گوید دایی قول جام داده است. آیا من قول جام دادم یا گفتم تمام سعی‌مان را می کنیم تا قهرمان شویم؟ در حال حاضر هم سعی‌مان را می کنیم تا در جام حذفی قهرمان شویم.

با 250 میلیون آمدم پرسپولیس

مبلغ قرار داد من ‌٢٥٠ میلیون بود که اگر بتوانم در جام حذفی تیم را قهرمان کنم و وارد جام باشگاه آسیا کنم قرار داد من به سال دوم نیز ارتقا پیدا می‌کند. با اینکه در فدراسیون قرار داد یک ساله و نیمه ثبت شده بود چنین شرایطی را می گذارم تا دست باشگاه باز باشد تا اگر نتوانستم موفق شوم باشگاه فرد دیگری را بیاورد و با او کار کند. باشگاه هر فرد دیگری که خواست را می‌تواند بیاورد اما متاسفانه صحبت‌های باشگاه با عملش همخوانی ندارد. زمانی که قرارداد من تمام بشود به زور نمی توانم بگویم که باید باشم. اما تا روزی که کار می کنم کارم را درست انجام می‌دهم. نه مجیز کسی را می گویم نه به خاطر کسی فرد دیگری را خراب می‌کنم، من چنین آدمی نیستم. تاکنون اگر صحبتی را انجام نداده بودم به این دلیل بود که فکر می‌کردم حریم خانواده‌ام را نگه می‌دارند و خیلی چیزها را به من انتقال می‌دهند.

هیچ کس جرات تهدید مرا ندارد

دایی در واکنش به اتفاقاتی که در روزهای اخیر افتاده از جمله تهدید مجتبی شریفی و یکی از خبرنگاران صدا و سیما گفت: الان وقت قلدری تمام شده است مگر می شود با قلدری جلوی این و آن ایستاد. بعد از جریانی که لیدر به وجود آورد گفتم چرا باشگاه باید مامن کسانی باشد که عربده کشی می کنند. من گفتم چرا آنها باید به باشگاه بیایند و علیه سرمربی تیم صحبت کنند. همه جای من را می دانند یا سر تمرین هستم یا در مغازه‌هایم، اگر کسی می خواهد با من حرف بزند می تواند به آنجا بیاید. چرا لیدر باید بیاید داخل باشگاه داد و فریاد راه بیاندازد. به آن لیدر هم گفتم اگر مشکلی دارید من از باشگاه خارج می شوم بیرون باشگاه حرفت را بزن.

در اخبار 20:30 بعضی از مسائل مطرح شده که ظاهرا به مذاق برخی‌ها خوش نیامده و خبرنگار این برنامه را تهدید کرده‌‍اند! چرا نهادهای نظارتی پیگیر این موضوع نمی شوند؟ مگر می شود در مملکت ما قاضی کشور، خبرنگار و یک بازیکن را تهدید کنند البته باید بگویم تا به امروز کسی جرات نکرده مرا تهدید کند.

دایی بدون مردم هیچ و پوچ است

ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه شب برای من اس ام اسی آمد که در آن ذکر شده بود در بازی روز جمعه با حضور در ورزشگاه از دایی حمایت کنید. من برای هزارمین و ده هزارمین بار می گویم خودم را مدیون مردم می دانم و بدون آنها دایی هیچ و پوچ است.

من خودم را مدیون هواداران واقعی پرسپولیس می دانم، هوادارانی که همیشه از من حمایت کرده و می کنند. در زندگی ورزشی‌ام فراز و نشیب‌های زیادی داشته‌ام و پیش آمده که سرنوشتم به مو رسیده اما قطع نشده است. نمی دانم درست یا نادرست این اس ام اس ها از طرف چه کسانی ارسال شده اما باز هم تاکید می کنم هر هواداری که می خواهد من موفق باشم بداند که با موفقیت پرسپولیس من هم موفق خواهم بود و از آنها می خواهم در بازی روز جمعه فقط و فقط پرسپولیس را تشویق کنند.

مناظره در حضور مردم

آقای کاشانی می گوید من مسائل را رسانه‌ای نمی کنم، بله او مطالب را به رسانه‌ها نمی گوید در روزنامه باشگاه این مطالب را عنوان می کند. روزنامه پرسپولیس برای کیست؟ مطالب روزهای اخیر این روزنامه را بخوانید و ببینید مصاحبه مرا چطور سانسور کرده‌اند و آن وقت متوجه حرف‌هایم می شوید.مردم قضاوت کنند من راست می گویم یا مسئولان پرسپولیس. حاضرم هر موقعی که آقایان می خواهند بیایند و مقابل مردم حرف بزنیم. آنها حرف‌هایشان را بزنند من هم حرف می زنم مردم قضاوت بکنند که چه کسی درست می گوید.

80 درصد از بازیکنان فهرست دوم من را جذب کردند

آقای کاشانی گفته 80 درصد از بازیکنانی که علی دایی را می خواسته جذب کرده‌ایم او درست می گوید شاید 80 درصد از فهرست دوم بازیکنانی که من می خواستم را جذب کرده است! من در فصل نقل و انتقالات فهرست اول و دوم داشتم اما مسئولان باشگاه 80 درصد از بازیکنان فهرست دوم را جذب کردند. آنها بهتر است بگویند فلان بازیکن 800 میلیون می خواست ما نتوانستیم او را جذب کنیم و بازیکنی دیگر را گرفتیم.

من از درون دروازه تا خط حمله بازیکنانی را می خواستم که مسئولان باشگاه نتوانستند آنها را جذب کنند و متاسفانه امروز مطالبی را عنوان می کنند که مرا مقابل مردم خراب کنند آیا در تیم ما امروز رحمتی بازی می کند آیا عقیلی، سیدجلال، خلعتبری، زنید پور، انصاری فرد و عمادرضا در تیم بازی می کنند؟

من رشته ریاضی خواندم در دانشگاه صنعتی شریف قبول شدم و رشته مهندسی خواندم از ریاضی هم سر در می آورد نمی دانم آقایان 80 درصد را چطور حساب کرده‌اند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 811

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2580

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3029

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3204

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3064

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4093