خدمات سایت


متن کامل خبر

بیانیه تند باشگاه پاس در مورد اتفاقات هفته آخر لیگ برتر/بازی کثیف سیخی چند؟

آرشیو
باشگاه پاس به خاطر اتفاقاتی که در هفته آخر لیگ برتر رخ داد بیانیه‌ای صادر کرده متن کامل آن را در زیر می‌خوانید.
1390/03/01 01:44:35 ق.ظ

بازی های هفته پایانی لیگ برتر دهم سرشار از اتفاقاتی بود که شاید برای برخی آقایان خوشایند باشد اما در مجموعه اگر واقع بینانه نگاه کنیم، فوتبال دیروز سرشار از ناپاکی ها و ناخالصی ها بود. فوتبالی که برخی آقایان برای زنده ماندن هم نوع خود باختند تا پاس را قربانی هدف عاری از جوانمردی خود کنند.

واژه بردن به هر قیمتی برای زنده ماندن مصداق آقایانی است که روز گذشته قداست فوتبال را خدشه دار کردند و اعتبار و هویت انسانی خود را به راحتی به حراج گذاشتند. اینجا چیزی به نام فوتبال، پاکی ها و جوانمردی ها پیدا نمی شود و شرافت و انسانیت نادیده گرفته می شود.

رویارویی تیم های وزارتخانه ای که نیمی از آنها در خطر سقوط بودند، طبیعی است که جریان های پشت پرده نتیجه بازی را رقم می زند. نفت و شاهین، راه آهن و مس و سپاهان و سایپا، همه و همه از مجموعه صنعتی هستند و بسیار مشهود است که به جای ارایه یک فوتبال پاک؛ گل به هم هدیه می دهند!

آقای قلعه نویی، این بود فوتبال پاکی که از آن دم می زدید. تیم دوم خود را به میدان فرستادید که حریف را در لیگ برتر ماندگار کنید. یادتان رفت دو فصل پیش که از آقای جلالی به خاطر ارایه فوتبال جوانمردانه و پاک تشکر کردید اما حالاخود شما پاکی ها فوتبال را با تصمیم غیر اخلاقی آلوده کردید.

این رسم، رسم جوانمردی نیست که شما مدام آنرا برای خود یدک می کشید تا شاید محبوبیت نزد دیگر هواداران فوتبال پیدا کنید.

هویت ها مشخص است و هدف ها روشن. زد و بندهایی که پشت پرده می شود تا مبادا تیمی که با بودجه های کلان یک وزارتخانه دولتی در خطر سقوط است، این چنین شود.

ای کاش این دسته از کسانی که بانی فوتبال ناپاک هستند جرگه ای از ارزش های فوتبالی و جوانمردانه علی دایی سرمربی پرسپولیس در وجودشان بود. روز جمعه 15 هزار هوادار همدانی حاضر در ورزشگاه شهید مفتح یکصدا دایی را به خاطر ارایه یک فوتبال پاک تشویق کردند و در آن سو مربیانی که به هم نوع در حال سقوط خود گل هدیه کردند!

اگر ارزش ماندن در لیگ برتر به هر قیمتی آنقدر مهم و عرف است که فوتبال پاک نادیده گرفته شود، می بایست فاتحه این فوتبال را بخوانیم.

براستی آقایان بازی کثیف سیخی چند است که این چنین به آن چسبیده اید. ما که خریدارش نبوده و نیستیم اما گویا مزه این فوتبال کثیف برای شما خوش طعم بوده که عادت کرده اید اینگونه رفتار کنید.

فوتبال ناپاک به هر حال این بار پاس و هوادارانش را قربانی کرد اما آنچه که در این واقعه تلخ شاهد بودیم یکروز کاملا ناجوانمردانه ای بود که برخی آقایان رقم زدند تا پاس سقوط کند.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 790

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2562

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4075