خدمات سایت


متن کامل خبر

اشجاری: از جامعه فوتبال، هواداران و مسئولان باشگاه عذرخواهي می‌كنم

آرشیو
مدافع تيم فوتبال استيل آذين گفت: اشتباه يك هوادار را با حركتی اشتباه جواب دادم و به خاطر اين اتفاق از جامعه فوتبال، هواداران و مسئولان باشگاه عذرخواهی میكنم.
1389/07/24 02:15:52 ب.ظ

حسن اشجاري درباره ناكامي استيل آذين و اخراجش پس از بي احترامي به يك از هواداران در جريان بازي با سايپا در گفت و گويي با خبرگزاري فارس شركت كرد و به سئوالات پاسخ داد.

فارس: بازي مقابل سايپا را چگونه ديدي؟

براي ما بازي بدي بود. خيلي زود گل خورديم و ذهنيت باخت مقابل سپاهان برايمان تداعي شد و نتوانستيم از زير فشار روحي شكستي دوباره خارج شويم. نتيجه اش هم هماني شد كه ديديد چون در ادامه گل هاي بدي خورديم. ما بازيكنان بزرگي داريم و اين مسئله فشار را روي تيم استيل آذين بيشتر مي كند. در فاصله 3 روز پس از باخت سنگين 5 بر صفر برابر سپاهان مقابل سايپا قرار گرفتيم اما نتوانستيم از زير فشار سنگين آن باخت خارج شويم و نتيجه اش هم شكست سنگين ديگري بود.

فارس: علت شكست هاي اخير استيل آذين چيست؟

واقعا نمي دانم چرا استيل آذين دچار اينگونه مشكلات شده است. باورش براي خود ما هم سخت و دشوار است. جايگاه فعلي ما در جدول بسيار بد است و اميدوارم با لطف خدا و تلاش بيشتر بچه ها از اين شرايط بحراني خارج شويم.

فارس: چرا ستاره هاي استيل آذين نمي توانند به اين تيم كمك كنند؟

بازيكنان مصدوم زيادي داريم كه غيبت شان بسيار تاثيرگذار است. ساير بچه ها تلاش مي كنند تا جاي خالي مهدوي كيا، كريمي و معدنچي را پر كنند اما نمي دانم چرا به در بسته مي خوريم. توپ هاي ما گل نمي شود اما رقبا با هر ضدحمله اي دروازه ما را باز مي كنند. خودمان هم ناراحت و حيرت زده هستيم. در دو بازي 10 گل خورده ايم كه واقعا اين موضوع باور كردني نيست. در 3 بازي ابتدايي ليگ تنها يك گل خورديم كه آنهم روي يك ضربه ناگهاني بود اما در دو بازي 10 بار دروازه مان باز شده است. مصدوميت ها تاثيرگذار بوده اما بدشانسي هم بدجوري گريبان استيل آذين را گرفته است. اين دو شكست سنگين تيم ما را به كما برده و بايد همه تلاش كنيم تا از اين شرايط خارج شويم.

فارس: سايت باشگاه استيل آذين اعلام كرده كه به طور موقت از تيم اخراج شدي!

ابتدا از جامعه فوتبال، هواداران استيل آذين، بينندگان تلويزيوني و همه مسئولان باشگاه بابت اين اتفاق عذرخواهي مي كنم. اصلا كار خوبي نكردم و پشيمان هستم اما اعتراف مي كنم كه شرايط روحي و رواني مناسبي نداشتم و به هيچ وجه روي رفتارم و حتي بازي ام كنترل نداشتم. صبح روز بازي خبر بسيار بدي شنيدم كه باعث شد كاملا عصبي و به هم ريخته وارد زمين شوم و يكي از بدترين بازي هايم را هم به نمايش گذاشتم.

در حين بازي چه اتفاقي افتاد؟

متاسفانه در طول بازي يكي از تماشاچيان مدام و بدون وقفه به من فحاشي مي كرد و به خودم و خانواده ام حرف هاي ركيك مي زد. سعي كردم خودم را به نشنيدن بزنم و اين الفاظ ناشايست را تحمل كردم. با خودم گفتم در نيمه دوم جايمان عوض مي شود و از اين فحاشي ها خلاص مي شوم. آن تماشاچي 45 دقيقه به من و خانواده ام بي حرمتي كرد. در نيمه دوم متاسفانه با تعويض زمين آن شخص هم جايش را عوض كرد و هر بار كه براي پرتاب اوت يا نفوذ كمي جلو مي آمدم كار زشت خود را تكرار مي كرد. متاسفانه من هم تحت فشار بد روحي رواني بودم و جوابي دادم كه نه شايسته خودم بود و نه باشگاه، هواداران و جامعه فوتبال. از اتفاقي كه افتاده بسيار پشيمانم و كميته انضباطي باشگاه هر حكمي كه بدهد با جان و دل مي پذيرم، چراكه به خوبي مي دانم اين كار شايسته يك ورزشكار نيست و من بايد بتوانم تحت هر شرايطي خودم را كنترل كنم.

فارس: بازيكن كوچك و كم سابقه اي نيستي و خوب مي داني كه نمي شود جلوي تماشاگران را گرفت و اين بازيكنان هستند كه بايد خود را كنترل كنند.

حرف شما را قبول دارم و به هيچ وجه نمي خواهم خودم را توجيه كنم. خودم مي دانم كه كارم بسيار اشتباه بوده ولي مطمئن باشيد كه اين اتفاق ديگر در طول دوران بازيگري ام تكرار نخواهدشد. آن شب تا صبح به زشتي كارم فكر كردم و واقعا پشيمانم اما همانطور كه گفتم مشكل ديگري هم داشتم كه باعث شد از كوره در بروم.

فارس: چه مشكلي؟

صبح روز بازي به من خبر دادند كه مادرم دچار حمله قلبي شده و سكته كرده و در بيمارستان بستري است. قبل از بازي مي خواستم با روانشناس تيم صحبت كنم و مشكلم را بگويم و مقابل سايپا به ميدان نروم اما بعدا فكر كردم چون استيل آذين مصدوم زياد دارد مهره اي ندارد تا جايگزين من كند. سپس تصميم گرفتم اول به خاطر مادرم و بعد به خاطر هدايتي و مهريزي كه دلسوزانه براي تيم زحمت مي كشند به ميدان بروم و به وظيفه ام عمل كنم. واقعا شرايطم حاد بود. آن تماشاگر هم مدام به من و خانواده ام فحاشي مي كرد. وقتي كه در بين فحاشي هايش اسم مادرم را برد ديگر كنترلم را از دست دادم و از خود بي خود شدم و كار اشتباه آن شخص را با اشتباه ديگري پاسخ دادم. همين جا جا دارد كه دوباره از همه عذرخواهي كنم و قول مي دهم كه در طول دوران ورزشي ام اين اتفاق تكرار نشود.

فارس: و صحبت پاياني؟

مي دانم كه اشتباه بزرگي مرتكب شدم. هر حكمي هم كه كميته انضباطي باشگاه صادر كند مي پذيرم اما از مديران باشگاه خواهش مي كنم من را ببخشند و اجازه بدهند بر سر تمرينات تيم حاضر شوم. من هيچوقت بازيكن بداخلاقي نبودم و از مسئولان باشگاه مي خواهم كه با رافت و گذشت با اين اشتباه من برخورد كنند. قول مي دهم كه به يكي از بااخلاق ترين بازيكنان فوتبال ايران تبديل شوم و ديگر مسائل بيرون زمين را به داخل زمين نكشانم.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد image وقتی ورزش می‌کنیم، زمان کندتر از واقعیت می‌گذرد 1403/02/29

ساعت‌ها به روال همیشگی، مشغول انجام وظیفه‌ی خودشان هستند. اما مطالعه‌ی جدیدی می‌گوید وقتی ورزش می‌کنیم، زمان در تصورات ما کمی از ساعت واقعی جلوتر است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 9

واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1199

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 812

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2581

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2925

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3030

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3206

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3066