خدمات سایت


متن کامل خبر

قلعه‌نویی: اگر مقابل سایپا با بازیکنان اصلی بازی می‌کردیم فوتبال ایران ضرر می‌کرد

آرشیو
سرمربی تیم فوتبال سپاهان :امیدوارم سپاهان به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد
1390/03/03 01:41:36 ب.ظ

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه چه قلعه نویی باشد چه نباشد امیدوارم سپاهان به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد گفت: «آرزو می‌کنم امسال شاهد فینال تمام ایرانی در لیگ قهرمانان باشیم.»

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از پیروزی تیمش برابر بنیادکار ازبکستان و صعود به جمع 8 تیم برتر آسیا گفت: «ابتدا باید در گذشت ناصر حجازی که یکی از اسطوره های فوتبال بود را تسلیت بگویم و امیدوارم خداوند روحش را شاد کنم. من ششم ماه در تیم استقلال و شش ماه به عنوان دستیار در همین تیم با وی کار کردم. حجازی صداقت کاری داشت گرچه اختلاف نظر فنی با هم داشتیم اما حجازی یکی از اسطوره های فوتبال بود وقتی در نشست خبری، خبر درگذشتش را شنیدم شوکه شدم چون چند روز قبل به دیدارش رفته بودم و حالش خوب بود.»

سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه به خاطر تمرین سپاهان نمی تواند در مراسم تشییع حجازی شرکت کند، افزود: «من هم نظر اصغر شرفی را دارم شاید از لحاظ فیزیکی دیگر ناصر حجازی در جمع ما نباشد اما یاد و خاطره و زحماتی که برای تیم ملی و استقلال کشیده هیچ وقت از خاطره ها از یاد نمی رود.»

وی در مورد مسابقه تیمش با بنیاد کار تاکید کرد: «من بازیکنان تیمم را ستایش می کنم که در یک روز بسیار سخت توانستند بنیادکار که یکی از تیم های خوب آسیاست و فوتبال حرفه ای و فیزیکی را به نحو احسن انجام می دهد را شکست دهند. ما با آنالیز کامل این تیم مکان هایی را که تله گذاری می کردند شناسایی و در نقاط چپ و خصوصا راست دفاع شرایطی را فراهم کردیم که آنها نتوانند عملکرد مناسبی داشته باشند. ما به سید جلال گفتیم بماند و فضا را برای شماره 9 این تیم بستیم. همچنین با پرس شماره 7 باعث شدیم قدرت تاکتیکی آنها از بین برود.»

سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه از تاریخ 89.12.4 تا 90.3.3 تیمش در 19 مسابقه داخلی و خارجی شرکت کرده گفت: «آقایانی که از من ایراد می گیرند این تعداد بازی در این مدت را نگاه کنند ضمن اینکه ما 24 پرواز هم داشتیم و وقتی ما را تیم میلیاردی می دانند و می گویند چرا 4 بازیکن تان را بیرون گذاشتید به این بازی نگاه کنند که بازیکنان ما 40 دقیقه مردانه بازی را با یک بازیکن کمتر ادامه دادند ما اگر سایپا را می بردیم و نفرات تیمم از لحاظ بدنی تخلیه می شدند در این بازی ضرر می کردیم.»

وی ادامه داد: «آیا فوتبال ایران الان مدیون سپاهان نیست. من امیدوارم فردا ذوب آهن هم پیروز شود اما اگر می باختیم فوتبال ایران ضرر نمی کرد؟ ما در دیدار الجزیره که در اندیشه سرگروهی بودیم به محرم استراحت دادیم و در بازی با سایپا هم سیاست گذاری ما استراحت به بازیکنان برای موفقیت در این دیدار ملی بود.»

سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه تیمش برابر بنیادکار بازی بسیار با کیفیتی را ارائه داد و آنها به غیر گلی که به ثمر رساندند موقعیت مهم دیگری ایجاد نکردند تاکید کرد: «امیدوارم سال آینده چه قلعه نویی باشد و چه نباشد سپاهان فینالیست شود زیرا مردم اصفهان و ایران مستحق چنین افتخاراتی هستند. از صمیم قلب دعا می کنم که ذوب آهن در بازی با النصر پیروز شود و طبق قوانین در مرحله یک چهارم هم ما دو تیم با هم بازی نمی کنیم که این شانس خوبی برای فوتبال ایران است. در مجموع آرزو می کنم امسال فینالی تمام ایرانی را در لیگ قهرمانان آسیا شاهد باشیم.»

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1180

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 779

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2554

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2906

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3004

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3161

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3037

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4065