خدمات سایت


متن کامل خبر

ناکامی استقلالی ها در تحقق آخرین خواست زنده یاد حجازی/ ملوان فینالیست جام حذفی شد

آرشیو
در اولین بازی نیمه‌نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی،‌ تیم فوتبال ملوان با پیروزی دو بر یک تیم استقلال به فینال این رقابت‌ها راه یافت.
1390/03/12 11:56:25 ق.ظ

گل‌های تیم ملوان در این بازی که عصر امروز (پنج‌شنبه) در ساعت 17 در ورزشگاه تختی انزلی برگزار شد را هادی تامینی در دقیقه 8 و مهرداد اولادی در دقیقه 52 به ثمر رساند. تک‌گل استقلال را فرهاد مجیدی در دقیقه 75 به ثمر رساند.

در این مسابقه که در حضور هزاران نفر تماشاچی با قضاوت آن را یدالله شهبازی برگزار می‌شد ملوان از دقیقه 60 با اخراج هادی تامینی 10نفره بازی را دنبال کرد. همچنین فرهاد پورغلامی سرمربی ملوان هم در اواسط نیمه دوم به دلیل اعتراضی که نسبت به خطای دروازه‌بان استقلال روی پژمان نوری داشت و معتقد بود داور باید پنالتی اعلام کند، از کنار زمین اخراج شد.

استقلالی‌ها در این دیدار با ترکیب طالب‌لو، امیرآبادی، منتظری، صادقی، شکوری، آشوبی، جباری، مبعلی،هوار ملا محمد،برهانی و مجیدی با پیراهن و شورت مشکی (بخاطر درگذشت ناصر حجازی) وارد میدان شدند.

گزارش بازی در نیمه اول:

تیم میزبان که در این دیدار پس از 1012 روز برای کسب پیروزی دوباره برابر آبی پوشان پایتخت به میدان آمده بودند با شروع نمایشی هجومی توانستند در دقیقه 8 توسط هادی تامینی به نخستین گل خود برسند. در ادامه بازیکنان استقلال که از ابتدا شوکه شده بودند با تمام قدرت برنامه ای هجومی خود را آغاز کردند. استقلالی های سیاه پوش در ادامه با فضا سازی هوار ملا محمد به موقعیت هایی رسیدند که با دفاع تیم میزبان مواجه شدند.در دقیقه 15 مسابقه حساسترین موقعیت استقلالی ها به صورت کاملا اتفاقی پیش آمد. برخورد توپ با دیرک افقی تیم ملوان باعث شد تا بازیکنان استقلال به نشانه گذشتن توپ از خط دروازه به داور مسابقه اعتراض کنند که البته نتیجه ای نداشت.

مسابقه بدون هیجان خاصی و در بیشتر مواقع در میانه میدان ادامه پیدا می کرد. حرکت بازیکن ملوان از سمت چپ میدان موقعیت مناسبی برای تیم میزبان به وجود آورد که توپ به وسیله طالب‌لو به کرنر رفت. بازی در دقیقه بیست خود بود که کرنر تیم ملوان نیز موقعیتی خطرناک به وجود آورد که دوباره با درخشش دروازه بان آبی پوشان دفع شد. بیست و پنج دقیقه از این مسابقه آرام با نتیجه یک بر صفر به سود ملوان بندر انزلی گذشته بود و شاگردان مظلومی برای جبران عقب ماندگی خود به آب و آتش می زدند اما همچنان با دفاع والبته شانس خوب ملوانی ها روبه رو می شدند. در دقیقه 28 ضربه آزاد برای آبی پوشان بدست آمد که به وسیله ایمان مبعلی از دست رفت.

در دقیقه 30 مسابقه کادر فنی استقلال به نشانه اعتراض به داوری تا کنار زمین آمدند که به وسیله منصور پورحیدری به نیمکت تیم بازگردانده شدند.تراب‌پور بیش از همه اعتراض می‌کرد. هردو تیم بدون برنامه مشخصی به کار خود ادامه دادند تا زننده تنها گل بازی نخستین بازیکنی باشد که به دلیل خطا با کارت زرد داور روبه رو شود.

در دقیقه 35 مسایقه تیم ملوان در آستانه رسیدن به گل دوم قرار گرفت که با درخشش طالب‌لو ناکام ماندند. فرهاد پورغلامی که برای احترام به ناصر حجازی با بازوبند مشکی در کنار زمین قرار داشت نکات خود را به بازیکنانش گوشزد می کرد. دقیقه 39 مسابقه فرصت مناسبی برای تیم مهمان بدست آمد که دوباره با بی دقتی مهاجم استقلال از دست رفت. تنها چهار دقیقه به پایان نیمه نخست باقی مانده بود خطای امیرآبادی یک کارت زرد را برای او در پی داشت. در ادامه ملوانی ها موقعیت مناسب دیگری بدست آوردند که از دست رفت. سرانجام این مسابقه در پایان نیمه اول پس از دو دقیقه وقت اضافه تمام شد.

گزارش بازی در نیمه دوم:

در نیمه دوم این مسابقه بازیکنان استقلال با برنامه های هجومی خود وارد میدان شدند و از ابتدای مسابقه توپ و میدان را در اختیار گرفتند. اما پورغلامی با انتقال نکته های خود به بازیکنانش توانست شرایط بازی را یکسان کند. در دقیقه 52 بازی تیم ملوان در یک ضد حمله توانست به وسیله مهرداد اولادی دومین گل خود را در دقیقه 52 وارد دروازه استقلال کند. ملوانی ها با اینکه دو گل از حریف خود پیش بودند عقب نکشیدند و همچنان به حمله های خود ادامه می دادند.

مظلومی که از عملکرد بازیکنانش راضی نبود در کناش بهتاش فریبا به دنبال راه حلی برای خارج شدن از این بحران بود. پنج دقیقه پس از گل تیم ملوان آرش برهانی فرصت گلزنی مناسبی بدست آورد که همانند نیمه نخست آن را نیز از دست داد.

در دقیقه 60 مسابقه هادی تامینی زننده گل اول بازی بر روی بازیکن استقلال خطا کرد تا محمود فکری در کنار زمین به داور مسابقه اعتراض کند. هادی تامینی در پی همین خطا دومین کارت زرد خود را از داور مسابقه گرفت و از بازی اخراج شد. تامینی و نوری به این تصمیم داور اعتراض کردند که نتیجه ای در پی نداشت.

در دقیقه 63 آلن باسیچ برای ملوان به میدان آمد تا در دفاع بتواند به همتیمی های خود کمک کند. عملکرد پر اشتباه استقلالی ها ادامه داشت تا کادر فنی این تیم اسماعیل شریفات را به جای هادی شکوری به میدان آورد تا خط حمله خود را تقویت کنند.

چهارمین کارت زرد را محمد نزهتی از ملوان گرفت وپس از او نیز هوار ملا محمد با کارت زرد داور مواجه شد.در دقیقه 68 مسابقه پژمان نوری تعادش را در محوطه جریمه استقلال از دست داد که داور بازی اعتقادی به خطا نداشت و همین تصمیم باعث شد تا این بازیکن به شدت به داور مسابقه اعتراض کند.

کادر فنی استقلال بر روی نیمکت به فکر چاره ای بودند تا دو گل خورده را جبران و تنها جام باقی مانده را نیز از دست ندهند.

استقلالی ها که به نظر می رسد به دنبال فینالیست شدن نیستند با بازی کاملا احساسی و بی برنامه به کار خود ادامه می دادند اما در دقیقه 75 این فرهاد مجیدی بود که با جبران یکی از دو گل امید های مظلومی را دوباره زنده کرد.

استقلالی ها با گل فرهاد مجیدی دوباره به بازی برگشتند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند. حلقه محاصره تیم میهمان بیشتر و بیشتر می‌شد. بازیکنان ملوان که در این دقایق سرمربی خود دا نیز در کنار زمین نداشتند فشار بسیار زیادی را بر روی خود حس می کردند. فرهاد پور غلامی به دلیل اعتراض به داور از نیمکت ملوان اخراج شده بود.حمله های استقلالی ها ادامه داشت. در دقیقه 81 مسابقه ضربه سر پژمان منتظری با دیرک دروازه ملوان برخورد کرد تا فشار سیاه پوشان پایتخت بر میزبانش بیشتر شود.

در دقیقه 84 مسابقه خطای فرزاد آشوبی بر روی پژمان نوری کارت زردی برای او به همراه داشت.در همین دقیقه مهرداد اولادی فرصت مناسبی که در اختیار داشت را از دست داد تا بازی تا دقیقه 85 با نتیجه 2 بر 1 به سود ملوان باقی بماند.

مظلومی در 85 محسن یوسفی را به جای آرش برهانی وارد زمین کرد. در دقایق پایانی این مسابقه بازیکنان استقلال سرا پا حمله بودند. در دقیقه 88 استقلالی ها در آستانه رسیدن به گل تساوی خود بودند که پژمان منتظری در این کار ناکام بود.این دومین موقعیت استقلالی ها بود که توسط منتظری از دست رفت.

سرانجام این مسابقه با نتیجه دو بر یک سود تیم میهمان تمام شد تا حسرت قهرمانی جام حذفی در دل آبی‌های پایتخت بماند. ملوان در اولین مسابقه فینال جام حذفی میزبان خواهد بود.

منبع : خبرآنلاین
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1186

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 787

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2560

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2913

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3012

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3170

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3045

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4073