خدمات سایت


متن کامل خبر

5مقصد احتمالی برای آينده امير قلعه​نويی

آرشیو
اگر منصور ابراهيم​زاده ذوب​آهن را ترک کند سبزهای اصفهان را هم می​توان به اين ليست اضافه کرد. و البته احتمال بازگشت امير به سپاهان را هم هنوز نمی​توان صفر در نظر گرفت.
1390/03/17 02:09:45 ق.ظ

با اعلام جدایی امیر قلعه​نویی از سپاهان گمانه​زنی​ها برای آینده این مربی موفق لیگ ایران آغاز شده است. قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر برای انتخاب تیم آینده خود دو پارامتر مهم و اصلی را مد نظر خواهد داشت که طبعا اولین آن​ها مسائل مالی و مبلغ چشمگیر قرارداد و دومین پارامتر هم توانایی باشگاه در جذب بازیکنان بزرگ و شکل دادن یک تیم مدعی خواهد بود.

سایت گل در این مطلب 5باشگاه را به​عنوان مقصد احتمالی قلعه​نویی در لیگ آینده مورد بررسی قرار داده است. با این توضیح که اگر منصور ابراهیم​زاده ذوب​آهن را ترک کند سبزهای اصفهان را هم می​توان به این لیست اضافه کرد. و البته احتمال بازگشت امیر به سپاهان را هم هنوز نمی​توان صفر در نظر گرفت.

1-استقلال تهران؛ احتمال: 25درصد

امیر اگرچه دو فصل اخیر را در اصفهان گذرانده اما همچنان یک استقلالی اصیل به حساب می​آید و طبعا باید این باشگاه را در صدر این لیست قرار داد. هر چند اگر تیم​ها به ترتیب احتمال بسته شدن قرارداد با ژنرال مرتب شوند استقلال صدرنشین لیست نخواهد بود. توجه داشته باشید که امیر بارها اعلام کرده مقصد آینده او استقلال نیست و فتح​الله​زاده هم می​گوید: «اگر امیر هم بیاید ما او را نمی​خواهیم» البته در مورد این دو نفر هیچ حکم قاطعی نمی​توان داد. به​خصوص با توجه به این​که در ماجرای ادعای بزرگ قلعه​نویی در برنامه90 هماهنگی کامل خود را نشان دادند.

2-تراکتورسازی تبریز؛ احتمال: 50درصد

احتمال پیوستن قلعه​نویی به تراکتورسازی از تیم​های دیگر بیشتر است. تیم تبریزی​ طرفداران فراوانی دارد، با توجه به مقام پنجم در سال قبل با چند خرید خوب می​تواند در میان مدعیان قهرمانی قرار بگیرد و از همه این​ها مهم​تر شایعه حضور آجورلو و سرازیر شدن منابع مالی به این باشگاه به شدت بر سر زبان​ها است. تراکتور می​تواند مقصد بعدی ژنرال باشد، چون او ثابت کرده کار کردن در محیط​های شلوغ را خیلی دوست دارد.

3- فولاد خوزستان؛ احتمال: 5درصد

به چند دلیل احتمالش بالا نیست اما غیرممکن هم نخواهد بود. فولاد در این سالها نشان داده حضور در رتبه​های سوم تا هشتم و معرفی استعدادهای جوان به​جای بستن یک تیم پرستاره را ترجیح می​دهد. از سوی دیگر آب و هوای اهواز و دوری این شهراز تهران تمایل قلعه​نویی برای این انتقال را کاهش می​دهد. اما در فوتبال ایران هیچ اتفاقی غیرممکن نیست. باشگاه فولاد بودجه لازم برای استخدام یک ژنرال را دارد.

4-مس کرمان؛ احتمال: 10درصد

احتمال این​که یاران دیرین دوباره به هم برسند هم کم نیست. مس کرمان همان تیمی است که امیر را در روزهای سخت بعد از تیم ملی به استخدام خود درآورد و کمک کرد تا دوباره خود را در بورس قرار دهد. آن مشت گره کرده معروف بعد از بردن استقلال را یادتان هست؟

5-صبای قم؛ احتمال: 3/5درصد!

شاید خنده​دار به نظر برسد اما نزدیکی قم به تهران و سهولت در رفت و آمد گروهان همراه ژنرال(!) این انتقال را محتمل می​کند. البته برای رخ دادن این اتفاق لازم است صبای​ها دیدگاه​های خود را کاملا تغییر داده و بودجه​ای در حد این دیدگاه​ها فراهم آورند. وگرنه برای آن​ها همین گواردیولای وطنی بهترینو به​صرفه​ترین مربی خواهد بود.

و احتمال حضور در بقیه تیم​ها: 6/5درصد

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1194

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 800

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2572

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2918

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3021

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3189

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3056

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4084