خدمات سایت


متن کامل خبر

پیگیری تجاوز گروهی اشرار به زنان در یك مهمانی باغی در اصفهان

آرشیو
بدنبال رخداد مذكور روز گذشته و پس از گذشت زمانی نسبتا طولانی عده ای كثیری از مردم طی تجمعی در مقابل دادگستری این شهرستان تقاضای توضیح كرده و خواستار محاكمه فوری و سریع متهمان شدند ...
1390/03/19 06:44:34 ق.ظ

یك هفته پس از وقوع جنایتی بی سابقه در یكی از باغات خمینی شهر اصفهان و بدنبال دستگیری چند تن از متهمان پرونده ، دكتر غلامرضا انصاری رئیس كل دادگستری استان اصفهان گفت:سكوت دستگاه قضایی نه به دلیل پنهان كردن واقعه ، بلكه صرفا به منظور استفاده از راه كارهای قضایی و ایجاد فرصت برای دستگاه انتظامی جهت شناسایی و كشف محل اختفاء و دستگیری متهمانی بوده كه هویتشان در اختیار ما بوده است و شخصا دنبال كار خواهم بود

به گزارش عبرت نیوز در پی اقدام جنایتكارانه تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار و شناخته شده در یكی از باغات اطراف اصفهان دستگاه قضایی و پلیس بلادرنگ و باسرعت اقدامات ضروری را برای برخورد با جانیان انجام داده و سه نفر از آنها بازداشت شدند .

ماجرا از آنجا شروع شد كه هفته گذشته افراد سابقه دار و شرور از فرصت بوجود آمده توسط چند خانواده بهره جسته و با ورود به ملك خصوصی و باغی در حاشیه شهرستان خمینی شهر اقدام به حبس افراد مذكر حاضر در باغ و همسران چند زن كرده و سپس آنها را مورد تعرض و آزار قرار دادند.

این حادثه كه در ساعات شب بوقوع پیوست در حالی رخ داد كه چند خانواده با اطمینان از امنیت موجود در باغی بیتوته كرده و با رقص و پایكوبی موجب شدند تا توجه چند تن از اراذل و اوباش در منطقه جلب شده و در پی آن نفرات نخست با جمع آوری تنی چند از افراد سابقه دار و شررو نقشه ای شوم را طراحی و با استفاده از فرصت بوجود آمده به باغ وارد شده و با تهدید آقایان حاضر ودرحالی كه خانمها نیز از وضعیت مناسب پوششی برخوردار نبودند ، افراد مذكر و همسران را به داخل اتاقی برده و حبس می كنند و بدنبال این اقدام ، دختران و خانمهای حاضر را به قسمتی در مجاورت باغ منتقل و به آنها تعرض می نمایند .

خوشبختانه یكی از خانمهای اسیر شده با دسترسی به تلفن همراه خود در فرصتی كوتاه موفق به اطلاع رسانی به پلیس شده و بلادرنگ ماموران انتظامی و نیروهای ویژه خود را به سمت محل گسیل و موفق می شوند افراد مذكر را آزاد و همزمان با شناسایی مكان مجاور سایر افراد مونث را نیز از دست رابیندگان رهایی بخشند .

بدنبال رخداد مذكور روز گذشته و پس از گذشت زمانی نسبتا طولانی عده ای كثیری از مردم طی تجمعی در مقابل دادگستری این شهرستان تقاضای توضیح كرده و خواستار محاكمه فوری و سریع متهمان شدند .

گفتنی است همزمان با این واقعه تلخ و تكان دهنده ؛ اقدامات سریع قضایی صورت پذیرفته اما به دلایلی كه ناشی از سكوت مورد نیاز برای دستیگری متهمان بوده در این مورد اطلاع رسانی صورت نپذیرفت.

دكتر غلامرضا انصاری گفت: 12به مردم عزیز اطمینان می دهم كه سكوت و عدم اطلاع رسانی در خصوص متهمان صرفا به منظور رعایت اصول قضایی برای دستگیری متهمان بوده است و ضروری بود تا بدون هرگونه جار و جنجال ، پلیس بتواند محلهای تردد و اختفاء این جنایتكاران را شناسایی و آنها را دستگیر كند . متهم حاضر در این واقعه كاملا برای ما شناخته شده اند و از این تعداد 4 تن در اختیار دستگاه قضایی هستند وبا قرار بازداشت موقت در زندان به سر می برند و از دادستان و مسئولان امنیتی و انتظامی استان خواسته م كه با فوریت سایر افراد را دستگیر و تحویل دهند .

دكتر انصاری خاطرنشان كرد به محض تكمیل پرونده كه با فوریت صورت می پذیرد ، دادگاه كیفری استان كه صلاحیت رسیدگی به این جنایت را دارد خارج از نوبت به جنایت رسیدگی و رای مقتضی را صادر خواهد كرد و هماهنگی لازم صورت پذیرفته با با پیك مخصوص و در شعبه ای ویژه ، حكم صادره در دیوان عای كشور نیز بافوریت مورد رسیدگی قرار گیرد و به امید خدا اینبار اطمینان می دهم كه تلاش كنیم " مجازات جنیاتكاران با فاصله ای اندك از وقوع جرم " انجام پذیرد .

دكتر انصاری از مردم درخواست كرد تا صبر و حوصله همیشگی را در دستور كار قرار داده و در انتظار اخبار دستگیری سایر متهمان و مجازات قاطع همه افراد باشند و اینجانب قول می دهم كه شخصا این مسئله را پیگیری و نتیجه را به اطلاع مردم برسانم

گفته شده در جریان این رخداد تلخ و ناراحت كننده ، خانمی باردار نیز مورد آزار و اذیت جنایتكارن قرار گرفته است.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر به زمین رسید؛ پیدایش شفق قطبی در کشورهای مختلف image قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر به زمین رسید؛ پیدایش شفق قطبی در کشورهای مختلف 1403/02/23

به گفته ادارهٔ ملی اقیانوسی و جوی ایالات متحده آمریکا (NOAA)، این قدرتمندترین طوفان خورشیدی 20 سال گذشته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 33

کشف یک تمدن عظیم ۷ هزار ساله در صربستان image کشف یک تمدن عظیم ۷ هزار ساله در صربستان 1403/02/21

باستان‌شناسان با گزارش یک مرد محلی و خیلی اتفاقی، یک تمدن ٧ هزار ساله را در نقاط دور افتاده صربستان متعلق به عصر نوسنگی کشف کردند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 34

ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 67

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 108

پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند image پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی برخورد می‌کند 1402/12/19

رییس پلیس فتا تهران: بر اساس قانون خرید، فروش و آموزش ساخت مواد محترقه و منفجره در فضای مجازی ممنوع است و پلیس با افراد متخلف قاطعانه برخورد می‌کند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 81

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند image رانندگان تاکسی‌های اینترنتی بیمه می‌شوند 1402/08/28

طبق مصوبه مجلس، ارائه‌دهندگان خدمات حمل و نقل بار و مسافر که از طریق سکوهای مجازی به فعالیت مشغول بوده و بیمه بازنشستگی ندارند، مجاز به بیمه کردن خود نزد سازمان تأمین اجتماعی هستند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 184

امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد image امضای الکترونیکی برای تمام خدمات ثبتی اجباری شد 1402/08/16

با تصویب مجلس، احراز هویت اشخاصی که امضای آن‌ها برای دریافت تمامی خدمات ثبتی لازم است، منوط به اخذ گواهی امضای الکترونیکی می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 160

حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی image حضور مسئولان در رسانه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین مرکز ملی فضای مجازی 1402/01/20

معاون مرکز ملی فضای مجازی می‌گوید این مرکز طرحی برای ضابطه‌مند کردن حضور و فعالیت مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در رسانه‌های اجتماعی تدوین کرده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 359

امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند image امارات از ابتدای 2024 استفاده از کیسه‌های خرید پلاستیکی یک‌بار‌مصرف را ممنوع می‌کند 1401/10/21

امارات از سال آینده قانونی را اجرا می‌کند که خود مقدمه‌ساز قانون بزرگ‌تری برای مقابله با تولید زباله‌های پلاستیکی است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 347

غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل image غیرحضوری شدن مدارس؛ اسماً آنلاین، رسماً تعطیل 1401/09/23

«شاد» کند است، پلتفرم‌های بین‌المللی اختلال دارند، سرعت اینترنت کم شده و دانلود و آپلود کردن زمان‌بر؛ در این شرایط چطور می‌شود کلاس آنلاین برگزار کرد؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 409