خدمات سایت


متن کامل خبر

اقامت در تركيه 80هزار تومان، در شيراز 200هزار تومان!

آرشیو
اين فعال تورهاي داخلي گفت: پروازهاي خارجي بدون هيچ مشكلي و با قيمت‌هاي پايين انجام مي‌شوند و مردم نيز آن‌ها را ترجيح مي‌دهند. چگونه است كه هتل‌هاي كشور‌هاي ديگر با قيمت‌هاي ارزان مي‌توانند امور خود را بگذرانند؟!
1390/03/24 05:07:16 ق.ظ

يك فعال تورهاي داخلي تأكيد كرد: توسعه‌ گردشگري داخلي با اين قيمت‌ها و نابساماني‌ها، يك فاجعه است.

اميرحسين جعفري به‌عنوان مدير بخش ايران‌گردي هلدينگ تخصصي گردشگري ايران با اشاره به افزايش 25 درصدي قيمت هتل‌هاي داخلي، به خبرنگار بخش گردشگري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: اين افزايش نرخ در استان‌هاي فارس، تهران و شمال كشور اتفاق افتاده است. چرا ما كه كار اصلي‌مان توسعه‌ي تورهاي داخلي است، بايد براي سفر به كردستان و كرمانشاه 350هزار تومان بپردازيم. با اين قيمت‌ها، چه كسي در اين تورها شركت مي‌كند.

او ادامه داد: فقط حدود 200هزار تومان از اين 350هزار تومان، براي هتل هزينه و بقيه‌ي آن صرف حمل و نقل و تغذيه مي‌شود. كار كردن در اين شرايط خيلي سخت است.

اين فعال تورهاي داخلي گفت: پروازهاي خارجي بدون هيچ مشكلي و با قيمت‌هاي پايين انجام مي‌شوند و مردم نيز آن‌ها را ترجيح مي‌دهند. چگونه است كه هتل‌هاي كشور‌هاي ديگر با قيمت‌هاي ارزان مي‌توانند امور خود را بگذرانند؟!

جعفري پاسخ به اين پرسش را كه چرا هتل‌هاي ايران با وجود كمبود مسافر و ضريب اشغال پايين هم‌چنان به افزايش نرخ اصرار دارند؟ اظهار كرد: هزينه‌ي هتل‌داري بسيار بالاست، به همين دليل، افزايش نرخ را درخواست مي‌كنند؛ ولي چون تعداد هتل‌ها كم است و مردم در هر شرايطي مجبورند از اين اماكن استفاده كنند، هتل‌داران با اطمينان قيمت‌هاي خود را افزايش مي‌دهند.

او در ادامه به مقايسه‌ي نرخ دو هتل پنج ستاره و در يك سطح، در ايران و تركيه پرداخت و افزود: ميانگين قيمت يك شب اقامت در يك هتل پنج ستاره در شيراز 200هزار تومان است. در حالي كه شما با 80هزار تومان در هتلي در تركيه مي‌توانيد يك شب اقامت كنيد و اتفاقا خدماتي را مانند وعده‌ي غذايي كامل و تفريحات نيز عرضه مي‌كند.

منبع : عصر ایران
به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:

نظرات ثبت شده برای این خبر

شاهین
(1390/03/29)
با سلام. شهر سرعین که یکی از شهرهای توریستی و مهم ایران در استان اردبیل و البته خوش اب و هوا هم هست در اواخر به همت مسئولین و باهوشی توریست و گردشگرها قیمت مسافرخونه ها شبی 100 هزار تومان و الی ماشاالله روز به روز ترقی میکند یکی از فارسی زبونای عزیز که خوشبختانه مایه دار هم بود میگفت به خدا قسم یک شب تو مسافرخونه خابیدیم فقط یک شب مبلغ 200 هزار تومان ناقابل تقدیمشون کردیم متاسفانه نظارت کننده ای هم نیست. بای بای

Captcha




آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط image آخرین وضعیت بازار رمزارزها / بیت‌کوین همچنان در مدار سقوط 1403/02/08

سودآوری استخراج بیت‌کوین پس از هاوینگ چهارم به پایین‌ترین میزان خود رسیده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 92

بیت کوین رکورد زد image بیت کوین رکورد زد 1403/02/04

صندوق قابل معامله در بورس بیت‌کوین بلک راک در آستانه شکستن نقطه عطف بزرگ پس از جریان ورودی ۶۹ روزه قرار گرفته است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 54

سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم image سقوط سنگین ارزش بیت کوین و اتریوم 1403/01/25

ارزش اتریوم حدود ۱۰ درصد و بیت‌کوین تقریبا پنج درصد سقوط کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 64

خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند image خلافکاران عاشق این ارز دیجیتال هستند 1403/01/22

کارشناسان بازارهای مالی همیشه نسبت به احتمال سوءاستفاده خلافکاران از انواع ارز دیجیتال هشدار داده بودند و حالا به‌نظر می‌رسد این نگرانی به واقعیت بدل شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 69

زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد image زمان حذف دسته چک‌های کاغذی مشخص شد 1403/01/20

معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی از صدور ۲۳۰ هزار فقره چک الکترونیکی توسط مشتریان بانک‌ها خبر داد و گفت: برنامه بانک مرکزی تسهیل دسترسی آحاد جامعه به تسهیلات خرد است و این نیازمند نظام اعتبارسنجی است تا افراد بتوانند بدون نیاز به ضامن و... به تسهیلات خرد دسترسی داشته باشند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 79

ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد image ثبت درخواست کارت سوخت در آستانه محدودیت‌های جدید با اختلال مواجه شد 1403/01/20

در حالی که چند روز تا ایجاد محدودیت‌های جدید برای سوخت‌گیری در پمپ بنزین‌ها زمان داریم، ثبت درخواست کارت سوخت با اختلال مواجه شده است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 63

قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد image قیمت ارز دیجیتال ۲۷ اسفند / بیت‌کوین سقوط کرد 1402/12/27

قیمت ارزهای دیجیتال یکی از موضوعات پرطرفدار و در حال تغییر است. شما میتوانید برای اطلاع از قیمت ارز دیجیتال به سایت اقتصاد آنلاین مراجعه کنید.

امتیاز:
تعداد بازدید: 351

ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد image ارزش بازار بیت کوین از نقره بیشتر شد 1402/12/22

ارزش بازار بیت کوین با عبور از قیمت تاریخی 71 هزار دلار، حالا بیشتر از نقره شده و هشتمین دارایی باارزش جهان محسوب می‌شود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 108

شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد image شکست اپل و نتفلیکس در اسکار ۲۰۲۴؛ اوپنهایمر جایزه‌ها را درو کرد 1402/12/21

اپل و نتفلیکس بودجه‌ی سنگینی به فیلم‌های جدیدشان اختصاص دادند اما در مراسم اسکار ۲۰۲۴ عملکرد ناامید‌کننده‌ای داشتند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 99

بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا image بایننس دوباره به دردسر افتاد؛ متهم‌شدن بزرگترین صرافی رمزارز به نقض قوانین آمریکا 1402/12/20

بایننس، بزرگترین صرافی رمزارز دنیا باری دیگر به دردسر افتاده؛ اما Binance دقیقاً به چه جرمی متهم شده و چه پاسخی در دفاع از خود داده است؟

امتیاز:
تعداد بازدید: 92