خدمات سایت


متن کامل خبر

دایی : افکار عمومی را فریب می‌دهند تا به هدفشان برسند

آرشیو
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید مجدد بر اینکه از پذیرش سرمربیگری پرسپولیس انصراف نداده است، گفت: آقایان باز هم برای رسیدن به مقاصد خودشان از مسیر فریب افکار عمومی وارد شدند.
1390/04/02 02:05:50 ب.ظ

علی دایی که از طریق بهمن دهقان نماینده تام الاختیارش با خبرنگار مهر گفتگو می‌کرد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: من کی از پذیرش سرمربیگری پرسپولیس انصراف دادم، من تحت هیچ عنوان انصراف ندادم و آیا بیان مسائل قانونی به منزله انصراف است.

وی افزود: همواره اعلام کردم عاشق خدمت به پرسپولیس بزرگ و هواداران متعصب این تیم هستم اما آقایان بازهم برای رسیدن به مقاصد خودشان از مسیر فریب افکار عمومی وارد شدند، درحالیکه من نه تنها انصراف ندادم بلکه خواهان اجرای قانون شدم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من 3 ماه پیش صحبت‌هایی را بیان کردم که امروز در حال ثابت شدن است. من اگر قبول کردم به باشگاه پرسپولیس برنامه بدهم، فقط به عشق هواداران باشگاه بود و‌ می‌خواستم به نحوی زحمات آنها را جبران کنم.

وی اضافه کرد: پس از اینکه برنامه‌هایم را به خاطر عشق به هواداران باشگاه ارائه کردم، هیچ بهانه‌ دیگری وجود نداشت و با دادن این پیشنهاد که مبلغ قراردادم را به هواداران می‌بخشم و آن را برای بستن تیمی قدرتمند و جذب بازیکنان مطرح برای حضور در مسابقات داخلی و آسیایی به آنها هدیه می‌کنم، نشان دادم حاضرم در سمت سرمربیگری پرسپولیس بمانم.

دایی در پایان با بیان اینکه پس از بازگشت به ایران حرف‌هایش را مطرح می‌کند، گفت: من همیشه عاشق پرسپولیسم و هواداران متعصب تیم باید این مسئله را بدانند که هیچ کسی نمی‌تواند بین من و آنها فاصله بیندازد. بازهم تاکید می‌کنم می‌خواستم با باشگاه پرسپولیس و مدیران آن به شکل قانونی برخورد کنم اما این به معنای انصراف از سرمربیگری پرسپولیس نبوده و نیست.

به این خبر امتیاز بدهید :
برچسب های خبر:
هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است! اولین نفری باشید که نظری را ارسال می کند!
Captcha




واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی  image واکنش تند کاربران ایرانی به تبلیغ صرافی بایننس با تصویر مهدی طارمی 1400/08/15

چند ماه پیش بود که صرافی رمزارز بایننس از اجباری شدن احراز هویت برای کاربران خبر داد که به موجب آن، کاربران ایرانی در استفاده از آن با مشکل مواجه شدند. اما کار به همینجا ختم نشد و...

امتیاز:
تعداد بازدید: 1187

پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد image پلتفرم هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران راه‌اندازی شد 1400/02/12

اولین بستر هوشمند جستجوی مربی ورزشی در ایران با امکان جست‌وجو روی نقشه راه‌اندازی شد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 789

سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد image سامسونگ بزرگترین نمایشگر LED دنیای ورزش را در استادیوم «SoFi» نصب کرد 1399/06/26

سامسونگ رویکردهای جاه طلبانه‌ای را دنبال می‌کند و اینک در حوزه فناوری نمایشگر LED، توانسته اقتدار خود را در قلب استادیوم «SoFi» به نمایش بگذارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2561

بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ image بایدها و نبایدهای ورزش با ماسک؛ به چه نکاتی توجه کنیم؟ 1399/02/10

شاید کمتر کسی تصور می‌کرد ویروس کرونا تا این اندازه زندگی روزانه ما را دستخوش تغییر کند. هم اکنون تعدادی از کشورها در حال لغو قرنطینه هستند و مردم به خیابان‌ها بازمی‌گردند، اما همچنان ماسک به صورت دارند.

امتیاز:
تعداد بازدید: 2914

اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد  image اسپانسر جدید تیم‌ملی ایران مشخص شد 1398/09/25

یکی از بزرگترین شرکت‌های تجاری ایران که در واقع هلدینگی بسیار بزرگ به حساب می‌آید، با فدراسیون فوتبال به توافق رسید و از این پس اسپانسر تیم‌ملی ایران خواهد بود.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3014

ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند  image ورزش‌هایی که بیشترین تاثیر را در کاهش وزن دارند 1398/06/11

انواع ورزش‌ها دارای فوایدی برای سلامتی هستند، اما به‌گفته‌ی دانشمندان، تأثیر ورزش‌های مختلف در کاهش وزن متفاوت است.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3174

فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد image فاجعه‌ای که مهدی مهدوی‌کیا افشا کرد 1398/04/18

ملی‌پوش سابق فوتبال ایران که این روزها با آکادمی کیا مشغول استعدادیابی است، خاطرات عجیبی از آکادمی‌اش دارد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 3046

14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید image 14 مورد را به هنگام خرید اینترنتی رعایت کنید 1397/05/28

پلیس فتا برای خرید آنلاین مطمئن به خریداران اینترنتی توصیه‌هایی را ارائه کرد.

امتیاز:
تعداد بازدید: 4074